Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa miehen luo yökylään. Kehtaatteko mennä miehen luo vanhoissa ja kulahtaneissa eripari alusvaatteissa?

Vierailija
20.03.2019 |

Haittaako tuo kun palstan mukaan miehiä ei kiinnosta yksityiskohdat. Mitä sanotte?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota pitää oikeasti täältä kysyä, niin mene vaan. Parempi, että mies saa heti mahdollisimman totuudenmukaisen käsityksen.

Mies on sanonut että kiinnitti huomion tyyliini mutta ei pidä sitä tärkeimpänä asiana. Mies pitää persoonastani ja meidän on helppo olla yhdessä. Tiedän, että mies tienaa enemmän ja hänellä on rahaa ostaa uusia ja hienoja vaatteita.

Vierailija
42/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin muutamat uudet rintsikat ja alushousut kun alettiin tapailemaan mieheni kanssa.

Harvoin se niitä kauheesti näki. Mutta muistan yhden kerran kun olin just pelkät rintsikat ja alushousut päällä kun se tuli suihkusta. Katsoi mua ja kehui et näyttää hyvältä/kauniilta tms. Onneksi oli kivat alusvaatteet. Yleensä aamun jälkeen puin vaatteet nopeesti kun ei mies ollu näkemässä, mutta sillä kertaa näki. Olin ujo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No topicista päätellen aloittaja ei muutenkaan vaivaudu pitämään huolta itsestään/ulkonäöstään joten laita ne pieruverkkaritkin jalkaan.. oi voi, tämän on kait pakko olla provo..naisellisuus kunniaan suomineito!

Oletko kuullut sanontaa rumat ne vaatteilla koreilee? Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. Tälläkin hetkellä meikkaan ja teen kampausta hiuksiini. En omista collareita enkä pieruverkkareita mutta minulla ei ole rahaa ostaa uusia alusvaatteita ennen yökyläilyä.

Naurettavaa, esim alennusmyynneistä saa todella edullisesti alusvaatteita. Kulahtaneet ja reikäiset alusvaatteet on turn off niin naisella kuin miehellä.

Vierailija
44/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin miehenä sanosin, että, jos mies kokisi ongelmaksi tai kovin ikäväksi ensimmäisellä vierailullasi hänen luonaan, sen millaiset alusvaatteet sinulla on päälläsi, niin minä saattaisin kyllä vastaavasssa tilanteessa ja naisen asemassa intoutua tekemään päätelmiä siitä, että haluaisnko moisen miehen luona vierailla enää toistamiseen. - Saati kutsua häntä kotiini...  Olen varmaan itse hidas lämpenemään, kun en välttämättä osaa ajatella, että ensimmäisellä kerralla kun kutsun naisen luokseni, olkoonkin että kokisin tai pitäsin häntä varteenotettavan kumppanina muutoin, niin kutsuni ei merkitse, että pitäisin jotenkin ehdottomana, että harrastaisimme vierailun yhteydessä seksiä. - Voimme harrastaa, jos tilanne etenee siihen luontevasti ja mutkattomasti,. mutta tällöin on yhdentekevää, millaiset alusvaatteet toisella on, kunhan on yleisesti ottaen siisti.  

Tämä ei ole mikään yhden yön suhde emmekä aio harrastaa seksiä. Vietämme viikonlopun yhdessä kokkaillen, pelaillen ja leffoja katsoen eli kaikkea rentoa yhdessä tekemistä. Suhde on alussa emmekä halua kiirehtiä minkään asian suhteen, joten sovimme ettei seksiä harrasteta.

Vierailija
45/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tulisi tuollaista tilannetta, paitsi jos sattuisi niin että kaikki muut kuin ns. menkkapikkarit ovat likaisina pyykkikorissa. Jos näin kävisi, saisin tästä syyn käydä ostamassa yhden uuden, kivan alusvaatesetin.

Vastaan että kehtaisin kyllä tarvittaessa mennä, mutta todennäköisesti en kuitenkaan käytännössä menisi. Tykkään kauniista alusvaatteista ja siitä kokemuksesta, kun mies kuorii niitä yltäni. :)

Miksi et tajua, että kaikki eivät harrasta seksiä ensimmäisellä yövierailulla. Olen käynyt miehen luona aiemminkin, mutta nyt yövyn ensimmäisen kerran ja kumpikaan meistä ei halua harrastaa seksiä. Mitkä on menkkapikkarit? En tiedä enkä omista sellaisia.. Haluaisin käydä ostamassa uusia alus- ja päällysvaatteita mutta ei ole rahaa sellaiseen enkä halua perua yövierailua rahan ja alusvaatteiden takia. Pidän itsekin kauniista vaatteista, mutta en halua yhdenkään miehen kuorivan niitä päältäni.

Miksi ette halua harrastaa seksiä, jos olette jo pitemmän aikaa tapailleet? Eikö kemiat kohtaa vai oletteko estoisia? Vai ettekö vain ole tosissanne toistenne suhteen? Rakastuneellehan seksi on luonnollisin tapa ilmaista tunteensa ja syventää suhdetta.

Arvomme ei ole tuollaisia kuten luettelit. Olemme tapailleet kohta puolivuotta ja suunnittelemme esittelevämme toisemme kavereille ja vanhemmille. Olemme tosissamme ja rakastuneita ja kemiaakin löytyy, mutta suhteemme ei perustu seksiin vaan rakkauteen ja huolenpitoon. Ei tässä ole mikään kiire kun voi vaan hoivailla ja halailla toista.

Vierailija
46/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista kulahtaneita alusvaatteita. Siinä kohtaa viimeistään kun ne alkaa olemaan kusenpolttamat, pitäisi ne heittää menemään, mukavuudesta huolimatta. 

Sain tästä maket naurut, kiitos! :D En minä käytä likaisia alusvaatteita enkä varsinkaan virtsan polttamia. Ollaanpa täällä hienoja. Kuinkahan monet parit alusvaatteita mahdatte omistaa, kun aina pitää olla siistit, hienot ja uudet?

Mä taidan omistaa ainakin 20 sopivaa kokoa olevat rintaliivit ja vähintään 50 alkkarit.

On hyvä olla mistä valita ja kun alusvaate vähänkin kulahtaa, heitän sen pois.

Piti käydä laskemassa ja näytti olevan 10 rintaliivit ja 15 alushousut. En ole koskaan omistanut noin monia kuten sinä.

Vierailija
47/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin miehenä sanosin, että, jos mies kokisi ongelmaksi tai kovin ikäväksi ensimmäisellä vierailullasi hänen luonaan, sen millaiset alusvaatteet sinulla on päälläsi, niin minä saattaisin kyllä vastaavasssa tilanteessa ja naisen asemassa intoutua tekemään päätelmiä siitä, että haluaisnko moisen miehen luona vierailla enää toistamiseen. - Saati kutsua häntä kotiini...  Olen varmaan itse hidas lämpenemään, kun en välttämättä osaa ajatella, että ensimmäisellä kerralla kun kutsun naisen luokseni, olkoonkin että kokisin tai pitäsin häntä varteenotettavan kumppanina muutoin, niin kutsuni ei merkitse, että pitäisin jotenkin ehdottomana, että harrastaisimme vierailun yhteydessä seksiä. - Voimme harrastaa, jos tilanne etenee siihen luontevasti ja mutkattomasti,. mutta tällöin on yhdentekevää, millaiset alusvaatteet toisella on, kunhan on yleisesti ottaen siisti.  

Tämä ei ole mikään yhden yön suhde emmekä aio harrastaa seksiä. Vietämme viikonlopun yhdessä kokkaillen, pelaillen ja leffoja katsoen eli kaikkea rentoa yhdessä tekemistä. Suhde on alussa emmekä halua kiirehtiä minkään asian suhteen, joten sovimme ettei seksiä harrasteta.

Kuullostaa mukavalta, vaan meinasitko sitten muiden muassa alusvaatteissasi pelailla ja leffoja katsella? - Vai miksi sinulla on kuitenkin ilm. stressi siitä milllaiset alusvaatteet sinulla on päälläsi; jos nyt kuitenkin ovat puhtaat ja siistit.  

Vierailija
48/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No topicista päätellen aloittaja ei muutenkaan vaivaudu pitämään huolta itsestään/ulkonäöstään joten laita ne pieruverkkaritkin jalkaan.. oi voi, tämän on kait pakko olla provo..naisellisuus kunniaan suomineito!

Oletko kuullut sanontaa rumat ne vaatteilla koreilee? Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. Tälläkin hetkellä meikkaan ja teen kampausta hiuksiini. En omista collareita enkä pieruverkkareita mutta minulla ei ole rahaa ostaa uusia alusvaatteita ennen yökyläilyä.

Naurettavaa, esim alennusmyynneistä saa todella edullisesti alusvaatteita. Kulahtaneet ja reikäiset alusvaatteet on turn off niin naisella kuin miehellä.

Typerää olla noin ulkonäkökeskeinen. Alusvaatteeni eivät ole reikäiset! Heitin menemään reikäiset ja rikkinäiset ja jäljelle jäi muutamat vähän paremmat ja loput on hieman kulahtaneita. Tiedän, että miehellä on vain uusia vaatteita - en ole nähnyt mutta on niin sanonut.

Vierailija
49/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa mukavalta, vaan meinasitko sitten muiden muassa alusvaatteissasi pelailla ja leffoja katsella? - Vai miksi sinulla on kuitenkin ilm. stressi siitä milllaiset alusvaatteet sinulla on päälläsi; jos nyt kuitenkin ovat puhtaat ja siistit.  

En aio pelailla ja katsella leffoja alusvaatteisillani mutta stressaan kun minulla ei ole kaikki uutta ja siistiä. Rahatilanne stressaa vaikka haluan ostaa paljon uusia vaatteita.

Vierailija
50/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän