Alennuin äskön menemään Lidliin. Hävettää
jos joku tuttu näki. En kotikonnuilla ole käynyt, ainoastaan jos jossain reissussa ollaan oltu. Mut mies pyysi hakemaan krakovan makkaraa, täst edes saa ite hakee makkaransa, mut kans mieluusti naapuripaikkakunnalta!
Kommentit (43)
Voi että. No onneks sä ap sit ostit sitä terveellistä makkaraa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:10"]
Voi että. No onneks sä ap sit ostit sitä terveellistä makkaraa.
[/quote]
Et kai sää nyt oikeesti luule että mää sitä syön. Sanoinhan että mies käski ostaa. Ja sai olla viimeinen kerta kun ostan sitä
-Ap
Ja se on sitten Stocka tai Stokka, mutta ei hätää silti, kun oikeassa paikassa kävit kaikin tavoin ja varmaan olet tosi tiedostava tyyppi, kun et näitä suomalaisia riistokartelleja sentään käytä. Makkaran syönti sitten vaikka sitten miehen taholta on eri asia -> EINES!
Minä kans ennen häpesin käydä lidlissä, oli jotenkin noloa muka. Nykyään teen aina ostokset lidlistä, täydennykset vain muualta, eikä hävetä yhtään. Mutta joskus vähän nolottaa ostaa niitä naistenvaatteita sieltä, vaikka eipä niillä ole eroa muihin marketti/h&m kamaan.. vaikka ovat joskus jopa laadukkaampia ja halvempia!
Tsemppiä ap:lle, ei se elämä tuohon yhteen lidlin käyntiin kaadu, pää pystyyn vaan!
Lidl:n mannekiini kävi aamusta jo ettei vain t-paidat lopu.Ovat paljon parempia kuin monet muut halpis paidat, riittää ja kelpaa minulle. Hyvä mieli kun halvalla sai kivoja värejä.
Ostin muuten pari lakanaakin, oikein hyvin nukun niissä kiitos vain. Pysyvät hyvin paikoillaan ja ovat pehmeitä ja miellyttäviä. Ostoskoriin päätyi myös mustaamakkaraa, ai että oli pannulla paistaen tosi hyvää, muutamia jogurtteja ja joitakin keksejä. Palkkani on noin kaksinkertainen mitä monilla av-mammoilla on erilaisten listausten perusteella ollut. Minusta vain on kiva että saa edullisesti vaihtelua esim. jogurtteihin, ovat huomattavasti maukkaampia kuin kotimaiset.
terv.iloinen Lidl:n asiakas, ei hävetä ei.
Aika moni on viimeisen vuoden aikana joutunut nöyrtymään ja menemään Lidliin. Meidänkin Lidlin parkkipaikat ovat täyttyneet, että ei saa enää vakkaripaikoille autoaan ja kasaallakin on jonoja vaikka on neljä kassaa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:14"]
Tsemppiä ap:lle, ei se elämä tuohon yhteen lidlin käyntiin kaadu, pää pystyyn vaan!
[/quote]
Niin no, eipä kai se ja kun vielä kukaan tuttava ei sattunut näkemään. Ehkä tässä ei vielä ole tapahtunut mitään suurta vahinkoa, esim. että luulisivat meidän olevan vaikkapa taloudellisissa vaikeuksissa.
-Ap
Meillä kyllä kotiapulainen hoitaa ostokset.......
Anteeksi nyt vaan arvon rouvat. Millä perustelette että lidilistä saa huonompaa ruokaa? Tai kumpi on tyhmempää, maksaa enenmmän jossain muussa kaupassa samasta tuotteesta? Syökö sakemannit paskempaa ruokaa kuin me? Entä wc paperi? Apua kun siinä ei lue EMBO tai LAMBI. Sama se mihin perseensä pyyhkii. Tyhmät maksaa enemmän samoista tuotteista.Mua hävettäis olla tollanen snobi. Hyi.
Tiedän tuntee, ap. Olen pari kertaa käynyt ko. kaupassa, kun olen ollut sellaisen kaverin kanssa liikkeellä, joka haluaa siellä käydä. Vaikeaa on...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:00"]
jos joku tuttu näki. En kotikonnuilla ole käynyt, ainoastaan jos jossain reissussa ollaan oltu. Mut mies pyysi hakemaan krakovan makkaraa, täst edes saa ite hakee makkaransa, mut kans mieluusti naapuripaikkakunnalta!
[/quote]
Missähän kaupassa sitten normaalisti asioit?
No toivotaan parasta, ettei kukaan vain luule teillä rahasta tiukkaa.. Aika usein kun lidliin tulee uusia autoja niin ajattelen auton"omistajilla" olevan vain niin paljon lainaa, että pakko ostaa lidlistä tai sitten ovat vain huomanneet, että lidlistä saa laadukasta ruokaa ja oikeasti edullisemmin kuin muualla.
Mutta ajattele ap, nyt olet yhtä kokemusta rikkaampi!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:31"]
Anteeksi nyt vaan arvon rouvat. Millä perustelette että lidilistä saa huonompaa ruokaa? Tai kumpi on tyhmempää, maksaa enenmmän jossain muussa kaupassa samasta tuotteesta? Syökö sakemannit paskempaa ruokaa kuin me? Entä wc paperi? Apua kun siinä ei lue EMBO tai LAMBI. Sama se mihin perseensä pyyhkii. Tyhmät maksaa enemmän samoista tuotteista.Mua hävettäis olla tollanen snobi. Hyi.
[/quote]
Tuosta wc-paperista tuli mieleen... Kyllä siinä todellakin on tärkeää lukea ihan juuri se oikea merkki. Ensinnäkin tiedän taatusti oman merkkini olevan pehmeää ja myrkytöntä ja samalla tiedän sen olevan suomalaista. Jos joskus erehdyn ostamaan väärää merkkiä, joka on kovempaa tai väärillä myrkyillä valkaistua, on ahterini pian kuiva, hiivainen, vereslihalla ja kivulias. Töissäkin minulla on sitä omaa vakkariani aina rulla kaapissa.
Minäkään en alennu menemään Lidliin. Se on köyhien kauppa. Minulla on varaa maksaa ostoksistani normaalit hinnat. Sitä paitsi joskus kauan sitten köyhinä opiskeluaikoinani kun Lidl tuli Suomeen, kävin tutustumassa kyseiseen kauppaan, ja kyllä otti päähän, kun he mainostivat jotain sisäänvetotuotetta ja niitä oli noin yksi kappale tarjolla ja myyjä itse oli napannut sen itselleen ennen ovien avaamista. Siis ihan oikeasti niin kävi joka kerta, kun menin hakemaan sieltä jotain mainostettua halpakamaa, vaikka olisin mennyt heti ovien auettua.
Onneksi olen nykyisin vakavarainen työssäkävijä ja pystyn kustantamaan ostokseni luotettavammista liikkeistä, joissa on laaja valikoima ja asiakaspalvelijoita.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:22"]
Aika moni on viimeisen vuoden aikana joutunut nöyrtymään ja menemään Lidliin. Meidänkin Lidlin parkkipaikat ovat täyttyneet, että ei saa enää vakkaripaikoille autoaan ja kasaallakin on jonoja vaikka on neljä kassaa.
[/quote]
Olen huomannut ihan saman. Vielä viime keväänä sai käydä Lidlissä ihan rauhassa ja nyt on aina parkkipaikka ja kauppa turvoksissa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:00"]
[/quote]
Missähän kaupassa sitten normaalisti asioit?
[/quote]
Asioimme aina stokan herkussa.
Ja tuosta vc paperista tuli mieleen, että kerran yhdessä kyläpaikassa järkytyin tosi paljon asioidessani wc:ssä kun siellä mitä luultavammin oli juuri lidlistä ostettua paperia. Olen joskus nähnyt tämän perheen rouvan menevän kyseiseen kauppaan niin arvatenkin tämä paperi oli sieltä. Suomalainen lambi tai soft embo on todellakin pehmeää. En ole eläessäni tuntenut edes käsissäni niin kovaa ja epämiellyttävän tuntuista paperia kuin se oli. Minun oli pakko pestä bideellä ja pyyhkiä kasvopyyhkeeseen takapuoleni, en olisi voinut käyttää sitä paperia. Että kyllä laaduissa todellakin on eroja!!
-Ap
no mä oon ylpeä siitä kun käyn lidlissä ja nauran muille, jotka ostavat kalliilla muualta. Terveellisesti syödään ja itse tehdään. Ei sieltä kaikkea saa, ne ostetaan muualta ja esim. liha lihakaupasta
Tositarina tässä: kävin tänään sekä Stockan Herkussa ja Lidlissä,ja siellä yritin piilotella sitä Stockan muovipussia ( ihan laukkuun sulloin), mutta kassalla tuli ongelmaa ja jouduin sullomaan ne kreikkalaiset jugurtit sinne samaan kassiin muiden korkealaatuisten tosituotteiden joukkoon, tuli sellainen olo, että raiskasin sekä itseni että Stockan kassin samalla. Saisiko jostain yksityiseltä terapiaa tälläiseen? Siis enhän mä nyt voinut Lidlin muovipussia kantaa ulkona ihmisten ilmoilla!
Voi herraisä, maalla voi käydä missä kaupassa haluaa ja kukaan ei tuijota ,paitsi sunnuntaina kaljanostajia Sivassa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 19:24"]
Voi herraisä, maalla voi käydä missä kaupassa haluaa ja kukaan ei tuijota ,paitsi sunnuntaina kaljanostajia Sivassa.
[/quote]
Niin kun maalla on ainoastaan hyväksyttävää ryypätä se kossupullo ja vain ja ainoastaan perjantaina tai lauantaina, mieluummin vaikka molempina.
Ajatella että vuorotyöläisenä joku haluais ostaa vaikka kaljaa sunnuntaina. Oh my God, mitä syntiä ja rienausta!
Kyllä oikeesti jouduin katsomaan vähän aikaa ympärilleni kun kaupasta ulos astuin ettei ketään tuttua ole näköpiirissä. Kyllä sitä krakovan makkaraa olis stokaltakin saanut, mutta miehen mielestä just tuo lidlin on parempaa. Sillä on kyllä muutenkin välillä tosi outo ja kehittymätön makuaisti joissain asioissa. Oli kyllä sinänsä hauskaa seurata muiden ostoksia siinä kassajonossa. Siellä kun tuppas ylipainoisia av-mammoja olevan kauppa täynnä, kärryt pursuten eineksiä.
-Ap