Mitkä ovat teillä syitä lopettaa uuteen tuttavaan/kaveriin/ystäväehdokkaaseen tutustuminen/yhteydenpito?
Itselläni ovat piikittely ja kiusaaminen. Sellaista jos huomaan, en halua olla tekemisissä. En tarvitse lähipiiriini feikkifrendejä, jotka välillä ovat oikein kivoja ja sitten yhtäkkiä puskista puukottavat selkään ja tahallaan pyrkivät pahoittamaan mielen. Mieluummin vaikka yksin!
Turhan monilla tuntuu olevan kuvitelma, että "ystävyydessä" tällaista vain pitäisi sietää.
Kommentit (24)
Lammas meininki ja yleinen yhteiskunta uskovaisuus.
Ihastuin häneen, joten katsoin paremmaksi viilentää välit.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näinkö meille kävi? Ilmankos en koskaan saanut tietää syytä kaikkeen 'kummalliseen'. Mikä vitsi oli sitten alkaa uhkailla muilla naisilla ja lopulta lähteä vielä pettämäänkin kun jouduit toteuttamaan uhkauksesi? SIIS ONHAN TÄMÄ AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!! Ja elämä meni sitten kuin kankkulan kaivoo, vai??? Ei kyllä minkäänsortin hupijuttu!
Jukka Poika ja Nelli Petro: 'Onks liian myöhä'? Tämäkö sopisi?
https://www.google.com/search?q=youtube+onks+liian+my%C3%B6h%C3%A4ist%C…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näinkö meille kävi? Ilmankos en koskaan saanut tietää syytä kaikkeen 'kummalliseen'. Mikä vitsi oli sitten alkaa uhkailla muilla naisilla ja lopulta lähteä vielä pettämäänkin kun jouduit toteuttamaan uhkauksesi? SIIS ONHAN TÄMÄ AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!! Ja elämä meni sitten kuin kankkulan kaivoo, vai??? Ei kyllä minkäänsortin hupijuttu!
https://www.google.com/search?q=youtube+onks+liian+my%C3%B6h%C3%A4ist%C…
Mitä sä hourit?
Etkö mitään tajunnut kun vielä roikuin kauan - ja muutin takaskin kun opinnot loppuivat?
Puhui pahaa toisesta ihmisestä tämän selän takana. Olisi siis todennäköisesti puhunut joskus minustakin.
Varmaan se, kun pillun saaminen näyttää siirtyvän viikonlopulle...
Toistuvat viime hetken oharit.
Jatkuva valittaminen, kun ollaan jossain. Esim. kesällä kuumuudesta valittaminen kolmen minuutin välein.
Vierailija kirjoitti:
Etkö mitään tajunnut kun vielä roikuin kauan - ja muutin takaskin kun opinnot loppuivat?
En. Minulla sytyttää e.r.i.t.t.ä.i.n. hitaasti. Harmittaa.
Jaksaminen. En vaan jaksa. Olen vanha ja väsynyt keski-ikäinen työssä käyvä perheellinen. Töissä sosiaalinen akkuni kuluu tyhjäksi. Vapaa-ajalla haluan olla yksin oman sohvan nurkassa. Onneksi lapset on jo suht isoja. Vielä kun olisivat hiljaa.
Varmaan jos ei olekkaan sitä mitä esittää niin menee dumppaukseen. Feikki siihen loppu frendin leikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija: Mitä sä hourit?
TÄH! Eks täällä saa? Mitä sä itse hu--it? Onhan tämä nyt aika paksua tehdä näin: Vierailija kirjoitti: Ihastuin häneen, joten katsoin paremmaksi viilentää välit.
Uhkailu. Tyyppi oli meillä kylässä, minä poltin itseni keittiössä ja jupisin itsekseni tyhmyyttäni (en kiroillut). Vieras ryntäsi olohuoneesta keittiön puolelle ja sanoi mielipuolisesti hymyillen ja erittäin uhkaavalla äänensävyllä, ettei pidä kiroilusta.
Sen jälkeen en kutsunut häntä meille enkä mennyt hänen lähelleen.
Jos toteaa että toinen on ihan feikki ja meillä ei oikeasti olekaan mitään yhteistä.
Päihteily. Usein näille ei riitä, että itse vetävät, vaan pitää saada se kaveri kanssa juomaan/polttamaan/vetämään sieniä tms seuraksi! Yksi tällainen suorastaan VAATI, että minunkin pitää juoda hänen kanssaan ja sitä tapahtui usein. Totesin, että alkoholisoidun, jos pyörin hänen kanssaan.
Jatkuva palvelusten pyytäminen ilman mitään vastavuoroisuutta. Jatkuva valittaminen. Tapaamisten peruminen viimetingassa. Myöhästely.
Yhteisymmärryksen puute. Epäilyttävyys. Toisella ei ole parhaat intressit vaikka minun suhteen.
Ei kai nyt kenelläkään aikuisella ihmisellä ole tuollaisia kuvitelmia.
Itse lopetan jos ei jaksa kiinnostaa tarpeeksi.