Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin löytämisen mahdottomuus

Vierailija
21.03.2019 |

En ole kirjoitellut pitkään aikaa mitään ja päätin nyt lisätä näitä mietteitäni myös tänne vaikka ihan terapiamielessä kirjoittelin ajatuksia ylös.

Olen kohti neljääkymmentä hätyyttelevä mies jolle on ollut koko elämän mahdotonta löytää ketään. Nuorempaa ikää varjosti ylipaino joka aiheutti koulukiusaamista ja itsetunnon laskua. Hyviä kavereita on kyllä ollut koko elämän ajan. Sinne kolmeenkymppiin elämä meni aikalailla omasta syystä ohi tietokoneen ääressä ja itsesäälissä kieriskellessä jonka jälkeen on laitettu elämä remonttiin. Tiputin painoa viitisen vuotta sitten 30 kiloa ja urheilusta sekä paremmista elämäntavoista on tullut tapa.

Viime vuosina on ollut muutamia todella hyviä naispuolisia ystäviä mutta pidemmälle ei ole päässyt. Lähes kaikki miespuoliset kaverit ovat jo perheellisiä ja täysin eri elämäntilanteessa. Välillä iskee edelleen näitä masennuspäiviä kun tuntuu ettei kelpaa kenellekkään vaikka ujous ja muut niinsanotut nörttipiirteet on karistettu. Ylipäätään kenenkään tapaaminen tuntuu olevan aivan järkyttävän vaikeaa kun ei halua käyttää näitä nettideittailu juttuja ja ilmeisesti näissä onkin enemmin ihmisillä haussa jotain muuta kuin vakituista kumppania tai rakkautta.

Uskottelin aina itselleni kunhan pääsen hyvään kuntoon ja olen sosiaalisempi niin jotain tapahtuisi ns. itsestään mutta tullut todettu ettei näin ole. Huolehtiva ja rakastava ihminen ei ilmeisesti niin kovaa huutoa olekkaan. Voi olla, että kaduttaa jo huomenna jos on parempi päivä kun tämän kerran tänne pistin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku olisi kanssasi?

Vierailija
2/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtivia, rakastavia ja ei ylipainoisia ihmisiä on maailma pullolaan. Mitä muuta sinussa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei muuta kuin mättää pullaa naamaan sinun osalta juna men jo.

Vierailija
4/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmillista. Kuulostaa siltä, että siinä menee hyvä mies hukkaan. Huonoa tuuria, sattuman oikkua, mitä lie. Ymmärrän tuonkn, ettet halua nettideittipalveluja käyttää. Itse olen kokeillut paria ja tavannut yhden miehen sitä kautta, mutta en oikein tykännyt meiningistä. Mutta siis kannattaa ehkä silti kokeilla? Ei niin vakavissaan, mutta jospa sattuma olisikin suosiollinen.

Itse on 50v eronnut nainen, jonka oven taakse miehet eivät todellakaan tule koljuttelemaan, mutta erona on se, että kohdallani pitkä parisuhde on jo niin nähty että uskon pärjääväni ilmankin vaikka loppuikäni.

Vierailija
5/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko vaan, että se parisuhde ei ole mitään muuta kuin kurjuutta. Itse eronneena en tuohon lähde enää koskaan on se niin monimutkaista ja pahemmaksi menee. Hanki panosuhde netistä, niin minäkin tein nuoren naisen kanssa ja sitten kun se (väistämättä) joskus loppuu, niin en viitsi sitten sitäkään vähää naisten kanssa

Vierailija
6/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyppää lentokoneeseen ja suunista Aasiaan sieltä tohvelisankarikin itelle morsiamen löytää. Jos et kieliä osaa kyllä pärjää viittomakielelläkin.

Vierailija
7/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaille vaan. En tiedä mikä juttu on suomessa kun komeakin mies joutuu tyytymään johonkin jäkättävään variksenpelättimeen.

Veikkaan että taustalla ovat suomalaisten naisten alhaiset seksuaaliset halut. Ainakin monilla on alhainen ääni ja muita miehisiä piirteitä jotka viittaa siihen ettei hormoonitoiminta ole normaalia.

Hm. Ovatko alhaiset seksuaaliset halut sinusta miehinen piirre? Kuten tämä 'alhainen ääni'?

Vierailija
8/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole menettänyt mitään merkillistä Ap.

Vierailija
9/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi kuitenkin kokeilla niitä nettideittejä. Ei kannata odottaa liikoja ettei heti pety, mutta kuitenkin...

Vierailija
10/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan kokematon nelikymppinen mies varmaan monen mielestä turn off. Mut ei kuitenkaan kaikkien mielestä, ainakaan kokemattoman nelikymppisen naisen. Joten reilusti vaan profiilia Tinderiin!

Vierailija
11/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi laulamaan vaan.

Alkuun treffit menee miten menee, mutta siitä se sitten alkaa sujua. Tapaat ihmisiä, rohkaistut, olet luontevampi ja sanavalmis.

Kyllä se siittä lähtee.

Vierailija
12/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä meidän ikäluokassa naiset on enimmäkseen tositarkoituksella liikkeellä nettitreffeillä. Ainakin itse olin ja tapasin sitä kautta miesystäväni. Tuntuu, että aika vähissä on mahdollisuudet tavata muuta kautta esim. itse en ainakaan toivoisi baarista miestä löytyvän. Kokelisit ja sieltä pääsee pois, jos ei tunnu omalta jutulta.

Vierailija
13/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaille vaan. En tiedä mikä juttu on suomessa kun komeakin mies joutuu tyytymään johonkin jäkättävään variksenpelättimeen.

Veikkaan että taustalla ovat suomalaisten naisten alhaiset seksuaaliset halut. Ainakin monilla on alhainen ääni ja muita miehisiä piirteitä jotka viittaa siihen ettei hormoonitoiminta ole normaalia.

Hm. Ovatko alhaiset seksuaaliset halut sinusta miehinen piirre? Kuten tämä 'alhainen ääni'?

Suomalaisten miesten kanssa seurustelleena voisin jo melkein luulla että ainakin heille se on. Mistä löytäisi miehen edes normaaleilla seksihaluilla?

Vierailija
14/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oikein malliesimerkki suomalaisesta miehestä, kylmä ja ilkeä. Mulla on itsellä ulkomaalainen mies ja ei voi kuin kiitellä, sain lämpimän herrasmiehen.

Vierailija
15/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti liityt tinderiin, et siinä mitään menetä ja koskaan ei tiedä vaikka sieltä jotain löytyisikin! Kannattaa panostaa "esittelytekstiin", kirjoitat sen vaikka etukäteen ja mietit huolella mitä siihen laittaisit. Tsemppiä! :)

Vierailija
16/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap työssäkäyvä vai työtön? Ja mistä olet yrittänyt naista etsiä?

Vierailija
17/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluttaudu ja hanki hyvä ammatti. Mene myös johonkin harrastustoimintaan mukaan. Mitä itse toivot ja odotat naiselta ja millainen kumppani olisit?

Vierailija
18/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oikein malliesimerkki suomalaisesta miehestä, kylmä ja ilkeä. Mulla on itsellä ulkomaalainen mies ja ei voi kuin kiitellä, sain lämpimän herrasmiehen.

Ulkomaalaisille naisille kyllä flirttailen ja olen tosi mukava. Suomalaisista naisista en vahingossakaan sanoisi yhtäkään hyvää sanaa. Arvaa mistä olen oppinut?

Niin metsä vastas kuin sinne huudetaan jne.

Siinähän se metsä huuteleekin.

Vierailija
19/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ne seksuaaliset halut olla miehisillä naisilla mutta niillä vaan on tapana kohdistua muihin naisiin.

Sen olen kyllä huomannut että noi matala ääniset naiset ovat vähemmän terveempiä kuin korkea ääniset naiset. Ovat myös ikäisiään vanhamman näköisiä.

Vierailija
20/41 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyppää lentokoneeseen ja suunista Aasiaan sieltä tohvelisankarikin itelle morsiamen löytää. Jos et kieliä osaa kyllä pärjää viittomakielelläkin.

Setelit vaan muijan nokan eteen. Ei muuta tarvii 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän