Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meinaat äänestää?

Vierailija
22.03.2019 |

Ja millä perusteella?

Minä uskon että raha tekee onnelliseksi. Idealistiset sanonnat sikseen, köyhissä maissa on aina kurjempaa. Siksi äänestän puoluetta jonka kauden lopputuloksena todennäköisimmin on vähemmän miljardeja velkaa. Loppu on helppo matemaattinen yhtälö. Suurin kasvanut menoerä viime hallituskaudella? Tämä: https://www.iltalehti.fi/talous/a/200a4e99-a71a-4b7a-a6de-6369cca9e348 Puolue joka leikkaa siitä? Perussuomalaiset. Ok, äänestän sitten heitä.

Omasta mielestäni olen fiksu äänestäjä. Mutta niinhän kaikki ajattelee itsestään. Pröystäile siis omalla hyvällä syyllä äänestää! Onko se parempi kuin minun? Hahhaa, saa luvan yrittää!

Tähän loppuun narsistisia poseerauksia bisness puvussani.

Ei mut oikeesti, mitä puoluetta äänestät?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti persuja. Ainut puolue, jonka jäsenillä tolkkua päässä...........tätä tuskin tarvitsee edes kummemmin perustella. 

Vierailija
42/46 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti persuja. Ainut puolue, jonka jäsenillä tolkkua päässä...........tätä tuskin tarvitsee edes kummemmin perustella. 

Samaa mieltä. Sossupummit vain pelkää kun tulee perustulon sijaan aktiivimallit 2-10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44/46 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut näyttää elämäntapatyöttömille kaapin paikan. Sosiaaliturva ja työttömyysturva ovat turhaa luxusta! Siksi persut! V***y mä nauran kun pummit marssitetaan pakkotyöleireille.

Vierailija
45/46 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän kai ekaa kertaa persuja, koska pelkään kaikkea muuta roskaa ja valhetta.

Vierailija
46/46 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ikärasistinen setämies-dissaaminen teitä vasureita oikein yhtäkkiä vaivaa?

Nuoret ovat tyhmiä ja elämänkokemattomia haihattelijoita, eivätkä sellaiset osaa tehdä mitään vastuullisia osaavia pitkällä tähtäimellä vaikuttavia päätöksiä.

Se, että ne on peruskoulussa aivopesty ilmastomuutos-uskontoon ei ole mikään hyvän äänestäjän ominaisuus.

Kukahan sitä ikärasismia harrastaa...

Eikö suuret ikäpolvet oo jo todistanut sen, ettei heillä oo kanttia (tai jotain) estämään/hidastamaan ilmastonmuutosta. Ai niin, et taida uskoa siihen. Uskot varmaan litteään maapalloon. 

Nuoret eivät useimiten ole kovinkaan kypsiä, elämänkokeneita tai viisaita verrattuna vanhempiin ihmisiin, jos olet eri mieltä niin olet luultavasti Dunner-Krugerin ylivertaisuusharhasta pahasti kärsivä omahyväinen pikkunassikka, joka ei vielä edes voi nähdä asioita eri valossa.

Odota vaan kunhan vähän vanhenet ja näet elämää enemmän niin ymmärrät sinäkin omakohtaisesti paremmin kuinka paljon pöljempiä ihmiset ovat nuorina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi