Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vieraat ihmiset tuijottaneet raskausmahaanne?

Vierailija
22.03.2019 |

Sillon kun olitte raskaana, jos siis olette olleet joskus raskaana. Kuullut monelta siitä kuinka ahdistavaa on kun niin moni avoimesti mahaa tuijottaa, mut ite oon vähän tuosta hämmentynyt kun ei mun mahaa kukaan vaan oo tuijotellut. Oon jopa tarkotuksellisesti kiinnittänyt asiaan huomiota sillä ajatuksella että "tuijotteleeko joku jossain mun mahaa", enkä kertaakaan oo huomannut. Mistä voi johtua? Kohdistuuko ne mahan tuijottelut vaan joltain piirteeltään tietynlaisiin äiteihin, vai ovatko mahan tuijottelusta valittavat vaan paranoidisia? Millä se määräytyy kenen mahaa jatkuvasti tuijotetaan ja kenen ei?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavivani, että naiset tuijottavat enemmän ja avoimemmin kuin miehet. Jos vieraan miehen (ja miksei tutunkin, esim. miehen kaverin) saa kiinni tuijottamisesta, hän kääntää hyvin nopeasti päänsä pois ja vaikuttaa häpeävän. En tiedä miksi, minulle katseet ovat ihan ok. Onhan tuo maha jo aika valtava (LA 5.4) :D 

Tuntemattomatkin naiset sen sijaan katsovat pitkään ja arvioiden, eivätkä käännä päätä pois vaikka he tajuaisivat, että huomasit. Ei ainakaan juuri nämä vanhemmat rouvat. Minusta on outo ajatus, että raskaana oleva olisi jotenkin yhtäkkiä kaikkien yhteistä omaisuutta jota saa töllätä ihan vapaasti. Tai saa, mutta onhan se epäkohteliasta. Itseäni ei kauheasti häiritse, katsokoot, mutta esim. yksi ujohko kaverini sanoi ettei loppuraskaudesta enää halunnut lähteä minnekkään kun tuntemattomat tulivat juttusille, kommetoimaan mahaa ja kyselemään laskettua aikaa ja jotain "onkos siellä kaksoset"-juttuja. Vähän käytöstapoja ihmiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi