Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon ulkoisesti ruma nuori mies. Miten toimia?

Vierailija
20.03.2019 |

Oon 22-vuotias nuori mies, joka on alkanut viime aikoina kärsiä ulkonäköni aiheuttamista haitoista. En ole siis ikinä ollut ylipainoinen, mutta kasvonpiirteet ovat muuten ihan vinksallaan (huono kasvojensymmetria, aavistuksen vääntynyt nenä, pienehkö leuka jne). Saan huonoa kohtelua kaupoissa, virastoissa tms ja usein mulkoilevia katseita kadulla. Olisiko mitään keinoja miten saada edes vähän kohennettua ulkonäköä? Oon tällä hetkellä sairaslomalla kun teloin jalkani töissä joten aikaa on. Ja vielä lisäyksenä, en aio kohentaa ulkonäköäni naisten vuoksi, vaan oman hyvinvointini vuoksi.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mewing auttaa sinua:

"Somessa hehkutetaan mewing-kielitekniikkaa, joka kadottaa kaksoisleuan – hammaslääkärit kertovat, voiko se todella toimia"

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006040388.html

Vierailija
42/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaa timmi kroppa, trendikkäät vaatteet ja hyvä käytös.

Kiitos vaan vinkistä, mutta ongelma on se, että noi kaikki löytyy jo. Mikäli siis lihaksikas, suht. vähärasvainen vartalo on juuri sitä, mitä meinaat timminä?

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelusta: Olen ollut asiakaspalvelussa töissä parikymmentä vuotta ja voin sanoa, etten ole ikinä ollut asiakkaalle epäystävällinen sen takia, että hänellä on vino nenä tai pieni leuka tai minkään muunkaan ulkonäköseikan takia. Joskus olen saattanut olla töykeä asiakkaan käytöksen takia, esim. jos hän on ollut juovuksissa, tullut liian lähelle, vaatinut mahdottomia, yrittänyt ruikuttaa ja manipuloida... Silloinkin tietysti pitäisi olla kohtelias tai ainakin asiallinen, mutta ennemmin tai myöhemmin siihen ei enää pysty.

Naisten suosiosta: Ensivaikutelma on tietysti tärkeä, mutta yleisesti ottaen naiset ovat paljon vähemmän kiinnostuneita ulkonäöstä kuin miehet. Minuun (ja moneen muuhunkin) tehoaa huumorintaju: jos mies saa minut nauramaan, olen myyty, vaikka mies ei mikään mister finland olisikaan. Ihastun helposti myös mieheen, joka on eläinrakas, esimerkiksi pelastaa kissoja puista. Yleensäkin on kiehtovaa, jos mies on aidosti innostunut jostakin asiasta, olipa se sitten tietokoneohjelmointi, musiikki tai sammaleiden tutkiminen. Joten ehdottaisin, että keskityt ulkonäön sijaan opiskeluun ja harrastuksiin, niin sinusta kasvaa fiksu ja kiva mies ja varmasti naisetkin huomaavat sen.

Vierailija
44/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jengi kehoittaa positiviiseen asenteeseen ja ryhtiin, naurattaa. Rumaan naamaa ei auta mikään muu kuin kirurgia. Jos on näin pas.kan käden saanut geenilotossa niin ei sille voi mitään muuta.

Mikään v.tun parturi tai positiivisuus ei rumasta tee komeaa. Ja sitten jotkut sanovat ettei ulkonäöllä ole niin merkitystä, vain se mitä on sisällä merkitsee! Typerä väite. Sama kun miljonääri luennoisi köyhässä slummissa että ei se raha onnelliseksi tee, aiheuttaa omia ongelmiaan sekin blaa blaa.

Erona vain se että slummista voi päästä omin avuin pois ja jopa menestyä elämässä. Rumasta naamasta ei. Jotkut ihmiset vain ovat rumia, se on ruman hyväksyttävä ja kyettävä sen kanssa elämään jollain tapaa.

Vierailija
45/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten suosiosta: Ensivaikutelma on tietysti tärkeä, mutta yleisesti ottaen naiset ovat paljon vähemmän kiinnostuneita ulkonäöstä kuin miehet. Minuun (ja moneen muuhunkin) tehoaa huumorintaju: jos mies saa minut nauramaan, olen myyty, vaikka mies ei mikään mister finland olisikaan. Ihastun helposti myös mieheen, joka on eläinrakas, esimerkiksi pelastaa kissoja puista. Yleensäkin on kiehtovaa, jos mies on aidosti innostunut jostakin asiasta, olipa se sitten tietokoneohjelmointi, musiikki tai sammaleiden tutkiminen. Joten ehdottaisin, että keskityt ulkonäön sijaan opiskeluun ja harrastuksiin, niin sinusta kasvaa fiksu ja kiva mies ja varmasti naisetkin huomaavat sen.

Älä viitti. Tuota hyvesignalointia saa jokainen ruma kuulla aina. Naiset ovat täysin yhtä kiinnostuneita ulkonäöstä kuin miehetkin, naurettava väite etteivät olisi. Johan se on silkkaa biologiaa, jos toisen kasvoja ei tee mieli edes katsoa niin ei siinä ole mitään mahdollisuutta parisuhteelle.

Huumorintajusta sen verran että komea mies naurattaa naisia jutuillaan koska on komea. Ruma mies jos ryhtyy jotain vitsintynkää vääntämään niin saa lähinnä sääliviä katseita naisilta, se on fakta.

Naiset koittavat aina pelata tämän jutun siten että heistä jää mahdollisimman hyvä kuva muille ja itselleen. Mukava valehdella itselleen että kyllä minä seurustelisin ruman mutta vitsikkään tietokoneohjelmoijan kanssa, tulee uni paremmin kun on vähän esittänyt tälläistä kedonkukkaista.

Kukaan ei uskalla totuutta kuitenkaan sanoa koska se vaikuttaisi pinnalliselta. Totuus on se että ihmiset ovat pinnallisia olentoja, miehet ja naiset. 

Vierailija
46/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Mick Jaggerilla silmät on kaukana toisistaan ja leuka on varsinkin nuorena ollut aika pieni. Olisi silti ollut naisten suosiossa, vaikkei olisi ollut edes rocktähti.

Vierailija
47/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni julkkismies on tosi ruma, mutta silti suosittu. Ei rumuus ole mikään este miehellä.

Vierailija
48/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis Harkinoa ei rumuus haittaa

Vierailija
49/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitti. Tuota hyvesignalointia saa jokainen ruma kuulla aina. Naiset ovat täysin yhtä kiinnostuneita ulkonäöstä kuin miehetkin, naurettava väite etteivät olisi. Johan se on silkkaa biologiaa, jos toisen kasvoja ei tee mieli edes katsoa niin ei siinä ole mitään mahdollisuutta parisuhteelle.

Huumorintajusta sen verran että komea mies naurattaa naisia jutuillaan koska on komea. Ruma mies jos ryhtyy jotain vitsintynkää vääntämään niin saa lähinnä sääliviä katseita naisilta, se on fakta.

Naiset koittavat aina pelata tämän jutun siten että heistä jää mahdollisimman hyvä kuva muille ja itselleen. Mukava valehdella itselleen että kyllä minä seurustelisin ruman mutta vitsikkään tietokoneohjelmoijan kanssa, tulee uni paremmin kun on vähän esittänyt tälläistä kedonkukkaista.

Kukaan ei uskalla totuutta kuitenkaan sanoa koska se vaikuttaisi pinnalliselta. Totuus on se että ihmiset ovat pinnallisia olentoja, miehet ja naiset. 

Ulkonäöllä on merkitystä, mutta makuja on todella monenlaisia ja jonkun tutkimuksen mukaan naisten mieltymykset miesten ulkonäön suhteen vaihtelivat enemmän kuin miesten mieltymykset naisten ulkonäöstä. Nimenomaan miehissä ns. ruma voikin olla komea.

Vierailija
50/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja julkkis. Kaksi asiaa millä ihmeen moni nainen innostuu. Kolmas jos on huomattavan iso muna niin sillä saa myös naiset kiinostumaan. Jos olet köyhä, ruma ja sulla on pieni niin voit unohtaa naiset ja alkaa vaikka runoilijaksi. Viimeinen keino saada naisia kun et kuitenkaan pysty unohtamaan niitä.

Vierailija
51/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kai sitten tuijotetaan vain ja ainoastaan sitä ulkoista. Eikö ketään muuta inhota tämä teennäinen ja itserakkautta pursuava Instakulttuuri? Kaikki ulkonäöllään keekoilevat kukot ja kanat, jotka postaavat kuvia prseestään ja naamastaan, joita vielä käsittelevät ja kerjäävät epätoivoiseti kehuja... niiin noloa!

Nuohan kumisevat sisäistä tyhjyyttään, heikkoa itsetuntoa ja huonoa oloaan!

Minä arvostan ihmisten sisintä. Totta kai ensivaikutelma luodaan sillä ulkoisella olemuksella, mutta jos kaunis pärstä paljastaakin itserakkaan, kehuja kerjäävän, epäsivistyneen idiootin, ei sellaisen kanssa hirveästi juteltavaa keksi.

Kun taas henkilö, joka on ulkoisesti tavallinen, mutta kiinnostava jutuiltaan, niin ne jutut ja luonne luovat sellaista karismaa, jota ei kiiltokuvakaan saa - edes rahalla.

Minä katson miehessä luonnetta ja rakastun siihen. En sulje ketään pois siksi, ettei hän ole veistoksellinen pronssijumala. Ulkoinen rapistuu ajan mittaan, mutta luonne pysyy ja minä etsin loppuelämän suhdetta.

Vierailija
52/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitä jostain itsellesi persoonallisuus.

Vierailija
53/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vinkkejä:

- leukaan voi auttaa purukisko, miehelläni on myös rakenteellinen vika leuassa ja hänelle tehtiin eräänlainen ”leukaa vääntävä purukisko” joka on jonkinverran korjannut ongelmaa

- mene hyvälle stylistille. Maksaa 70-80e/h ja on hintansa väärti. Hyvä pukeutuminen tuo arvostusta ja hyvää kohtelua

- paras investointi miehelle ever: mene tapakouluttajan kurssille tai yksityistunnille. Herrasmiestavat sulattavat naisten sydämet! Varsinkin jos ne tulevat luonnostasn ja eleettömästi (mies ihankuin itsestäänselvyytenä huomaamattaavaa oven, auttaa takin, antaa tuolin jne)

- käy hyväsdä parturissa laittamassa tukka

Ja lopuksi: kun valmistut, laita heti rahaa syrjään ja sijoita, pyri myös uralla eteenpäin rohkeasti eli vaiha työtä tarpeeksi usein. Saman talon sisällä palkka ei nouse vasn pitää vaihtaa sika ajoin työpaikka.

Vierailija
54/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun vaan rupeet miljonäärijulkkikseksi. Vaikeatahan se on mutta ei voi mitään jos on syntynyt rumaksi tai lyhyeksi mieheksi.

Voi auttaa myös jos muutat johonkin kehitysmaahan. Ihmiset ovat yleensä noissa sosiaalisempia joten ovat tekemisissä vaikkei itse olisi joku menestyvä komistus ja naisetkin voivat ehkä olla kiinnostuneita vaikka omaisi suomalaisen miehen naaman.

Vierailija
55/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivalla epäsymmetrisellä kampauksella voi tasapainottaa kasvojen muotoa, etsi hyvä parturi. Positiivinen asenne on tärkein ja sitä pystyt kehittämään, samoin voit pitää huolta kunnosta ja kropasta. Fiksu pukeutuminen, hyvä ryhti ja kohtelias käytös auttavat sekä oman itsetuntosi että ulkoisen kuvasi parantamisessa. Kasvosi kehittyvät myös iän myötä, olet vielä nuori. Olisiko mahdollista, että mielikuvasi omasta itsestäsi on vääristynyt liian negatiiviseksi?

https://www.prettyscale.com/ No esimerkiksi tein ton testin juuri äsken, ja ton sivuston mukaan olen hyvin ruma. Negatiivisia ulkonäköpiirteitä: liian pieni pää, silmät liian etäällä toisistaan, liian iso nenä ja liian pieni leuka yhdistettynä kasvoihin. Ainoat kehuttavat ulkonäkö-ominaisuudet ton testin mukaan olivat hyvä kasvojen muoto ja symmetria.

-AP

Fillereillä voi korjata pientä leukaa ja vinoa nenää. Tai sitten implantti leukaan ja nenäleikkaus.

Iso nenä on kyllä hyvä miehelle.

Vierailija
56/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwell kirjoitti:

Mä oon tullut siihen päätökseen että ulkonäöllä ei niin paljon ole merkitystä kuin ihmiset luulevat. Kaikki riippuu miten sä kannat itseäs, jotenki se että sä pidät itseäsi hyvännäköisenä saa ihmiset ”näkemään” sut hyvännäköisenä. Mietippä vaikka näyttelijöitä, sama näyttelijä voi näytellä jotain ns ”looseria” ja seuraavassa elokuvassa Batmania!

Tämä. Kaikki naiset tietää tämän. Tai ainakin valtaosa. On täysin mahdollista olla olevinaan nätti, vaikkei olisikaan, ja nättinä sinua kohdellaan. Enkä tarkoita meikkiä ja sen sellaista, vaan ihan vaan sitä että kun kuljet ja olet kuin ihminen joka pitää itseään viehättävänä, sinua kohdellaan sellaisena.

Ja viehättävä ihminen voi tosiaan olla vaikka nenä olisi vino ja muitakin "kauneusvirheitä". Koska charmi tulee siitä tavasta miten olet olemassa, ei piirteistä.

Vierailija
57/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivalla epäsymmetrisellä kampauksella voi tasapainottaa kasvojen muotoa, etsi hyvä parturi. Positiivinen asenne on tärkein ja sitä pystyt kehittämään, samoin voit pitää huolta kunnosta ja kropasta. Fiksu pukeutuminen, hyvä ryhti ja kohtelias käytös auttavat sekä oman itsetuntosi että ulkoisen kuvasi parantamisessa. Kasvosi kehittyvät myös iän myötä, olet vielä nuori. Olisiko mahdollista, että mielikuvasi omasta itsestäsi on vääristynyt liian negatiiviseksi?

https://www.prettyscale.com/ No esimerkiksi tein ton testin juuri äsken, ja ton sivuston mukaan olen hyvin ruma. Negatiivisia ulkonäköpiirteitä: liian pieni pää, silmät liian etäällä toisistaan, liian iso nenä ja liian pieni leuka yhdistettynä kasvoihin. Ainoat kehuttavat ulkonäkö-ominaisuudet ton testin mukaan olivat hyvä kasvojen muoto ja symmetria.

-AP

No, minä olen nainen ja minulla on sinuun nähden täysin vastakkaiset ominaisuudet: helvetin iso pää, silmät lähellä toisiaan, jykevä leuka. Nenäni on kooltansa sopiva mutta mallia töpseli. Tämän lisäksi minulla on kaksoisleika jopa BMI:ssä 20. 

Ja ihan riittävän viehättävänä minua ovat ihmiset pitäneet, vaikken edes meikkaa tai yritä hiuksilla peitellä "virheitäni".

Ala urheilla, saat itseluottamusta ja muuta ajateltavaa ja testotasot nousee.

Vierailija
58/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ja julkkis. Kaksi asiaa millä ihmeen moni nainen innostuu. Kolmas jos on huomattavan iso muna niin sillä saa myös naiset kiinostumaan. Jos olet köyhä, ruma ja sulla on pieni niin voit unohtaa naiset ja alkaa vaikka runoilijaksi. Viimeinen keino saada naisia kun et kuitenkaan pysty unohtamaan niitä.

Oikeasti uskot, että baarissa naisen kiinnostuksen voi herättää munaansa näyttämällä? Tai netissä? Kyllä se niin päin menee, että ensin pitää olla kiinnostus herännyt ennen kuin edetään sille asteelle, että nainen haluaa sen munankin nähdä.

Mutta ihan hyvä muiden miesten kannalta, että sinä ja muut mantrojen toistelijat syrjäydytte ihan vapaaehtoisesti parisuhde"markkinoilta".

Vierailija
59/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä jengi kehoittaa positiviiseen asenteeseen ja ryhtiin, naurattaa. Rumaan naamaa ei auta mikään muu kuin kirurgia. Jos on näin pas.kan käden saanut geenilotossa niin ei sille voi mitään muuta.

Mikään v.tun parturi tai positiivisuus ei rumasta tee komeaa. Ja sitten jotkut sanovat ettei ulkonäöllä ole niin merkitystä, vain se mitä on sisällä merkitsee! Typerä väite. Sama kun miljonääri luennoisi köyhässä slummissa että ei se raha onnelliseksi tee, aiheuttaa omia ongelmiaan sekin blaa blaa.

Erona vain se että slummista voi päästä omin avuin pois ja jopa menestyä elämässä. Rumasta naamasta ei. Jotkut ihmiset vain ovat rumia, se on ruman hyväksyttävä ja kyettävä sen kanssa elämään jollain tapaa.

Et tunne yhtään rumaa miestä, joka olisi onnellisesti parisuhteessa? Käsi sydämelle, mieti nyt tarkoin, mieti sukulaisiasi, naapureitasi, ystäviäsi, työkavereitasi, ihmisiä joita näet Prismassa perjantaisin. Ikinä ei kukaan nainen ole rakastunut rumaan mieheen sinun kokemuksesi mukaan??

Vierailija
60/93 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voin lohduttaa että ihmisten ulkonäkömieltymykset on tosi subjektiivisia. Ystäväni "kuuma ja seksikäs" miesystävä oli mielestäni ikäloppu kirjastosetämies vibat herättävä, ja vaikutti sellaiselta stereotyyppiseltä täiden ja satiaisten levittäjältä. Ystäväni itse on nuori ja todella kaunis. Kauneus voi siis olla todella subjektiivista, tietokoneohjelman mukaan olet ruma, mutta jonkun toisen ihmisen silmissä olet kaunis.

Terve itseluottamus ja hyvät sosiaaliset taidot tekevät ihmisestä viehättävän. Esimerkiksi yökerhoissa naisena voin vakuuttaa, että keskustelen huomattavasti mieluummin epäviehättävän, mutta mukavan miehen kanssa, kuin hyvännäköisen, limanuljaskamaisesti tai ylimielisesti käyttäytyvän kanssa. Sama toimii myös opiskelupiireissä. Ystävyyssuhteiden kautta pystyy tutustumaan uusiin ihmisiin, ja lopulta sana kiertää ihmisten parissa, että olet mukavaa seuraa ja hyvä ystävä. Jos et löydä kumppania, niin ainakin tekemistä vapaa-ajalle ja uusia ihmissuhteita.

Eli kliseisesti, luota sisäiseen kauneuteen :D mulkkumaiset ukot saattavat viehättää joitakin ihmisiä, mutta kauneus on katoavaista. Et vaikuta katkeralta tai sovinistiselta, joten uskallan luvata että ainakin hyvien ja läheisten ystävyyssuhteiden luominen vastakkaisen sukupuolen kanssa on täysin mahdollista. Ja niin kuin sanoin, ihmisten maut ja mieltymykset vaihtelevat todella paljon ulkonäön suhteen. Hyvä tyylitaju, fyysinen kunto ja itsevarma ja mukava persoona kompensoivat todella paljon vinoa nenää. Silloin ainakin meidän tiedekunnassa sinulla olisi varmasti ihailijoita!