Nainen! Jos miehesi toteaisi tisseistäsi näin....
Ei tahallaan mutta kuitenkin.
Laski käden rinnalle ja totesi ettei sitä rinnaksi erota vaan luuli käden olevan jossain vatsamakkaralla. Menisittekö korjauttamaan itsenne? Mies myös kovasti pelkää erektio-ongelmia, taitaa johtua minusta. Mitä tekisitte?
Kommentit (23)
Herkkähipiäinen? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"totuus" vai totuus kirjoitti:
No aika tökerösti sanottu kyllä mieheltä. Vaikka varmasti vitsiksi tarkoitettu niin silti riskialtis kommentti naisväen tuntien.
Toisaalta täysin totta. Ja luulempa että aloittaja on kysynyt mieheltään miltä tissi hänen mielestään tuntuu tms.
Ja miehen vastatessa ei kestäkään vastausta kun oletti saavansa vastaukseksi jotain "kauniin käteen sopivan" ja ""täydellisen" väliltä. Ja kyllä hän varmasti niistä tykkää.Mutta rintahan on sitä nipukkaa lukuunottamatta nahkan sisällä olevaa rasvakudosta ja vähän muuta eli toisinsanoen sitä itseään, siis läskiä, mutta huomattavasti rasvamakkaraa kiihottavammassa muodossa ja asemassa (älkää käsittäkö väärin).
Aloittajalle en suosittele leikkausta eroa enkä edes kostoa mutta naurahtaen voisit todeta miehelle jotain vastaavaa.
Miehet vitsailevat mielellään mutta eivät välttämättä ajattele asiaa sen pidemmälle saati sen vaikutuksia.
NO EN TODELLAKAAN PYYTÄNYT MITÄÄN KOMMENTTIA!!
Laski käden rinnalle sängyssä ja totesi että ai tää onkin sun tissi, sori, luulin että mun käsi on jossain alempana ja nipulia luuli luomeksi.
Luulen, että mies mietti etukäteen että viitsisikö heittää läppää, mutta päätti kokeilla.
Vähän meni siis pieleen tuo vitsi hänen osaltaan. Mut antaisin asian olla.Herkkähipiäisyys on naisten suurin ongelma.
Enkä sano että katkaravut tai "joko olet sisällä" tai "ei tunnu missään" kommentit miehelle eivät musertaisi miehen itsetuntoa, mutta mielestäni kyse on eri asiasta. Miehen kommentti oli huono vitsi, nuo "en saa sinusta tyydytystä" ovat vastaavasti tietoisia loukkauksia.
Nii joo!
Naisellahan reikä toimii aina ja ainakin jos vähä vaikka räkäsee liukasteeksi. Mies tarvii jatkuvaa ylistystä että vehkeet toimii eikä ainakaan saa kettuilla tuosta arvokkaasta elimestä!
Näinhän se menee.
Hyvä sinä.
unohda koko juttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"totuus" vai totuus kirjoitti:
No aika tökerösti sanottu kyllä mieheltä. Vaikka varmasti vitsiksi tarkoitettu niin silti riskialtis kommentti naisväen tuntien.
Toisaalta täysin totta. Ja luulempa että aloittaja on kysynyt mieheltään miltä tissi hänen mielestään tuntuu tms.
Ja miehen vastatessa ei kestäkään vastausta kun oletti saavansa vastaukseksi jotain "kauniin käteen sopivan" ja ""täydellisen" väliltä. Ja kyllä hän varmasti niistä tykkää.Mutta rintahan on sitä nipukkaa lukuunottamatta nahkan sisällä olevaa rasvakudosta ja vähän muuta eli toisinsanoen sitä itseään, siis läskiä, mutta huomattavasti rasvamakkaraa kiihottavammassa muodossa ja asemassa (älkää käsittäkö väärin).
Aloittajalle en suosittele leikkausta eroa enkä edes kostoa mutta naurahtaen voisit todeta miehelle jotain vastaavaa.
Miehet vitsailevat mielellään mutta eivät välttämättä ajattele asiaa sen pidemmälle saati sen vaikutuksia.
Miehen kommentissa ei ollut mitään vitsikästä. Ulkonäkövitsit ovat muutenkin täysin idiootteja, varsinkin alastomasta vartalosta. Jostain vaatekappaleesta voi ehkä vielä vitsailla.
Niin?
Tökerösti sanottu eikä sen pidemmälle ajateltu. Mutta osui tällä kertaa naista arkaan paikkaan eikä mies ymmärtänyt asiaa samoin. No ehkä nyt ja jatkossa tietää.
Tosin osaavat ne naisetkin loukata miehiä monella tapaa.
Stand up koomikot ovat haastatteluissa sanoneet että periaatteessa kaikesta voi vitsailla mutta pitää tietää millä tavalla, missä kohtaa ja kenelle.
Ei ollut vitsi, vaan toteamus.
Jos ois vitsillä heittänyt olis ehkä ollut jotkut stäänssit mulla selvitä tästä, mutta kyllä toi herätti vaan mut siihen että mulla on niin lättänät tissit että mies ei enää erota niitä muusta kropasta.
Ja olen ihan haudan vakavissani.. Niin haudan vakavissani kun nyt tisseistä voi olla.
Olen harmissani, pettynyt ja ällöttää katsoa itseäni. Näin. Menisin leikkuuseen jos olisi varaa. 
Ap, seuraavan kerran kun olette sängyssä, ota miehen kädestä kiinni ja laita se rinnallesi.
Sano vaikka naurahtaen että nyt olisi tarjolla kevytmaidon sijaan vähän rasvaisempaa punaista vai haluatko mielummin ympäristöystävällisempää "luomimaitoa"?
Ja vakavan keskustelun aikana sano ettet halua että kehoasi kommentoidaan vitsinä.
ja sit jätä asia siihen