Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karua - Ymmärsin vihdoin kuinka ja mihin nainen rakastuu miehessä - "Kaikki riippuu siitä"

Vierailija
21.03.2019 |

Nainen rakastuu miehessä siihen, mitä hän voi tarjota naiselle.

Evopsych kertoo, että nainen hakee miehestä "provision" eli varustusta tulevaa varten. Mies hankkii ja toimittaa naiselle asioita. Muonittaa naisen.

Eli jos nainen ei rakastu sinuun, et voi tarjota naiselle mitään. Kaikki riippuu siitä, mitä voit tarjota naiselle. Sama todellisuus on yhä, vaikka ei eletäkään enää 'hunter gatherer' aikaa kuin 300 tuhatta vuotta sitten.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainhän se on, iso selkä ja pitkät vahvat kädet auttavat kanssa 😌

Vierailija
2/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu kyl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei siis ole mitään tarjota naiselle?

Vierailija
4/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kuitenkin alkanut uskomaan rakastumiseen. Onhan se pieni edistysaskel siihen ”yhdessä ollaan koska lompakkoloisitaan” ajattelutapaan.

Vierailija
5/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin mies rakastuu? Ulkonäköön?

Vierailija
6/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän se toimii kummankin tapauksessa. Kuka nyt mihinkään ryhtyisi, jos siitä ei saisi mitään hyötyä. Minä ainakin tarvitsen mieheltä huomiota, rakkautta, seuraa, seksiä ja ymmärrystä (olen sen verran hyvin toimeen tuleva itse, etten tarvitse mitään materiaa sun muuta). Mieheni haluaa minulta ihan samoja asioita.

Vierailija
7/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot kuitenkin alkanut uskomaan rakastumiseen. Onhan se pieni edistysaskel siihen ”yhdessä ollaan koska lompakkoloisitaan” ajattelutapaan.

Olin aikeissa kirjoittaa "rakastuu". Ja se todellakin kuuluisi heittomerkkeihin, koska se "rakkaus" on ehdollista.

Vierailija
8/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän se toimii kummankin tapauksessa. Kuka nyt mihinkään ryhtyisi, jos siitä ei saisi mitään hyötyä. Minä ainakin tarvitsen mieheltä huomiota, rakkautta, seuraa, seksiä ja ymmärrystä (olen sen verran hyvin toimeen tuleva itse, etten tarvitse mitään materiaa sun muuta). Mieheni haluaa minulta ihan samoja asioita.

Miehet ovat romanttikoja ja ovat oppineet lapsesta saakka pyyteettömään rakkauteen. Disney propaganda siihen päälle.

Haaveet kaatuu karulla tavalla, kun pääsee aikuisikään ja huomaa asioiden todellisen laidan. Naiset olikin realisteja ja miehet niitä todellisia romantikkoja.

Ei se näin pitänyt mennä, on monen miehen karu realisaatio todellisuudesta.

Vierailija
9/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tarjoaa mulle älykästä keskustelua, hyvää seuraa, tukea ja ymmärrystä, läheisyyttä ja seksiä. On kyllä kauheeta kun tollasia kehtaan vaatia parisuhteessa.

Vierailija
10/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mä ainakin ihastun samankaltaisuuteen.

Ns. sielunkumppanuuteen

Vierailija
11/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat romanttikoja ja ovat oppineet lapsesta saakka pyyteettömään rakkauteen. Disney propaganda siihen päälle.

Haaveet kaatuu karulla tavalla, kun pääsee aikuisikään ja huomaa asioiden todellisen laidan. Naiset olikin realisteja ja miehet niitä todellisia romantikkoja.

Hyvä huomio.

Vierailija
12/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sielunkumpparuus.

Vierailija
13/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt, miksi naiset ravintolassa kysyvät suurin piirtein ensimmäiseksi, mitä teet työksesi. Tosin eräs virolainen nainen kysyi minulta suoraan, kuinka paljon tienaan vuodessa. Jäi tuttavuus kyseisen daamin kanssa aika lyhyeksi kun kerroin, että olen pitkäaikaistyötön.

Vierailija
14/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.

Vierailija
15/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omissa suhteissa mies on aina asettunut lompakkoloisen rooliin ilman pienintäkään vastavuoroisuutta.. käyhän se näinkin.

Kerran yksi erehtyi tarjoamaan takaisin juoman, aika surullista mutta en ikinä unohda sitä hämmennystä ja kiitollisuutta, varsinkin kaiken tarjoamani jälkeen..

Tällä hetkellä ei ole varaa parisuhteeseen, paitsi omavaraiseen mieheen.

Vierailija
16/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä itse asiassa selittääkin monet parisuhdeongelmani! Romantikko mies ei voi ymmärtää miksi hänen pitäisi joskus uhrautua ja joustaa kun häntähän pitäisi vain rakastaa pyyteettömästi, eihä häneltä saisi vaatia mitään. Minun kyllä pitää loputtomiin ymmärtää ja mukautua, laittaa omat haaveet syrjään ja tarjota ties mitä hänelle, vaikken saisikaan mitään takaisin. Ilmeisesti tämä ei tosiaankaan toimi kumpaankin suuntaan...

Vierailija
17/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminenkin on eläin ja parinmuodostusta ohjaa osittain alkukantaiset vietit. Tietysti yksilöllisiä eroja ja mieltymyksiä on paljon. Ihan turha miesten (tai naistenkaan) on biologisten seikkojen takia uhriutua.

Vierailija
18/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin rakastuukin, mutta miksi tuo on sinusta vastenmielinen ajatus? Mihin sitten kuvittelit naisten rakastuvan miehissä? Ihailemaan miestä kun mies on niin ylivertainen naiseen nähden, vai? Heh. Tyrsk.

Vierailija
19/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot köyhä mies kuten minä niin turha haaveilla naisista. Nainen aistii miehen varakkuuden ja sosiaalisenstatuksen.

Haaveiletko siis edelleen naisista? Vaikka aitoa rakkautta ei mielestäsi edes ole? Taidat vähän sitten kuitenkin uskoa.

Vierailija
20/126 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen pyyteettömään rakkauteen? Unelmiesi naisesta paljastuu aseksuaali, rakastaisitko häntä edelleen?