Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alennuin äskön menemään Lidliin. Hävettää

Vierailija
04.04.2013 |

jos joku tuttu näki. En kotikonnuilla ole käynyt, ainoastaan jos jossain reissussa ollaan oltu. Mut mies pyysi hakemaan krakovan makkaraa, täst edes saa ite hakee makkaransa, mut kans mieluusti naapuripaikkakunnalta!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun hankkia itsetunto?

Vierailija
2/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai vaan kananmunia tai valion oltermannia ostanut myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhalit hei!

Vierailija
4/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla totta! Älä alennu ikinä enää!

Vierailija
5/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin yksi päivä ja tyytyväinen olen että kävin. Ostin paljon kasviksia, jogurttia sekä leipää pakastettavaksi asti ja yhteishinnaksi tuli vain 16 €

Muualta ostettuna olisi varmasti ollut puolet kalliimpaa.

Vierailija
6/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskön? Tarkoititko: ÄKSÖN!

Vierailija
7/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne voi mennä, kun ei saa bonuksia! ja mamma tarvitsee bonuksia että voi maksaa ylihintaa tuotteista.

Vierailija
8/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin aamulla Lidlissä ruokaostoksilla ja kaks isoa kassillista ruokaa lähti 50 eurolla. Noilla hinnoilla alennun mielelläni sinne :)

Vierailija
9/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, sut on nähty. Teidätt poistetaan välittömästi paikkakunnan eliitin vieraslistalta ja hakemuksenne Lionsklubiin revitään. Parasta olisi harkita muuttoa vaikka liiterileima tahtoo seurata perässä. 

Vierailija
10/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Ei kukaan oikeasti kirjoita "äskön", "täst edes" tai "krakovan makkara". 

Vierailija
11/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guuutten taaag....

Vierailija
12/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt sitten köyhempi tai huonompi ihminen kuin ennen? Stockalta käsittääkseni saa myös makkaraa, joten miksi et mennyt sinne? Statusshoppailu ainakin tyhmentää jos mikä ja monella koulutetulla ja hyvinvoivalla on myös järkeä päässä sen verran, että ymmärtää joskus käydä myös Lidl:ssä ihan ilman pelkoa siitä, että wt-leima lyödään otsaan.

Vierailija
13/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:41"]

Sori, sut on nähty. Teidätt poistetaan välittömästi paikkakunnan eliitin vieraslistalta ja hakemuksenne Lionsklubiin revitään. Parasta olisi harkita muuttoa vaikka liiterileima tahtoo seurata perässä. 

[/quote]

Kokoomuksen jäsenkirjallanne pyysitään vessanlattioita ja lentobonuksillanne lennätetään jatkossa vain turistiluokassa, sorry.

Vierailija
14/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äskön" ainakin kotimurteessani tarkoittaa samaa kuin "äskettäin" ja "juuri". Samalla voin sanoa, että aina kun joku helsinkiläinen päästää murteensa mukaisen "daijun" tai "dillen", niin olen ihan ulkona. Miten joku voi viljellä niin käsittämättömän tyhmän ja teennäisen kuuloisia sanoja!

Vierailija
15/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No provo tai ei, niin itse en alentuisi Lidliin ikinä. Halpaa joo, kaupam päälle saa salmonellan ja tekee suomalaisista työttömiä. Ei se oma talouskaan parane jos tukee ulkomaalaisia firmoja kun Suomi ei pyöri saksalaisten veromarkoilla.

Vierailija
16/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki valepuku. Aloita vaikka peruukista ja osta kirppikseltä joku ihan erilainen garderoobi kun mikä sulla normaalisti. Toinen vihje on luikkia ei-ruuhka-aikoina. Pienempi riski, että joku näkee. Tai voit myös palkata vaikka bulvaanin, muutamalla kybällä saa kyllä varmaan sellasen, jota ei osata yhdistää teidän perheeseen tai sinuun.

Vierailija
17/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:49"]

"Äskön" ainakin kotimurteessani tarkoittaa samaa kuin "äskettäin" ja "juuri". Samalla voin sanoa, että aina kun joku helsinkiläinen päästää murteensa mukaisen "daijun" tai "dillen", niin olen ihan ulkona. Miten joku voi viljellä niin käsittämättömän tyhmän ja teennäisen kuuloisia sanoja!

[/quote]

Niin minunkin. Se vain kirjoitetaan 'äsken'.

Vierailija
18/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, minäkin kävin. Olin muuten kassajonossa Casimir Ehrnrootin takana. Satutaan usein ihanan herran kanssa Lidliin samaan aikaan. About kerran viikossa. Hän asuu kartanossaan tuossa meidän kotikulmilla ja ymmärtää selvästi hinta-laatusuhteen päälle.

Itse käyn viikottain Litukassa ihan ylpeänä, kun ei ole noita itsetunto-ongelmia muutenkaan.

Mutta ap, onneksi Suomessa voi ihan ITSE valita mistä Krakovan makkaransa ostaa, joten ehkäpä selviät tästä ilman suurta kriisiä:). Seuraavalla kerralla sitten muihin kauppoihin

Vierailija
19/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

äskön kirjoitetaan meillä päin, ei äsken. - en tosin ole ap. 

Vierailija
20/43 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:57"]

äskön kirjoitetaan meillä päin, ei äsken. - en tosin ole ap. 

[/quote]

Ah, olet Demistä päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan