Löytyykö Tinderistä vapaita lentäjiä?
Olen kaunis ja älykäs nainen sinkkumarkkinoilla. Tietääkö kukaan onko Tinderissä pilotteja?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Löytyy. Kymmenittäin. Yksikään ei osaa lentää konetta mutta voivat ostaa lentäjän asun naamiaiskaupasta.
Omg, oikeasti? Mistä sitten osaa tunnistaa aidon?
Eipä niillä varmaan ole siihen tarvetta.,
Rakentamaansa Lego-konetta kädellään lennättelevät ja päristelevät suulla samalla. Hyppää kyytiin!
Miksi niiden Tinderissä tarttis olla??
Lähinnä varattuja. Mutta onhan niillä vapaaviikonloppuja silloin tällöin.
Hei, täällä laatikkoleukainen lentäjä-kirurgi ja olen myös Ruotsin maihinnousujoukkojen Navy Seals -yksikön taistelusukeltaja everstiluutnantti evp. Rakastan marsuja ja kaikkia söpöjä eläimiä. Olen myös verraton tarinaniskijä ja rakastettu hahmo harrastajateatterissa.
Luulen että varattuja ovat ja pitkä jono naisia odottamassa että joku vapautuisi. Lentoemäntiä ainakin.
Feikkilemtäjiä kyllä. Niinkuin baaritiskilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy. Kymmenittäin. Yksikään ei osaa lentää konetta mutta voivat ostaa lentäjän asun naamiaiskaupasta.
Omg, oikeasti? Mistä sitten osaa tunnistaa aidon?
Sun pitää käydä ne kaikki läpi ja sitten fiilispohjalta päättää, kun et varmaan pysty asiantuntevasti tenttaamaan heidän tietämystään lentämisestä.