Montako kertaa olet muuttanut elämäsi aikana? Ikäsi?
Laskin tuossa että taitaa olla jo 16. muutto meneillään, ja olen 38v. Tavaraa on niin paljon, että toivon että ei tarvitsisi enää koskaan muuttaa, tai ainakaan 15 vuoteen. Taitaa olla alle 8 vuotta pisin aika samassa asunnossa, lyhin aika pari kuukautta. Muuttojen välimatka on ollut muutamasta kymmenestä metristä satoihin kilometreihin.
Onkohan sellaisia nelikymppisiä tai vanhempia jotka eivät olisi muuttaneet koskaan? Se olisi nykyaikana aika erikoista.
Kommentit (35)
Noin 7 kertaa, jos oikein muistan. 33v.
Näitähän kertyi vielä enemmän, kuin osasin odottaa. Suomessa olen asunut 21 eri kodissa ja tähän vielä lisäksi viiden ulkomaanvuoteni 10-15 asuinpaikkaa (töiden vuoksi). Ja edelleen minulla on liikaa tavaraa, eli siinä mielessä en ole oppinut mitään! Nyt toivon, ettemme joutuisi muuttamaan tästä ihanasta kodistamme ikinä mihinkään, ellei sitten vanhempana johonkin lämpimämpään ilmastoon :-) Olen 38-vuotias.
10 kertaa olen muuttanut, ikää 38. Näistä 8 on tapahtunut lapsuudenkodista lähdettyäni, eli viimeisten 20 vuoden aikana.
9 kertaa, 4 eri paikkakuntaa.
Olen 35-vuotias.
Olen 40-vuotias ja muutanut yhteensä 25 kertaa, joista 23 kertaa sen jälkeen, kun olen täyttänyt 18 vuotta. Luvussa on mukana kolme ulkomailla asumiskertaa.
Olen 37v. ja osoitteita tähän mennessä 23 kappaletta. Olen asunut viidellä eri paikkakunnalla.
7 kertaa, ensikuussa 8. kerta, ikää 23 :)
Asun edelleen syntymäkodissani (isäni ja äitini asuvat nykyään muualla). Ikää 41.
9 kertaa, aikuisiällä 5, yksi näistä ulkomaille ja toinen takaisin. Ikää 31v.
ikää 44. Olen muuttanut 10 kertaa. Pisin aika samassa asunnossa 10 vuotta (1991-2001).
Ikä 40 ja takana 14 muuttoa. Seuraava muutto edessä toivottavasti vasta kymmenen vuoden päästä kun lapset lentävät pesästä ja talo käy liian isoksi kahdelle.