Nyt kerron totuudet. Kysy mitä vain -Sinccis
Aloitan tarinalla. No enpäs aloitakaan.
Miten päädyin kokiksi?
Sinccis
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun etunimi on?
It´s a God given Name.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko parisuhteen? Millaisen naisen kanssa?
Mua just huvitti tää kesken keskustelun.
NAINEN.
Sincis
Vierailija kirjoitti:
Miksi eräänä iltana spämmiviestien otsikossa oli sinccis-miehen nikistä joku väännös, jos tää ei ole se joka noita viestejä tänne laittaa? Mä uskon että se on. Voisin kertoa myös mikä on sincciksen takana piileskelevän miehen etunimi. Enkä ole edes ainoa joka sen on osannut päätellä.
Et sitten osannut sanoa minkä.
?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katajanmarja kirjoitti:
Miten valmistaisit karitsan kyljykset tai lampaan viulun.
Kaksi eri valmistustapaa. Mainitsemasi lihat ovat erilaisia.
Sinccis
Ja lupaan vastata, minä en jätä ketään kylmäksi.
Sä OO t jättänyt mut kylmäksi! Pidätkö kylmästä vai kuumasta! Molempia saa valmistamalla huolella, kypsyttämisaika pitää olla piiiitkä ja tulta pitää käyttää. Voi myös savustaa ja hiillostaa.
En koskaan oo jättänyt sua kylmäks. Ja mä vastaan vielä tohon kysymykseenkin.
Niin kuin nimeni on Sinccis
Muziikkia rakkaudella,
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella muulla nimimerkillä kirjoitat tänne?
En yhdelläkään muulla.
Sinccis
Joskus unohdan nimimerkkini ja kirjoitan "puskista". Yleensä älyllisissä ketjuissa, joissa ei ole väliä miettiä nimimerkkiä.
Esim. tässä.
"Galaksit ovat niin harvaan asuttuja, että törmääminen ei tarkoita mitään missä oikeata törmäämistä todennäköisestikään tapahtuu. Etäisyydet kun tähdistä toisiin ovat kymmeniä, satoja valovuosia.
Väliin mahtuu tolkuttoman paljon tyhjää tilaa.
Jos ajattelet, että auringosta valo matkaa maahan 8 minuuttia, niin kuinka pitkän matkan se matkaa vuosissa?
Etäisyydet ovat järkyttävät."
Vierailija kirjoitti:
Mikä on raaka sensuroimaton mielipiteesi MGTOW:sta ?
Sen tarkoitus oli hyvä.
Miehet voi mennä omillaan ja josne löytää hyvän naisen, niin hyvä, jos ei niin hyvä.
Nyt siitä on tullut vinkujien välikappale, jossa vaaditaan jotain, ja tehdään näin, jos mitään ei saada.
Mä en tarkottanu sitä noin.
Sinccis
Lampaan paistamisessa on totuus.
Nopea kypsennys, parempi maku, sitkeämpi tekstuuri
Hidas kypsennys "villasukkamaisempi maku", mutta pehmeämpi tekstuuri
Näidne välissä on Kokin taistelttava.
Mulle maku tulee ensinksi.
Rakkaudella,
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhdelläkään muulla.
Sinccis
Joskus unohdan nimimerkkini ja kirjoitan "puskista". Yleensä älyllisissä ketjuissa, joissa ei ole väliä miettiä nimimerkkiä.
Esim. tässä.
"Galaksit ovat niin harvaan asuttuja, että törmääminen ei tarkoita mitään missä oikeata törmäämistä todennäköisestikään tapahtuu. Etäisyydet kun tähdistä toisiin ovat kymmeniä, satoja valovuosia.
Jos ajattelet, että auringosta valo matkaa maahan 8 minuuttia, niin kuinka pitkän matkan se matkaa vuosissa?
Mitä älyllistä tässä muka on. Toistat jostain viidennellä luokalla opetettua perushuttua.
Mä voisin ottaa oikeastaan tuon työn alle ja tehdä asiat toisin.
Jos sen kypsentäisi ensiksi ennen kastiketta ja sitten pilkkoisi.
Mä veikkaan, että se toimisi parhaiten. Ja mä olen yleensä aina oikeassa.
Rakkautta,
Sinccis
Älkää nyt rohkaisko tätä .. henkilöä! Ketä kiinnostaa mitä sinccis tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhdelläkään muulla.
Sinccis
Esim. tässä.
Mitä älyllistä tässä muka on. Toistat jostain viidennellä luokalla opetettua perushuttua.
Anteeksi, että pitkästytin. Mutta sitä kutsutaan viihteeksi.
Sinccis
Viimeksi kun juttelin Eskon kanssa, niin sanoin, että aja tuo parta pois.
Se ajoi.
Ihan komea mieshän sieltä kuoriutui, sen "professorin" takaa.
Sinccis
Punkkis kirjoitti:
Älkää nyt rohkaisko tätä .. henkilöä! Ketä kiinnostaa mitä sinccis tekee?
Kapeakatseisuus on siis huipussaan.
Oi aikoja, Oi tapoja.
Sinccis
Oletko miettinyt esimerkiksi ihan oikeita töitä kun kuitenkin vaikutat aktiivisesti haluavan olla esillä virtuaalisessakontekstissa? Ei tarvisi täällä av-palstalla roikkua tukien turvin vaan voisit kanavoida tarpeesi johonkin tuottavaan tai hyödylliseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt esimerkiksi ihan oikeita töitä kun kuitenkin vaikutat aktiivisesti haluavan olla esillä virtuaalisessakontekstissa? Ei tarvisi täällä av-palstalla roikkua tukien turvin vaan voisit kanavoida tarpeesi johonkin tuottavaan tai hyödylliseen?
No en juurikaan. Saan nyt liiton rahaa maksimit ja haen sitten töihin, kun ne loppuu.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Lampaan paistamisessa on totuus.
Nopea kypsennys, parempi maku, sitkeämpi tekstuuri
Hidas kypsennys "villasukkamaisempi maku", mutta pehmeämpi tekstuuri
Näidne välissä on Kokin taistelttava.
Mulle maku tulee ensinksi.
Rakkaudella,
Sinccis
Tämän vain halusin sanoa.
Rakkautta,
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko parisuhteen? Millaisen naisen kanssa?
Haluan Parilasuhteen.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en juurikaan. Saan nyt liiton rahaa maksimit ja haen sitten töihin, kun ne loppuu.
Sinccis
Niinpä. Valehtelit siis olevasi johtotason tehtävissä. No eipä yllättänyt.
Miksi eräänä iltana spämmiviestien otsikossa oli sinccis-miehen nikistä joku väännös, jos tää ei ole se joka noita viestejä tänne laittaa? Mä uskon että se on. Voisin kertoa myös mikä on sincciksen takana piileskelevän miehen etunimi. Enkä ole edes ainoa joka sen on osannut päätellä.