Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, nyt mulle tuli se O päänsärky

Vierailija
21.03.2019 |

Kahtena viimeisempänä kertana juuri kun orkku on ollut tulollaan, on iskenyt hirveä kipu jostain niskan-takaraivon kautta otsalle asti. Oon silti jatkanut orkkuun asti, mutta kyllähän se on nautintoa syönyt aika lailla. Aika nopeesti seksin jälkeen kipu on heikentynyt lieväksi päänsäryksi, mutta yhtä kaikki seuraava kerta pelottaa, sen verran kova kipu se on. Onko kellään muulla tällaista ja meneekö joskus ohi? Tai onko joku keino estää kivun tuloa? Keski-ikäinen nainen olen, jos se asiaan vaikuttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon heti tähän alkuun etten ole lääkäri tai mikään muukaan asiantuntija, joten ota tämä sillä varauksella, mutta olen sattumoisin lukenut hiljattain tästä ns. seksipäänsärystä.

Jos käytät jotain lääkkeitä, niin syy saattaa olla niissä. Muistaakseni ainakin jotkut ehkäisypillerit saattavat aiheuttaa tätä, samaten tukkoisen nenän hoitoon tarkoitetut flunssalääkkeet, ja niitä oli muitakin.

Toisaalta joillain lääkkeillä on todettu lieventävää ja jopa parantavaa vaikutusta, mm. Indocin-kipulääkkeellä.

Ja sitten tämä voi myös joissain harvinaisissa tapauksissa olla merkki alkavasta aivoverenkiertohäiriöstä (muistaakseni, en nyt löydä sitä artikkelia mistään!).

Kaikista näistä syistä kehottaisin keskustelemaan asiasta lääkärin kanssa.

Vierailija
2/3 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus tuo vaivana ehkä kuukauden ajan ja nykyäänkin ajoittain krapulassa. M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä tiedoista! En kyllä kehtaa lääkärille hakeutua tämän vuoksi, täällä kun ei pääse lääkärille muuten kuin akuuttivastaanottoon. En käytä lääkkeitä. Aivoverenkiertohäiriöissä luulisi olevan muitakin oireita, mutta putänee seurailla tuleeko.

Oon muuttanut ruokavaliota ja laihtunut ja nyt on ollut pitemmän aikaa lievä flunssa päällä - kaipa nääkin voisi vaikuttaa, jos kerran krapulakin. Toivottavasti menee ohi pian. Nyt kun vähän guuglettelin, niin yleensä meneekin ohi itsekseen.

Vielä mietin että jos olisi joku lääkkeetön keino, millä voisi estää tai lieventää kipua, niin olisi kiva. Ettei tarvisi selibaatissa olla.