Aku Louhimies paljastaa - Pihla Viitala kyseli töitä vain puoli vuotta ennen #metoo-kohua: ”Tahtoisin tehdä...”
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyllä hävettää nää jutut ja naisten uhriutuminen.
Kyllä Aira, samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Työskenteleeköhän Pihlis enää Louhivuoren kanssa ikinä?
Se on Louhimies.
Vai käviköhän meetoo -kupla puhelinkierroksella näyttelijä-ämmille niin, että "nyt me jyrätään valta meille naisille"? Aika on nyt. Nyt isketään.
Ja yhtä pullaksi lässähtää ku Minna Canthin aikoihin.
Voimaantukaa ihan vaan pienissä ryhmissänne.
Laittakaa vimppa sit taas valot pois ku puhti loppuu.
Naps.
Voi olla että työt vähenee. Muut ohjaajatkin varmaan miettii kaikenlaista nyt.
Kyllähän se niin on että nainen ei voi tehdä suurempaa virhettä kuin nousta julkisesti hyvin verkostoitunutta hyvistä veljistä parhainta vastaan. Wannabee pikku-akit eivät tule koskaan väsymään kun etsitään oikein hyvää raatelijaa.
Ei oikein innosta tämän vuoden Jussi gaala, kun viimevuotinen oli puheineen niin hurmiohenkistä lynkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vai käviköhän meetoo -kupla puhelinkierroksella näyttelijä-ämmille niin, että "nyt me jyrätään valta meille naisille"? Aika on nyt. Nyt isketään.
Ja yhtä pullaksi lässähtää ku Minna Canthin aikoihin.
Voimaantukaa ihan vaan pienissä ryhmissänne.
Laittakaa vimppa sit taas valot pois ku puhti loppuu.
Naps.
Sinä olet se sama tyyppi joka ulisi eilen mgtow-miesten ketjussa?
Olisiko terapia mitään?
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tulee oikein oksennusta suuhun ja alkaa itkettämään kun ajattelen noita femakkoh*aria ja züwaggilütkia tuhoamassa Akun kansainvälistä uraa, jossa on ollut paljon menestystä ja super isoja tuotantoja, joissa nimekkäitä tähtiä!!!!,
Juu ihan varmasti olet.
Olen vähän vanhempi nainen ja minulla on musta muovitukka, suttuiset maskarakraaterit lähellä toisiaan ja valtavat karvaiset heltat heilumassa puolelta toiselle kun nyt taas suutun oikein tosissani tuosta Akun vainoamisesta!
Pilluraivo = Paikkaansapitämätön metoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Louhimies.
Varmojen lähteiden mukaan nimi on Löyhämies.
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Perseillä halutaan mutta sitten duuneja pitäisi saada samalta. Aika sekopää.
Pitäisi olla suoraselkäinen elämäntaoatyötön niinkuin sinä. Kyllä sinulle näiden naisten veroeurot kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Vierailija kirjoitti:
Jos se Louhimaasta riippuu ei työskentele eikä työskentele kenenkään muunkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten?
Sinäkö siellä Pihla?
Kyllä, Minä! Osallistun kaikkin spermanhajuisten teinipoikien miehuudennostatuskeskusteluihin.
Suomalaiset näyttelijät ovar järjestään luokattoman huonoja. Mieleen tulee miehistä Peter Franzen, Jasper Pääkkönen, Tommi Korpela ja Kai Lehtinen. Nämä herrat osaavat eläytyä edes sinne päin. Naisista ei tarvitse puhua. Terskaa takapuoleen vaan kaikille.