Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut vaunut preeco.fi sivustolta?

Vierailija
31.03.2013 |

Minkälaisia kokemuksia? 

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut käytössä kaksi kuukautta. Vaunuissa oli valmistusvirhe rungossa, ja sain uudet vaunut tilalle (Vaihdossa kesti tosin kaksi viikkoa, mutta sain käyttää viallisia vaunuja sen aikaa..). Nyt vaunut toimineet hyvin ja olen ollut tyytyväinen. Malleissakin on varmaan eroja, tästä kyse: http://preeco.fi/baby-merc-lastenvaunut/50108-baby-merc-junior-turvaistuimella.html

Vierailija
22/49 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mietin vaunujen hankintaa (http://preeco.fi/kunert-lastenvaunut/5007-lastenratassarja-nahkaa.html). Onko tästä mallista kenelläköön kokemusta? Onko renkaat ja kankaat hyviä? Millaisina olette kokeneet pakettien turvakaukalot?
Itselläni laskettu aika vasta heinäkuun alussa, kannattaako vaunuja vielä tilata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut tulee ilmeisesti Puolasta. Sain tänään aamulla kotiin ison paketin. Olin tilannut vaunut mieleisellä värillä, mutta tulikin väärän väriset. Harmittaa paljon, koska jos palautan niin joudun odottamaan toisen 2 viikkoa! Ja laskettu aika ihan just.

Vierailija
24/49 |
20.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin Kunert-merkkisen yhdistelmävaunupaketin turvakaukalon kera. Eka tuli väärä väri. Hakivat pois ja oieat tuli tilalle. Vetävät oikealla jonkin verran ja yks rengas tyhjeni koko ajan. Korjautin pyöräliikkeessä omaan laskuuni. Muuten aika kivan näköset ja kaukalo mahtuu ostoskärryyn.

Vierailija
25/49 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia kokemuksia kellään?

Vierailija
26/49 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN, MYYVÄT PASKAA, RIKKINÄISTÄ, PALAUTUKSEN JOUTUU ITSE MAKSAMAAN!!!!!!!!!!!!!!!! ASIAKASPALVELUSSA AINA RUUHKAA.............

Vierailija
27/49 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minö tilasin 4.12 vaunut jotka ei oo vieläköän saapunu perille. Tällö viikolla pitäisi saapua saa nähdä saapuuko. Kovasti ovat pahoitelleet mutta olen itse todella raivoissani. 600€ meni sinne todella toivon, että vaunut tulevat perille. Ja toivon myös, että saan korvausta. Inhottavaa, että tilauksen toimituksessa kestää näin hirween kauan!!!

Vierailija
28/49 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itsellä kanssa moitittavaa. Vaikka en tykännytkään vaunujen väristä palautus onnistui ja sain rahani takaisin.

Vierailija
29/49 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi, löysin juuri nettisivut ja aika halvalla lähtee iso paketti tavaraa! Eli ihmeessä kokemuksia tänne!

Vierailija
30/49 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 2kk sitten tilasin ko firmasta 2 tuotetta. Lasku saapui ennen kuin ensimmäistäkään tuotetta olin saanut. Soitin lakuttajalle, ja sain 2 vkoa lykkäystä eräpäivään. Kului kokonainen pvä yrittäessäni saada preecolta ketään kiinni. Lopulta vastattiin "Haloo". Tuote tuli 2 pvää myöhemmin, vaan toista tuetetta ei ole vieläkään saapunut. Taas useampi soitto ennen kuin vastasivat. Peruivat laskutuksesta toisen tilaamani tuotteen, ja nyt minun kuulemma pitäisi tilata se puuttuva tuote uudestaan. Haloo!!! heillekin- pitäkööt tavaransa. Tilataan muualta.

Vierailija
31/49 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei hirveästi moitittavaa kyseisestä firmasta! Tilattiin lastenvaunut ja 10 p niin paketti odotti oven takana! Päivävarjo puuttui paketista mutta sillä nyt en mitään olisi tehnytkään. Reklamaation tein asiasta mutta vielä ei mitään ole kuulunut,

Vierailija
32/49 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://preeco.fi/kunert-lastenvaunut/5004-lastenrattaat.html#idTab1

Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä rattaista ja nettikaupasta? Minulla on laskettuaika 6vkon päästä jotenka rattaiden hankinnassa alkaa olla kiire!

Vierailija
33/49 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 23:57"]http://preeco.fi/kunert-lastenvaunut/5004-lastenrattaat.html#idTab1

Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä rattaista ja nettikaupasta? Minulla on laskettuaika 6vkon päästä jotenka rattaiden hankinnassa alkaa olla kiire!
[/quote]

Älä hyvä ihminen haaskaa rahojasi muovisiin pilipalivaunuihin, vieläpä firmasta jonka toimituksissa ja asiakaspalvelussa on ongelmia. Samalla rahalla saat hyvät käytetyt vaunut joiden arvokaan ei juuri laske sinä aikana kun lapsesi niitä tarvitsee. Emmaljungia lähtisin ensimmäisenä katsomaan, niistä on paljon tarjontaa :)

Vierailija
34/49 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni

Vierailija
35/49 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tollasellta sivulta tilaatte ja maksatte etukäteen.. Huhhuh

Vierailija
36/49 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopas, lähtikin liian aikaisin! Tein tilauksen tuolta ja vaunut tuli perille 1,5 viikossa, koppis malli. Joo voi olla vaunu kohtaista mutta nuo on meidän neidille kelvanneet ja myös minulle :) Ukko tilasi kasvihuoneen ja siinä oli alkuun jotain ongelmaa mutta reklamointi onnistui, joten ei ole pahaa sanottavaa itsellä ko. Putiikista.

Vierailija
37/49 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunert merkkinen vaunupaketti ostettiin toukokuussa. Vaunut tulivat kolmessa viikossa, paketissa kaikki tallella ja oikein. Maksoimme laskulla. Nyt 5kk lykitty vaunuja ja olemme tyytyväisiä. Jotain pieniä puutteita on havaittu (turvakaukalo 9 kiloon asti, jouduttiin ostamaan jo uusi, säätönapit voisivat olla paremmat, hoitolaukun tarrakiinnitys huono), mutta tuolla hintaa ei voi ehkä odottaakkaan täyttä priimaa. Kuitenkin itse vaunurunko on todella hyvänoloinen, kulkee keveästi monessa maastossa, myös lumessa kiitos paksujen renkaiden. Hyvä jousitus, kääntyvät renkaat plussaa. Kivat kuosit kankaissa. Hintaan nähden pakettiin kuului paljon tavaraa. Maksoimme setistä 460e isofix-telakan kanssa, joka piti ostaa erikseen.

Vierailija
38/49 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätä ketjua ennen ostoa ja uskaltauduin tilaamaan ja kyllä kannatti, hyvin tuli Baby Mercit kotiin :) Tälläisen mallin tilasin ja voin suositella foorumilaisille: https://preeco.fi/baby-merc-lastenvaunut/50108-baby-merc-junior-turvais…

Vierailija
39/49 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heips! Kokemuksia tältä vuodelta lisää? Entäs näistä https://preeco.fi/lastenvaunut/5005-lastenratassarja-lucky-turvaistuime…

Vierailija
40/49 |
25.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan viestiä tänne, eli olin tyytyväinen tilaamiini Kunert-lastenvaunuihin :) Vitutti kyllä vähän 3 viikon toimitusaika.  https://preeco.fi/lastenvaunut/5003-lastenrattaat-ja-turvaistuin.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan