Aku Louhimies paljastaa - Pihla Viitala kyseli töitä vain puoli vuotta ennen #metoo-kohua: ”Tahtoisin tehdä...”
Kommentit (70)
Olin unohtanut sen talosekoilun! Mikähän noiden perheessä on vialla kun toistuvasti kuvittelevat itsensä yhteisten sääntöjen yläpuolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Kyllä, Minä! Osallistun kaikkin spermanhajuisten teinipoikien miehuudennostatuskeskusteluihin.
Kyllä tässä pillukin monella naisella kostuu.
Tosi surullinen ja aivan ylimitoitettu tämä kohu.
Äikkistä Viitala toivottavasti et saa töitä enää elokuva alalta, Paistaa läpi katkeruus ja viha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Kyllä, Minä! Osallistun kaikkin spermanhajuisten teinipoikien miehuudennostatuskeskusteluihin.
Joltain paloi femikäämit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Vähän arvelinkin että ajattelet noin. Ehkä sinun kannattaisi joskus puhua ihan jonkun elävän naisen kanssa ja harjoitella vuorovaikutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Joltain paloi femikäämit.
Vitsi mikä lohkaisu. Femikäämi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Vähän arvelinkin että ajattelet noin. Ehkä sinun kannattaisi joskus puhua ihan jonkun elävän naisen kanssa ja harjoitella vuorovaikutusta?
:D Hauska että sanoit noin. Olen itse nainen. :)))
Vierailija kirjoitti:
Äikkistä Viitala toivottavasti et saa töitä enää elokuva alalta, Paistaa läpi katkeruus ja viha :D
Sinäpä sen sanoit hyväntahtoisen toivotuksesi muodossa. Onko työttömyys kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tää ei hirveästi yllättänyt. :D Mikäköhän on Pihliksen vastakommenti tai juttusuunnitelma.
Siellä ne jo #MeToo toimistolla miettivät seuraavaa uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää ei hirveästi yllättänyt. :D Mikäköhän on Pihliksen vastakommenti tai juttusuunnitelma.
Siellä ne jo #MeToo toimistolla miettivät seuraavaa uhriutumista.
Pimsterit kosteina.
Vierailija kirjoitti:
Olin unohtanut sen talosekoilun! Mikähän noiden perheessä on vialla kun toistuvasti kuvittelevat itsensä yhteisten sääntöjen yläpuolelle?
0
Mikä talosekoilu? Onko Pihliksen talo mennyt sekaisin?
Sehän ei ollut vain Pihla Viitala, joka näistä asioista on kertonut.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/05/20/yle-vastaa-aku-louhimiehen-vai…
Jos Pihla Viitala onkin 10 vuoden päästä Louhimieheltä töitä, se ei todista ettei asia olisi totuudenmukainen.
Nämä kommentit että olen nainen, tiedän siis miten asia on, ovat absurdeja.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kumpi? Tämä Louhimiehen paljastus Viitalasta vaiko se vuoden takainen joukkolynkk¤us?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
Mikä talosekoilu? Onko Pihliksen talo mennyt sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis kumpi? Tämä Louhimiehen paljastus Viitalasta vaiko se vuoden takainen joukkolynkk¤us?
Tämä joukkolynkkaus eli koko Louhimies-kohu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä joukkolynkkaus eli koko Louhimies-kohu.
Eli joukkolynkkaus tarkoittaa sitä että kun alfaurosta on loukattu kaikki nöyristelevät naaraat ja beetamiehet jatkavat maailman tappiin hairahtuneen naaraan lynkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit hyväntahtoisen toivotuksesi muodossa. Onko työttömyys kivaa?
Kyllä on
On kotenkin liikuttavaa että kaiken maailman luuserit samaistuvat aina siihen alfaan joka kaikkein eniten halveksii näitä lusereita. Mikähän siinä on?
Lohimaa se on.