Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alennuin äskön menemään Lidliin. Hävettää

Vierailija
04.04.2013 |

jos joku tuttu näki. En kotikonnuilla ole käynyt, ainoastaan jos jossain reissussa ollaan oltu. Mut mies pyysi hakemaan krakovan makkaraa, täst edes saa ite hakee makkaransa, mut kans mieluusti naapuripaikkakunnalta!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:00"]

jos joku tuttu näki. En kotikonnuilla ole käynyt, ainoastaan jos jossain reissussa ollaan oltu. Mut mies pyysi hakemaan krakovan makkaraa, täst edes saa ite hakee makkaransa, mut kans mieluusti naapuripaikkakunnalta!

[/quote]

ai kamala sentään. ja minä käyn siellä ihan avoimesti hakemassa luksus-herkkuja meidän luksus-perheeseen!! ei mua kyllä hävetä yhtään, ja ostan mielelläni maitopurkin halvalla ja ilmankos se raha meillä pesii :)

Vierailija
42/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:33"]

[/quote]

Missähän kaupassa sitten normaalisti asioit?

[/quote]

Asioimme aina stokan herkussa.

Ja tuosta vc paperista tuli mieleen, että kerran yhdessä kyläpaikassa järkytyin tosi paljon asioidessani wc:ssä kun siellä mitä luultavammin oli juuri lidlistä ostettua paperia. Olen joskus nähnyt tämän perheen rouvan menevän kyseiseen kauppaan niin arvatenkin tämä paperi oli sieltä. Suomalainen lambi tai soft embo on todellakin  pehmeää. En ole eläessäni tuntenut edes käsissäni niin kovaa ja epämiellyttävän tuntuista paperia kuin se oli. Minun oli pakko pestä bideellä ja pyyhkiä kasvopyyhkeeseen takapuoleni, en olisi voinut käyttää sitä paperia. Että kyllä laaduissa todellakin on eroja!!

-Ap

[/quote]

Okei, melkein jo menin tähän provoon :D Tai no, en itse asiassa....

En usko, että ketään hävettää käydä lidlissä, enemmän hävettää av-palstailu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 20:24"]

[/quote]

ai kamala sentään. ja minä käyn siellä ihan avoimesti hakemassa luksus-herkkuja meidän luksus-perheeseen!! ei mua kyllä hävetä yhtään, ja ostan mielelläni maitopurkin halvalla ja ilmankos se raha meillä pesii :)

[/quote]

Ei rahan pesiminen ole kiinni siitä, missä kaupassa käy, vaan siitä, miten ja mihin rahaa käyttää. Ei se Lidl hei ihan oikeasti ole niin paljon halvempi kuin te kaikki fanaatikot kuvittelette. Muissa kaupoissa saa sentään palvelua ja on enemmänkin vaihtoehtoja kuin vain se yksi vähän nuhjaantunut / säilöntäaineilla 10 vuoden päästäkin vielä "syötävä" herkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi