Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän alastomuutta!

Vierailija
02.04.2013 |

Ei hitto sentään. En kehtaa käydä uimahallissa enkä missään koska alastomuus ahdistaa aivan suunnattomasti. Tarvitseeko edes sanoa että sinkkusnaisenahan tässä elellään. En vain tahdo edes ajatella itseäni alasti kenenkään kanssa, se on niin ahdistavaa ja olen jäykkänä kuin kapakala ja toivon vain että pääsisi karkuun tilanteesta. Hävettää isot rintani ja mahamakkarani tetyssä asennossa (normipainoinen olen, mutta ei mikään sixpack, liikuntaakin harrastanm) ja eniten - koko alakertani! Ihan hirveän ruma ja isot häppärit, täältä lukemani kauhukertomukset eivät ole parantaneet fiilistäni yhtään. Suuseksiin en varmaan tule koskaan suostumaan enkä muuhunkaan seksiin muuten kuin valot pois ja peiton alla. :( Minusta alastonkroppa vaan on ruma, etenkin omani. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei auta kuin tehdä asialle sen minkä voit. En nyt itsekään pidä vaatteitta olosta, mutta tiedän että vartaloni on ihan hyvä tällaiseksi 42v kahden lapsen äidiksi, joten mitäpä tuota sen kummemmin pohtimaan.

Vierailija
2/5 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Muista, että aina löytyy joku kauniimpi kuin sinä. Samoin joku rumempi. Ei meistä kukaan ole täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne uimahalliin ja näe millaisia ihmiset ovat. Media näyttää vain malleja ja niidenkin kuvat on muokattu, uimahallissa näet miltä näyttää tavallinen nainen tai mies. Läski hyllyy, rinnat riippuu, raskausarpia isolla osalla, miehillä kaljamaha ja karvainen ruumis. Elämää se on ja siltikin ihmiset rakastaa ja rakastelee valot päällä ja ilman.

Vierailija
4/5 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ymmärrän täysin sua. Usko tai älä, mutta tuo aloitus teksti vois olla suoraan mun kynästäni, vain sillä erotuksella, että minä olen naimisssa.

Koskaan, en koskan ole omistanut yksiäkään bikineitä, vaan käytän aina kokouimapukua, kun menen uimaranalle. Uimahalleista en tykkää ja syy on aivan sama, kuin sinulla.

Arvatenkin meillä mies joutuu tyytymään myos siihen, että seksi tapahtuu peiton alla ja valot sammutettuna. Onneksi mies ei ole innostunut itse suuseksin annosta, vaikka toivookin sitä silloin tällöin minulta,  joten siltä osin olen selvinnyt helpolla. En varmaan kestäis sitä, jos mies joskus haluaisi nuolla mua.

Vierailija
5/5 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoo voiko mitää kiihottavampaa ollakkaa mulle viestiä joka naiselta jolla isot, nuolen imen ahh nam en vois saada tarpeekseni! Oon 29v 183cm tummahiuksinen reilusti varusteltu mies doni006@suomi24.fi