Aina hössötetään aamiaisen tärkeydestä mutta mitäs jos aamulla ei pysty syömään?
Ainakin itselläni on niin, että kun työaamuina herään klo 7 niin en tosiaan pysty syömään kuin sen paheksutun palan leipää, ilman että tulee oksennus. Vapaalla jos herää vaikka klo 10, niin sitten ehkä pystyn syömään vähän enemmän. Tuli vaan mieleen kun taas esim Yliopiston apteekin lehdessä oli juttua siitä aamulla pitäisi syödä. En vaan saa alas niitä kalorimääriä. Minulle toimii ihan hyvin että syön kalorit myöhemmin päivän ja illan aikana.
Kommentit (83)
Miksi syödä aamupalaa, jos ei ole pakko? Mä jätin aamupalan pois jo lukioaikana että voin nukkua myöhempään. Ihan hyvin se on toiminut. Lounas on sitten joskus 12 aikaan, silloinkaan ei vielä olisi nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Elämänhallinta kateissa.
Siinä tapauksessa se on kateissa suurelta osalta maapallon väestöä. Jännä muuten, että lihavimmat ihmiset löytyy sieltä mistä tuhdeimmat aamiaisetkin.
Itse viihdyn Italiassa, rakastan heidän ruokailurytmiä ja -kulttuuria.
Mä oon laihtunut ihan kunnolla. Ja aamuisin en halua syödä, kahvia ehkä. Syön kun on nälkä. Maha mouruaa välillä, kuuntelen, juon vettä, mehua, pienestä annoksesta tulen täyteen. Marjoja, ananasta, itse keitän mustikoista soppaa...Lihaa syön, marjoja...mulla on sellainen karhun ruokavalio☺