Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa miehen luo yökylään. Kehtaatteko mennä miehen luo vanhoissa ja kulahtaneissa eripari alusvaatteissa?

Vierailija
20.03.2019 |

Haittaako tuo kun palstan mukaan miehiä ei kiinnosta yksityiskohdat. Mitä sanotte?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin. Perustelin (laiskuuttani) sillä että en muutenkaan käytä mitään pitsihepeneitä. En halunnut antaa miehelle väärää kuvaa itsestäni. Vielä ollaan yhdessä :) 

Näin mäkin sen ajattelen =) Jos huonot alusvaatteet on kynnyskysymys, niin sitten on tosi hyvä vaan et erotaan saman tien. 

Fiksua minusta muutenkin olla oma itsensä ensi hetkestä.

Vierailija
22/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota edes nätti yöpaita mukaan. 

Ennen muuten opetettiin, että aina pitää olla varalla ainakin yksi siisti alusvaatekerta esim. juuri kylässä yöpymistä tai lääkärissä käyntiä varten. Nykymutsit eivät ehdi opettaa, kun pitää somettaa koko ajan.

Minulta löytyy kaapista vanha ja kulahtanut paituli ja ryppyinen pyjama. Kumpi yöpaita kannattaa ottaa mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Ginatricotista minäkin ostan alusvaatteita eikä ne mitenkään kalliita ole.... 

Vierailija
24/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista kulahtaneita alusvaatteita. Siinä kohtaa viimeistään kun ne alkaa olemaan kusenpolttamat, pitäisi ne heittää menemään, mukavuudesta huolimatta. 

Sain tästä maket naurut, kiitos! :D En minä käytä likaisia alusvaatteita enkä varsinkaan virtsan polttamia. Ollaanpa täällä hienoja. Kuinkahan monet parit alusvaatteita mahdatte omistaa, kun aina pitää olla siistit, hienot ja uudet?

Vierailija
25/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No topicista päätellen aloittaja ei muutenkaan vaivaudu pitämään huolta itsestään/ulkonäöstään joten laita ne pieruverkkaritkin jalkaan.. oi voi, tämän on kait pakko olla provo..naisellisuus kunniaan suomineito!

Vierailija
26/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NäinMeillä kirjoitti:

Tuskin ehdit niitä kauhean kauan päällä pitää kuitenkaan. Eli menoksi vaan...

Miten niin? En aio olla alasti miehen luona eikä tarkoitus ole harrastaa seksiä vaan nukkua vierekkäin.

No sitten ei ole ongelmaa. Vaihdat yöpuvun siveästi kylppärin puolella eikä mies edes näe alusvaatteitasi. 

Mikä totuus sattuu? Kävi mielessä, että vaihdan yövaatteet päälle kylppärissä, niin vältän että mies näkee kulahtaneet eripari alusvaatteet.

Vierailija
27/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinhan tuota laittaakinn kulahtaneet seksintappo- alusvaatteet tai sit juuri ostamani uudet värikkäät pitsihepeneet. Meillä on tarkoitus vain istua sohvalla metrin päässä toisistamme hymyilemässä ja varmaan saan nukkua siinä sohvalla. Ehkä saan pörröttää hieman tukkaa, jos se sallitaan... :)

Vierailija
28/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuota pitää oikeasti täältä kysyä, niin mene vaan. Parempi, että mies saa heti mahdollisimman totuudenmukaisen käsityksen.

Vierailija
29/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin miehenä sanosin, että, jos mies kokisi ongelmaksi tai kovin ikäväksi ensimmäisellä vierailullasi hänen luonaan, sen millaiset alusvaatteet sinulla on päälläsi, niin minä saattaisin kyllä vastaavasssa tilanteessa ja naisen asemassa intoutua tekemään päätelmiä siitä, että haluaisnko moisen miehen luona vierailla enää toistamiseen. - Saati kutsua häntä kotiini...  Olen varmaan itse hidas lämpenemään, kun en välttämättä osaa ajatella, että ensimmäisellä kerralla kun kutsun naisen luokseni, olkoonkin että kokisin tai pitäsin häntä varteenotettavan kumppanina muutoin, niin kutsuni ei merkitse, että pitäisin jotenkin ehdottomana, että harrastaisimme vierailun yhteydessä seksiä. - Voimme harrastaa, jos tilanne etenee siihen luontevasti ja mutkattomasti,. mutta tällöin on yhdentekevää, millaiset alusvaatteet toisella on, kunhan on yleisesti ottaen siisti.  

Vierailija
30/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen ovesta sisään ja ennen eteistä on kaikki vaatteet poissa. Ei haittaa jos ovat kulahtaneita siinä vaiheessa.

Vierailija
31/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan hauhau -unipuku jossa on luppakorvat.

Vierailija
32/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tulisi tuollaista tilannetta, paitsi jos sattuisi niin että kaikki muut kuin ns. menkkapikkarit ovat likaisina pyykkikorissa. Jos näin kävisi, saisin tästä syyn käydä ostamassa yhden uuden, kivan alusvaatesetin.

