Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vieraat ihmiset tuijottaneet raskausmahaanne?

Vierailija
22.03.2019 |

Sillon kun olitte raskaana, jos siis olette olleet joskus raskaana. Kuullut monelta siitä kuinka ahdistavaa on kun niin moni avoimesti mahaa tuijottaa, mut ite oon vähän tuosta hämmentynyt kun ei mun mahaa kukaan vaan oo tuijotellut. Oon jopa tarkotuksellisesti kiinnittänyt asiaan huomiota sillä ajatuksella että "tuijotteleeko joku jossain mun mahaa", enkä kertaakaan oo huomannut. Mistä voi johtua? Kohdistuuko ne mahan tuijottelut vaan joltain piirteeltään tietynlaisiin äiteihin, vai ovatko mahan tuijottelusta valittavat vaan paranoidisia? Millä se määräytyy kenen mahaa jatkuvasti tuijotetaan ja kenen ei?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka haluaisivat raskautua, tuijottavat kateellisena. Jos tuleva äiti on kaunis, miehet ajattelevat että prkl, joku ehti ensin. Jos taas ei, miettivät miten tuokin sai jonkun jallitettua hommaan. 

Vierailija
2/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, jotka haluaisivat raskautua, tuijottavat kateellisena. Jos tuleva äiti on kaunis, miehet ajattelevat että prkl, joku ehti ensin. Jos taas ei, miettivät miten tuokin sai jonkun jallitettua hommaan. 

Eli siis uskotko että tuijotuksen kohteet olisivat joko todella viehättäviä tai todella epäviehättäviä ja siksi saavat tuijotusta osakseen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suht nuori ja pienikokoinen kun olin raskaana. Kieltämättä huomasi että jotkut ihmiset tuijottivat. Sellaiset noin 40 vuotiaat mammat joilla itsellään oli taapero/taaperoita mukana. En tiedä kuvittelivatko minua teiniäidiksi vai olivatko vaan uteliaita.

Vierailija
4/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuudennella kuulla ja tuntuu, että vanhemmat ihmiset tapaavat tuijottaa välillä vallan avoimesti. Osa tulee juttelemaankin ja yksi rouva yritti koskettaa mahaani kaupassa. Loukkaantui kun vaistomaisesti vetäydyin taaksepäin ja ärähti, että halusi vain "vähän silittää" , mutta ei kai kukaan tuntematon nyt ilman lupaa tule koskemaan? Ei edes aluksi sanonut minulle mitään tai katsonut silmiin vaan lähestyi käsi ojossa mahaani tuijottaen. Varmaan jotain mt-ongelmia tai vanhuudenhöperyyttä, mutta oli tosi epämiellyttävä tilanne. Vanhemmat miehet taas tykkäävät kommentoida jotain vitsikästä. 

Vierailija
5/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kukaan juurikaan tuijotellut. Kyllä maha huomioidaan, mutta katse siirtyy nopeasti takaisin silmiin esim. asiakaspalvelutilanteissa. Ei kai se niin ihmeellistä nyt ole, mummot saattavat hymyillä vastaan tullessa enemmän.

Vierailija
6/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis uskotko että tuijotuksen kohteet olisivat joko todella viehättäviä tai todella epäviehättäviä ja siksi saavat tuijotusta osakseen?

ap

Eiköhän tuo ollut ihan vaan trolli. Varmaan riippuu monesta asiasta, tuijotetaanko. Itse asun pienellä paikkakunnalla ja siellä tuijotetaan kyllä ihan kaikkia :D

Vierailija
7/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi noin 3-4v tuijotti uimahallin saunassa ja sanoi isolla äänellä, että tolla tädillä on tosi iso maha. Herttainen utelias lapsi.

Aikuiset harvemmin , paitsi sillon ku olin viimesilläni kun maha oli valtava.

Vierailija
8/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso maha suhteessa kroppaan niin silloin tuijotellaan ja tulee tuntemattomat kertomaan lasten kasvatus vinkkejä. Vinkit enempi jos äiti näyttää nuorelta

Vierailija
9/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ainakin neljä tuntematonta jotka tulivat asiasta puhumaan: bussissa, uimahallissa, lidlissä, ciymarketissa. Tuijottelijoihin en osannut kiinnittää huomiota.

Vierailija
10/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut moista. Vastaantulijat saattaa hymyillä joo. 

Vierailija
11/21 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia tuijotetaan joka tapauksessa. Vaimoni sai paljon katseita myös raskaana. 

Vierailija
12/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia naisten ulokkeita tuijotetaan, joskus miestenkin, so what.

Vierailija
13/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta synnyttänyt, ja se ihmetytti miksi miehet katsoo? Itseäni inhotti yli kaiken se norsu-olo, tunsin itseni todella rumaksi. Miksi ihmisen raskaus on niin groteski, mutta esim. koira tai kissa on vain hauska pulleine vatsoineen? Ihminen on niin monella muotoa ruma.

Vierailija
14/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sellaista, tosin raskauksistani on jo hieman aikaa. Mua ei myöskään haitannut se, jos joku halusi kokeilla vatsaa. Yleensä ne olivat jotain vanhoja mummoja.

Vierailija
15/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ja osa tuttavista katsoi ensin mahaa, sitten minua. Seurasivat ja kommentoivat, miten se kasvaa. En huomannut tuntemattomien tuijottelevan. Raskaana olin siinä kolmen kympin kieppeillä eli en erityisen nuorena enkä vanhana.

Vierailija
16/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu yksin siitä tuijottajasta. Mulla 2 sellaista työkaveria jotka tuijottavat mahaa ja minusta se on huvittavaa. Eivätkö he tajua että jos juttelevat kanssani, minusta on ihmeellistä että katse on minun mahassani.

Vierailija
17/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran päiväsaikaan miehelleni kuskina ja kävimme baarissa. Siellä eräs nainen meni polvilleen eteeni ja tunnusteli ja kuunteli mahaani, ja kehui kuinka iso se on. Kertoi että hänellä on 2 tyttöä, ja toivoisi että olisi vielä joskus uudestaan raskaana, koska raskaus on ihanaa aikaa.

Vierailija
18/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan tuijottelen, kuten kaikenlaista muutakin. Päivästä riippuen ajattelen hajamielisesti joko sitä, kuinka pitkä matka mahan kantajalla on vielä edessä tai sitä, että on mukavaa, että elämä jatkuu. 

Vierailija
19/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun odotin kaksosia ja oli vielä kesä, kävellessäni mekko päällä vatsani sai paljon katseita ja mummelit pyrkivät taputtelemaan. 

Vierailija
20/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tuijottaa paisuneita rintojani! Kai nämä zeppeliinit kerää huomiota 😕

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi