Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Musta lyhythihainen mekko töihin, mikä sen kanssa
06.04.2013 |
kun ei jakkupukua ole enkä halua? Jokin pitkähihainen vaihtoehto siis. Ehdotuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
No eihän niitä vaihtoehtoja paljon jäljelle jää, jos ei jakku käy.
Neuletakki? Bolero? Mä itse käytän jotain noista. Mä käytän paljon mekkoja ja mulla on siinä päällä joko jakku, bolero tai neuletakki. Jakkujakin on monenlaisia eli vaikka ei jakkuihminen olisikaan, niin osa jakuista on rentoja ja ei-niin-jakkumaisia, että vois hyvinkin mennä myös sulla :)