Onko täällä aktiivisesti seksiä harrastavia naisia, jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia?
Joku väittää, että tämä olisi yleistäkin. Itse en jaksa siihen uskoa. Epäilen, että nämä orgasmittomat naiset ovat jotenkin estyneitä tai traumatisoituneita oman seksuaalisuutensa suhteen, eikä heitä varmasti ole enemmistö naisista.
Kommentit (4)
En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Suuseksillä kyllä heikohkoja. Takana 25 vuoden liitto. Partnereita ehkä n. 30 elämäni aikana. En koe olevani estoinen tai traumatisoitunut. Pisin seksitön aika noin 1 kk.
En myöskään koe olevani mitenkään poikkeava.
En saa yhdynnässä orgasmia ja muutenkaan en saa kuin suihkulla tai leluilla pitkän työn jälkeen.avioliittoa takana yli 10 vuotta ja 2 kertaa viikossa seksiä vähintään.lapsena minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi mutta en usko että se vaikuttaa asiaan millään tavalla.en ajattele asiaa oikeastaan koskaan.
Mikä ihme siinä on että nämä naiset jotka laukeavat kun mies puhaltaakin pimpon suuntaan ja monet miehet luulevat että oikeasti on pakko olla joku ongelma siinä naisessa jos ei saa.syyhön ei tietenkään voi olla fyysinen..tollot!ja sitten jotkut jaksaa ihmetellä miksi naiset feikkaa...
N 35
Veikkaat samaa, mutta eiköhän aika pian joku estoinen pistä ketjun poistoon. Tosin olen lukenut tutkimuksen, että 10%:lla jää orgasmi kokematta koko elämänsä aikana. Ei tiedetä johtuuko yrityksen puutteesta, estoisuudesta vai fyysisestä kyvyttömyydestä vai noista kaikista riippuen yksilöstä. Kuulostaa ikävältä.