Kuka muu jättää äänestämättä vaaleissa?
Yleensä kenelläkään ei ole "munaa" ilmoittaa ettei äänestä vaaleissa, kun sitä joku heiltä kysyy. Onko muita kuin Minä joka ei äänestä tulevissa kahdessa vaalissa?
Kommentit (31)
Kannatat, ap, siis yhtä paljon persuja, Vihreitä, Kokoomusta ja Vasemmistoliittoa? Et ole mitään puoluetta tai asiaa vastaan niin paljoa, että haluaisit mennä äänestämään sitä vastaan?
Et ole ilmeisesti paljoakaan seurannut politiikkaa. Silloin tosiaan on ihan hyvä ratkaisu olla äänestämättä. Hienoa, että sinusta Suomessa kaikki on hyvin, eikä muutosta kaivata mihinkään.
En tiiiä satana. Veroparatiiisit pitäiisi sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Kannatat, ap, siis yhtä paljon persuja, Vihreitä, Kokoomusta ja Vasemmistoliittoa? Et ole mitään puoluetta tai asiaa vastaan niin paljoa, että haluaisit mennä äänestämään sitä vastaan?
Et ole ilmeisesti paljoakaan seurannut politiikkaa. Silloin tosiaan on ihan hyvä ratkaisu olla äänestämättä. Hienoa, että sinusta Suomessa kaikki on hyvin, eikä muutosta kaivata mihinkään.
Ei se muutos äänestämällä tule. Kaikki nykyiset kansanedustajat lupasivat, että koulutuksesta ei leikata ja heti ekana leikattiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on veroparatiiisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestämättömyydellä ei saavuta mitään.
Eikä äänestämällä. Yhteenkään lupaukseen ei voi luottaa, eikä yksikään puolue saa riittävästi valtaa, vaan samaa munatonta kompromissihakuista vääntöä se on jatkossakin.
Mistä näitä diktatuurin ihannoijia oikein sikiää?
Pettymyksestä nykyisiin ja edellisiin puolueisiin, ehdokkaisiin, demokratiaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on veroparatiiisi?
Kontula.
Vierailija kirjoitti:
Minä en äänestä, enkä tule äänestämään. En ole ikinä äänestänyt :)
M 28
En minäkään.
N42
Jätän äänestämättä, koska ei ole mielestäni puoluetta, joka vastaisi arvojani useilla eri osa-alueilla tarpeeksi. Ja vaalikoneet ei ainakaan auta kun ehdottavat ehdokkaita laidasta laitaan ja ekana on aina joku jonka kanssa ihan eri mielipiteet jostain itselleni tärkeästä asiasta.
Jokainen puolue rikkoo vaalilupauksensa kun pääsee valtaan. Tämä on faktaa, eikä muuksi muutu.
AP
Jos ei ole yhtään ehdokasta jonka kanssa olisin asioissa samaa mieltä, niin en kai minä nyt huonoista parasta valitse. Se on kuin äänestäisi, "että haluatko saada nyrkkiä vasempaan vai oikeaan silmään?" Äänestämättä jättämällä jompaankumpaan tirvastaan joka tapauksessa.
Minä en äänestä, enkä tule äänestämään. En ole ikinä äänestänyt :)
M 28