Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aku Louhimies paljastaa - Pihla Viitala kyseli töitä vain puoli vuotta ennen #metoo-kohua: ”Tahtoisin tehdä...”

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Alalla on pienet piirit ja työmahdollisuudet. Freelanceri sietää sitten vaikka mitä asiatonta.

Itse tein kymmenen vuotta freelancertöitä sairaan yhteistyötahon kanssa ennen kuin onnistuin saamaan toiselta alalta töitä. Siellä niitä mun ex-kollegoja kituu edelleen. Edessäpäin mielistelee kun on pakko.

Vierailija
2/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Perseillä halutaan mutta sitten duuneja pitäisi saada samalta. Aika sekopää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys!

Vierailija
4/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Viitala olisi tahtonut niitä töitä tehdä, jos Louhimies olisi oikeasti niin hirveä ihminen kuin Ylen Rigatellin jutun mukaan. Tekopyhiä naisia.

Vierailija
5/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi #metoo ei edes kuuluisi tähän. Kukaan ei ole syyttänyt Louhimiestä seksuaalisesta häirinnästä eikä raiskauksesta!

Vierailija
6/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ohjaaja.

Vierailija
7/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo on kokonaisuudessaan täysi vitsi. Linden räikeänä valehtelijana sopii hyvin liikkeen keulahahmoksi Suomesssa. 

Vierailija
8/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku näihin viitaloihin, vaikka olen itse free ja nainen. Yhdessä haastattelussa joku näistä naisista totesi poiketen aiheesta, että pitäisi saada enemmän palkkaa. Siis oliko kohun tarkoitus sittenkin saada julkisuutta ja sitä kautta puhua enemmän rahaa itselle?

Muuten onko se Viitaloiden osin lainvastaisesti rakennettu talo Meilahdessa jo saanut sanktioita?

Vierailija
9/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää tästä koko hommasta haluaa löytää, niin todennäköisesti ainakaan Viitalaa ei tarvitse enää paljoa Suomileffoissa/-sarjoissa katsoa, kun kerran on tuollainen ilkeä patologinen valehtelija.

Vierailija
10/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku on ainoa suomalainen kansainvälisen tason elokuva-alalla toimiva. Siksi kateus.

Vierailija
11/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sarasvuon ohjelma asiasta ylepuheella oli mielenkiintoinen. Kannattaa kuunnella! 

Vierailija
12/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Hienoa että Jari on puolustanut Akua.

Vierailija
13/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää ei hirveästi yllättänyt. :D Mikäköhän on Pihliksen vastakommenti tai juttusuunnitelma.

Vierailija
14/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kyllä hävettää nää jutut ja naisten uhriutuminen.

Vierailija
15/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nyt niin, että suomalaiset näyttelijät yksinkertaisesti ovat surkeita, herkkiä ja ylipäätään heikkolahjaisia? Näytteleminen on lähes joka lokerossa melkoisen pökkelöä eikä kukaan osaa elää, heittäytyä ja olla luonteva. Emme todellakaan ole mitään näyttelijäkulttuuria. Jos ohjaaja ohjaa niin silloin tehdään juuri niin kuin ohjaaja sanoo. Minäkin laittaisin pikkulapsen itkemään, jos itku on aitoa.

Vierailija
16/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskenteleeköhän Pihlis enää Louhivuoren kanssa ikinä?

Vierailija
17/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Edelman pisti myös lusikkansa soppaan nolosti ja typerästi.

Vierailija
18/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku on ainoa suomalainen kansainvälisen tason elokuva-alalla toimiva. Siksi kateus.

Dome Karukoski ohjasi kyllä juuri Tolkien-elokuvan, pääosassa mm Phil Collinsin näyttelijätytär

Vierailija
19/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä hävettää nää jutut ja naisten uhriutuminen.

Ja siis vielä tällainen kiero uhriutuminen, Akulle esitetään että kaikki on ok, kysellään töitä ja sitten yhtäkkiä vedetäänkin kuppi nurin ja kaikki onkin tapahtunut jollain ihan muulla tavalla kuin siten miten ollaan itse annettu ymmärtää.

Vierailija
20/70 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä #metoo oli ennen Louhimies-kohua. Häntähän ei edes seksuaalisesta väkivallasta syytetty. Tais olla ainoa asia, mitä tähän ei liitetty.