Vastaan että kehtaisin kyllä tarvittaessa mennä, mutta todennäköisesti en kuitenkaan käytännössä menisi. Tykkään kauniista alusvaatteista ja siitä kokemuksesta, kun mies kuorii niitä yltäni. :)

Miksi et tajua, että kaikki eivät harrasta seksiä ensimmäisellä yövierailulla. Olen käynyt miehen luona aiemminkin, mutta nyt yövyn ensimmäisen kerran ja kumpikaan meistä ei halua harrastaa seksiä. Mitkä on menkkapikkarit? En tiedä enkä omista sellaisia.. Haluaisin käydä ostamassa uusia alus- ja päällysvaatteita mutta ei ole rahaa sellaiseen enkä halua perua yövierailua rahan ja alusvaatteiden takia. Pidän itsekin kauniista vaatteista, mutta en halua yhdenkään miehen kuorivan niitä päältäni.

Vierailija
33/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tulisi tuollaista tilannetta, paitsi jos sattuisi niin että kaikki muut kuin ns. menkkapikkarit ovat likaisina pyykkikorissa. Jos näin kävisi, saisin tästä syyn käydä ostamassa yhden uuden, kivan alusvaatesetin.

Vastaan että kehtaisin kyllä tarvittaessa mennä, mutta todennäköisesti en kuitenkaan käytännössä menisi. Tykkään kauniista alusvaatteista ja siitä kokemuksesta, kun mies kuorii niitä yltäni. :)

Miksi et tajua, että kaikki eivät harrasta seksiä ensimmäisellä yövierailulla. Olen käynyt miehen luona aiemminkin, mutta nyt yövyn ensimmäisen kerran ja kumpikaan meistä ei halua harrastaa seksiä. Mitkä on menkkapikkarit? En tiedä enkä omista sellaisia.. Haluaisin käydä ostamassa uusia alus- ja päällysvaatteita mutta ei ole rahaa sellaiseen enkä halua perua yövierailua rahan ja alusvaatteiden takia. Pidän itsekin kauniista vaatteista, mutta en halua yhdenkään miehen kuorivan niitä päältäni.

H&M:ltä näyttää saavan kolmet mustat alushousut kympillä. Ei voi olla liian kallista.

Vierailija
34/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NäinMeillä kirjoitti:

Tuskin ehdit niitä kauhean kauan päällä pitää kuitenkaan. Eli menoksi vaan...

Miten niin? En aio olla alasti miehen luona eikä tarkoitus ole harrastaa seksiä vaan nukkua vierekkäin.

Liivien kanssa?

En nuku liivit päällä ja ne voin ottaa pois kylppärissä. Hyvä kun muistutit! Parempi ottaa pyjama mukaan niin lättärinnat eivät näy läpi paksusta pyjamasta.

Vierailija
35/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En omista kulahtaneita alusvaatteita. Siinä kohtaa viimeistään kun ne alkaa olemaan kusenpolttamat, pitäisi ne heittää menemään, mukavuudesta huolimatta. 

Sain tästä maket naurut, kiitos! :D En minä käytä likaisia alusvaatteita enkä varsinkaan virtsan polttamia. Ollaanpa täällä hienoja. Kuinkahan monet parit alusvaatteita mahdatte omistaa, kun aina pitää olla siistit, hienot ja uudet?

Mä taidan omistaa ainakin 20 sopivaa kokoa olevat rintaliivit ja vähintään 50 alkkarit.

On hyvä olla mistä valita ja kun alusvaate vähänkin kulahtaa, heitän sen pois.

Vierailija
36/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mm. Ginatricotista minäkin ostan alusvaatteita eikä ne mitenkään kalliita ole.... 

Eikö Ginassa myydä pelkästään teinimäisen värikkäitä seksihepeneitä, sellaisia halpoja tekokuitupitsihepeneitä joista näkyy läpi?

Vierailija
37/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette halua harrastaa seksiä, jos olette jo pitemmän aikaa tapailleet? Eikö kemiat kohtaa vai oletteko estoisia? Vai ettekö vain ole tosissanne toistenne suhteen? Rakastuneellehan seksi on luonnollisin tapa ilmaista tunteensa ja syventää suhdetta.

Vierailija
38/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon miehelle, että odota hetki, menen makkariin. Riisun vaatteet, laitan yölampun päälle, sammutan valot ja pujahdan peiton alle. Sitten huudan, että nyt saa tulla. Olen alasti odottamassa peiton alla, niin ei tarvitse miettiä vaatteita.

Vierailija
39/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullisena naisena on hyvä muistaa naistenkondomi mukaan, ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
40/50 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No topicista päätellen aloittaja ei muutenkaan vaivaudu pitämään huolta itsestään/ulkonäöstään joten laita ne pieruverkkaritkin jalkaan.. oi voi, tämän on kait pakko olla provo..naisellisuus kunniaan suomineito!

Oletko kuullut sanontaa rumat ne vaatteilla koreilee? Pidän itsestäni ja ulkonäöstäni huolta. Tälläkin hetkellä meikkaan ja teen kampausta hiuksiini. En omista collareita enkä pieruverkkareita mutta minulla ei ole rahaa ostaa uusia alusvaatteita ennen yökyläilyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi