Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan jaksa välittää itsestäni, muita?

Vierailija
03.04.2013 |

Syön liikaa, herkuttelen. Painan 20kg enemmän kuin ennen lapsia. Hiukset roikkuu, ei ole varaa kampaajaan. En jaksa sheivata. Vaatteita en ole ostanut aikoihin, nyt talvella moni käyttämäni vaate on mennyt rikki ja olen vain heittänyt ne roskiin. Huomaan, etten mahdu viime kesän vaatteisiin enää. Ihoni on huono, vaikka en polta enkä käytä alkoholia. 

Mies ei halua seksiä enää. En minäkään enää osaa edes kuvitella, että tekisin aloitteen kaikkine läskeineni ja rikkinäisine alusvaatteiteni kanssa. Ymmärrän hyvin, ettei mies halua minua. Ajattelen eroa joka päivä, että hän pääsisi paremmille apajille. Minua ei enää kukaan tule haluamaan, sen tiedän. 

Olisi kiva tietää, olenko ainoa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tässä nyt sellainen välivaihe sinulla, että pistät energiasi lapsiin ja arjen pyörittämiseen? Vai oletko masentunut tai jotain sinne päin? Jospa et nyt tekisi mitään niin radikaalia kuin ero. Kun lapset ovat vähän isompia (vai onko nyt pikkulapsivaihe, oletan niin?) sinullakin on enemmän aikaa muuhun. Silloin pystynet uudella innolla tarttumaan elämääsi ja ehkä jaksat myös välittää itsestäsi, painostasi, ulkonäöstäsi..... Tuota odotellessa kannattaisi varmaan yrittää edes vähän keventää sitä tulevaa urakkaa. Jos ei jaksa esim. laihduttaa, miten jos päättäisit edes keskeyttää lihomisen?

Vierailija
2/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut, hae apua.

Ne rahat mitkä pistät syömiseen, voit pistää uusiin vaatteisiin ja kampaajalle, on iloa paljon pitemmäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän