Aku Louhimies paljastaa - Pihla Viitala kyseli töitä vain puoli vuotta ennen #metoo-kohua: ”Tahtoisin tehdä...”
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin unohtanut sen talosekoilun! Mikähän noiden perheessä on vialla kun toistuvasti kuvittelevat itsensä yhteisten sääntöjen yläpuolelle?
Kuka kunnon julkkisstalkkeri voi unohtaa talosekoilun. Ethän sinä tee mitään muuta kun mietit 24/7 Pihla Viitalaa, Saara Aaltoa ja sitä yhtä laulajaa jonka nimeä en nyt muista. Ja unohdit talon! Sinut voidi bannata tältä pslstalta tällä perusteella.
Kukas kumman palstastalkkeri sinä sitten olet? Täällä näkee enenevässä määrin tällaisia jotka kuvittelevat yhden ja saman henkilön olevan heitä epämiellyttävien viestien tskana. Kevät on tosiaan täällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Kyllä, Minä! Osallistun kaikkin spermanhajuisten teinipoikien miehuudennostatuskeskusteluihin.
Kyllä tässä pillukin monella naisella kostuu.
Vähän arvelinkin että ajattelet noin. Ehkä sinun kannattaisi joskus puhua ihan jonkun elävän naisen kanssa ja harjoitella vuorovaikutusta?
:D Hauska että sanoit noin. Olen itse nainen. :)))
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin unohtanut sen talosekoilun! Mikähän noiden perheessä on vialla kun toistuvasti kuvittelevat itsensä yhteisten sääntöjen yläpuolelle?
0
Mikä talosekoilu? Onko Pihliksen talo mennyt sekaisin?
kiitos linkistä. Tämä selittääkin jo paljon. Ihmettelen ettei asiasta ole noussut suurempaa kohua. Mutta vehkeilyn makuahan tässä on. Mitä isot edellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äikkistä Viitala toivottavasti et saa töitä enää elokuva alalta, Paistaa läpi katkeruus ja viha :D
Sinäpä sen sanoit hyväntahtoisen toivotuksesi muodossa. Onko työttömyys kivaa?
Kyllä on
Ei se olisi enää niin kivaa jos kaikilta naisilta estettäisiin työnteko sen jälkeen kun he ovat pitäneet kiinni oikeuksistaan. Toisten työssäolo on toisten työttömyyden mahdollistaja. Sinun kannattaisi varoa mitä toivot.
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei ollut vain Pihla Viitala, joka näistä asioista on kertonut.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/05/20/yle-vastaa-aku-louhimiehen-vai…
Jos Pihla Viitala onkin 10 vuoden päästä Louhimieheltä töitä, se ei todista ettei asia olisi totuudenmukainen.
Nämä kommentit että olen nainen, tiedän siis miten asia on, ovat absurdeja.
Kuka hakee töitä ihmiseltä, jonka väittää syöttäneen oksennusta ja kiusanneen muutenkin?
Mulla on ollut pari pomoa suoraan helvetistä ja olen ennemmin työtön kun alennun heiltä enää töitä hakemaan.
Pihla Viitala on, ainakin omasta mielestään, siinä asemassa ettei tarvitse enää hakea töitä. Ammattilaiset halutaan projekteihin.
Eli Pihla on antanut anteeksi, nöyristely saavuttaa uuden lakipisteen tai koko juttua ei ole tapahtunut.
Klassinen keissi. Näinhän se meni Jacksoninkin osalta. Pyydettiin päärooleja ja rahoitusta omiin leffatuotantoihin ja kun niitä ei herunut, alettiin syyttää pedoksi.
Pihla voisi opiskella lähäriksi ja mennä hoitamaan vanhuksia. Hänestäkin voisi olla jotain hyötyä jollekin. Ja siinäkin ammatissa voi aina välillä uhriutua, eli voisi olla jopa kotonaan.
Plää, typerä ja katkera ketju :) Miksi Louhimiehen sana olisi Pihlan sanaa painavampi? Ei Pihla ole syytösten kanssa yksin, muutkin naisnäyttelijät ovat puhuneet samaa. Löyhimies on kieroon kasvanut hiippari, kyllä epäasiallisesta kohtelusta saa ja pitää puhua. Se, että Pihla on Louhimiehen mukaan kysellyt suunnitelmia ei kerro vielä paljon mitään, varsinkaan jos kyseessä on freelancer, jolla saattaa työt olla kiven alla. On voinut ihan hyvin esim. kysellä töitä jokaiselta tuntemaltaan ohjaajalta, Suomessa ei montaa projektia ole kerrallaan meneillään.
Enkä ymmärrä kenen mielestä Löyhkis on tasokas ohjaaja :D Kaikki leffat olleet toinen toistaan löyhkäävämpää kuraa.
Kaarina Hazard on sata kertaa parempi käsikirjoittaja-ohjaaja kuin Aku Louhimies.
Hazard on myös sanoinkuvaamattoman hyvä näyttelijä. Hän on hemaiseva ja omaa suloisen äänen.
Kuka kunnon julkkisstalkkeri voi unohtaa talosekoilun. Ethän sinä tee mitään muuta kun mietit 24/7 Pihla Viitalaa, Saara Aaltoa ja sitä yhtä laulajaa jonka nimeä en nyt muista. Ja unohdit talon! Sinut voidi bannata tältä pslstalta tällä perusteella.