Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne oikein käyttää ex-poikaystävän antamia vaatteita ja koruja?

Vierailija
06.04.2013 |

Siis ollessaan nykyisin naimisissa eri miehen kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain exältä aikanaan vain yhden korun ja se oli vähän outo; en tykännyt siitä enkä käyttäisi sitä vaikka se olisikin yhä hallussani.

Vierailija
2/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:54"]

Siis ollessaan nykyisin naimisissa eri miehen kanssa.

[/quote]

Miksi ei olisi? Elettyä elämää on jokaisella takana, miksi se pitäisi heittää kirjaimellisesti romukoppaan ja hävittää kaikki todisteet? Jos tykkää niistä vaatteista ja koruista, niin miksi niitä ei saisi käyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoituksena on muistella exää näin?

Vierailija
4/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä siinä olisi jotain väärää? Ei hyviä vaatteita tai koruja kannata poiskaan heittää. Ja miksi eksän muistelu on väärin? Oma eksäni tulee silloin tällöin mieleen ja saatan muistella jotain hauskaa tapahtumaa, mutta se ei kuitenkaan muuta sitä faktaa että rakastan nykyistä miestäni valtavasti, enkä ikinä vaihtaisi häntä kehenkään.

Vierailija
5/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:57"]

[/quote]

Mitä tarkoitat muistelulla? tyhjeneköö pääsi muistoista aina, kun suhteesi loppuu?

Vierailija
6/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 12:57"]

[/quote]

Mitä tarkoitat muistelulla? tyhjeneköö pääsi muistoista aina, kun suhteesi loppuu?

[/quote]

Itse ainakin haluan olla uskollinen miehelleni. Tuntuisi pahalta olla uskoton tuolla tavalla.

-ohis

Vierailija
7/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, keneltä ne on saatu. Minulle vaatteet ovat vain vaatteita ja korut koruja, materiaa ja haluan käyttää niitä. En todellakaan muistele eksää, miksi muistelisin? Siihen on aina joku syy, miksi eksä on eksä!

Vierailija
8/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole uutta miestä, mutta vaikka olisikin niin ihan varmasti käytän esimerkiksi eksän minulle ostamia korvakoruja jotka ovat erikseen tilaustyönä valmistettu minun toivomusteni mukaan. Ja itseasiassa olimme jo eronneet kun hän osti ne minulle syntymäpäivälahjaksi. Ei ole tarvetta minkäänlaiseen eksän muisteluun, itse suhteen päätin, mutta korvakorut ovat minulle tärkeät koska ne ovat kotiseutuni mytologiaan kuuluva esine. Ja noin muuten, en kyllä edes muista esim mitkä vaatteistani ovat entisen mieheni ostamia!

Vierailija
9/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähes koko ajan exän antamia korviksia. Ne nyt vaan on parhaat.

Vierailija
10/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vähän riippuu siitä, liittyykö esineeseen muistoja ja millaisia. Eli onko mies ostanut korvikset, kun oltiin kaupassa ja löysi sattumalta kivat vai onko ne annettu romanttisissa merkeissä syntymäpäivälahjaksi tms.

Tämä siis oman pääni sisältä, eihän nykyinen mies tiedä edes esineiden historiaa mikäli sitä ei kerro, mutta tuntuisi jotenkin irvokkaalta kantaa mukanaan toisen rakkaudentunnustusta.

Vierailija
11/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mulla ainakaan yksikään rakkaus ole loppunut suhteen loppumiseen, rakastan exiäni edelleen eikä heidän muistelunsa ja kaipaamiseni ole nyksälleni mitenkään ongelmallista (käyvät kylässäkin meillä). Tavaroilla ja koruilla on edelleen vahva tunnearvo. ei ole mitään tarvettä hävittää tai kätkeä kaapin perukoille.

Vierailija
12/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole romantikko enkä liitä esineisiin tunteita. Tai no, ihan eron jälkeen niihin lahjoihin liittyi sellainen tunne kuin inho, mutta nyt ne ovat vain esineitä muiden joukossa. Eksää en muistele yhtään, nykyään täysin yhdentekevä ihminen minulle. Mennyttä elämää, ja nykyisyys on tärkeämpää.

Vierailija
13/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 15:29"]

Mun mielestä vähän riippuu siitä, liittyykö esineeseen muistoja ja millaisia. Eli onko mies ostanut korvikset, kun oltiin kaupassa ja löysi sattumalta kivat vai onko ne annettu romanttisissa merkeissä syntymäpäivälahjaksi tms.

Tämä siis oman pääni sisältä, eihän nykyinen mies tiedä edes esineiden historiaa mikäli sitä ei kerro, mutta tuntuisi jotenkin irvokkaalta kantaa mukanaan toisen rakkaudentunnustusta.

[/quote]

Juuri näin olen itsekin kokenut. ap.

Vierailija
14/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,ei ollut pelkkä poikaystävä vaan mun lasteni isä.Yhteisyyttä menneisyyttä ei voi nyt vaan hävittää eron takia.Lapsetkin ihmettelisi koko juttua.

Vierailija
15/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi puhtaalla omalla tunnolla rakastaa miestäni, jos kantaisin edellisten suhteiden tunteita päälläni.

Vierailija
16/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole kukaan muu antanut mitään kuin lasteni isä.Että odotellen seuraavaa pitkää parisuhdetta ja timantteja.

Vierailija
17/17 |
06.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin ex:n antamat korut kultasepälle muiden turhien kultakorujen mukana ja ostin rahoilla itselleni mieleisen korun, johon ei mitään tunteita liittynyt :D jotain ex:n ostamia astioita ym saattaa olla tallessa, mutta niillä ei nyt koskaan ollut sen suurempaa merkitystä.