Seiska: Olli Lindholm erosi Eveliina-rakkaastaan ennen kuolemaansa – oli löytänyt jo uuden kumppanin
Lindholm oli eronnut Eveliinasta ja löytänyt rinnalleen vantaalaisnaisen, jonka kanssa hän oli seurustellut joitakin kuukausia. Seiska sai kiinni Ollin kanssa seurustelleen vantaalaisen naisen, joka myöntää parisuhteen.
– Olimme suhteessa joitakin kuukausia, vantaalaisnainen kertoo Seiskalle.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ja Ollin kuoltua hehkutettiin lehdissa miten Olli eli loppuvuotensa niin onnellisena Eveliinan kanssa :O
Niin, aika jännä että Ollin hyvä ystävä kirjoitti hänestä muistokirjoituksen, jossa hehkutti myös miten onnellinen hän oli viime aikoina Eveliinan kanssa. Että ei ne kaveritkaan kaikkea tiedä.
Uusi nainen tuskin halusi tässä vaiheessa julkisuuteen. Nyt hauta on luotu umpeen ja lehdistön kirjoittelu rauhoittunut.
Kun muistokirjoittelu oli kuumimmillaan, ei julkisuuteen kuulumaton yksityishenkilö tietenkään halunnut lisätä löylyä kiukaalle ja kertoa miltä nyt tuntuu, ynnä muita suhdeuteluita. Hän halusi surra rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään todiste siitä, millainen moraaliton p**ka Olli Lindholm oli.
Tonni multaa tällaisen haudalle.
Mitä moraalitonta on siinä, ettei ole huudellut yksityisasioitaan julkisuuteen? Jos minä nyt kuolisin, edes isäni ei tietäisi, kenen kanssa olen ollut muutaman kuukauden parisuhteessa ja esim kummitätini ei taida tietää, että olen eronnut lasteni isästä muutama vuosi sitten.
Tällä viitataan todennäköisesti siihen, että Lindholm petti ensin Satu-vaimoaan ja sitten myös Eveliinaa.
Hieno mies.
Mistä sitä tietää, onko Seiska oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska vajosi kyllä alas.
Mitäs erityisen alhaista tässä nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä moraalitonta on siinä, ettei ole huudellut yksityisasioitaan julkisuuteen? Jos minä nyt kuolisin, edes isäni ei tietäisi, kenen kanssa olen ollut muutaman kuukauden parisuhteessa ja esim kummitätini ei taida tietää, että olen eronnut lasteni isästä muutama vuosi sitten.
Tällä viitataan todennäköisesti siihen, että Lindholm petti ensin Satu-vaimoaan ja sitten myös Eveliinaa.
Hieno mies.
Hys, ei saa sanoa pettäjää pettäjäksi tällä pettäjien hyysäyspalstalla. Nämä viestit poistuu.. nyt!
"Eveliina-rakas", kuka noita otsikoita keksii. Miksei puhuta vaan ex-tyttöystävästä.
Ei se nyt rakkautta ole aina jos jotain tapailee.
Eipä tarvinnut Eveliinan enää surra Ollia.Ihan hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies.
Kaikki miehet pettää. Vain harvoilla miehillä on kanttia luopua vanhasta suhteesta, yleensä se on nainen joka laittaa eron vetämään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se eveliinakin voinut olla jättävä osapuoli.
Koittakaahan ymmärtää että ne teidänkin rakkaat miehenne kyllä höyläävät muita naisia, kun saavat tilaisuuden. Ei ne niistä teille kerro.
Ihmettelen sellasia naisia jotka uskovat sinisilmäisesti kun mies on muka aina "töissä" tai harrastamassa, mitä sitten harrastaakin, todellisuudessa ovat panemassa.
Eikös Olli ollut "sillai" Suvi Teräsniskankin kanssa ja opettanut sen laulamaan Yön lauluja....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno mies.
Kaikki miehet pettää. Vain harvoilla miehillä on kanttia luopua vanhasta suhteesta, yleensä se on nainen joka laittaa eron vetämään.
Eikä petä.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaahan ymmärtää että ne teidänkin rakkaat miehenne kyllä höyläävät muita naisia, kun saavat tilaisuuden. Ei ne niistä teille kerro.
Ihmettelen sellasia naisia jotka uskovat sinisilmäisesti kun mies on muka aina "töissä" tai harrastamassa, mitä sitten harrastaakin, todellisuudessa ovat panemassa.
Hei mäkin olen myöhään töissä, en "töissä".
Mulla on myös harrastuksia, ei "harrastuksia."
Ihmettelen missä maailmassa jatkuvaa saalista etsivät oikein elävät.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai, koska meidän kaikkien naisten mies on Olli Lindholm. Tai siis oli. Nythän meillä ei ole enää miestä :(
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvinnut Eveliinan enää surra Ollia.Ihan hyvä niin.
Voipi olla että Eveliina lopetti suhteen Olliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ja Ollin kuoltua hehkutettiin lehdissa miten Olli eli loppuvuotensa niin onnellisena Eveliinan kanssa :O
Niin, aika jännä että Ollin hyvä ystävä kirjoitti hänestä muistokirjoituksen, jossa hehkutti myös miten onnellinen hän oli viime aikoina Eveliinan kanssa. Että ei ne kaveritkaan kaikkea tiedä.
Uusi nainen tuskin halusi tässä vaiheessa julkisuuteen. Nyt hauta on luotu umpeen ja lehdistön kirjoittelu rauhoittunut.
Jaa rauhoittunut? Joka päivä ainakin pari uutista kuvien kera iltapäivälehdissä. Voisi kyllä jo lopettaa tuon "uutisoinnin"
No entä sitten? Ihmisellä on oikeus vaihtaa puolisoa. Kyllä nyt Ollin elämällä retostellaan.
Oli kylläkin tytär joka asui isänsä kanssa.