Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin tehdä pastaa. Sekoitanko valmiin pastan kastikkeen joukkoon vai en?

Vierailija
20.03.2019 |

Teen katkarapupastaa. Mietin että kumpi parempi, kastike ja pasta eri astiassa vai sekoitan pastan kastikkeen joukkoon?`

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne nyt kuitenkin lautasella sekoittuu?

Vierailija
2/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitä miettimistä riittää ihan koko päiväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta erillään on paras, jos vaan on tarpeeksi kastiketta. Jos sitä kastiketta on vähän, niin kannattaa sekoittaa.

Vierailija
4/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekoitat niin kantsii kattoa ettei pastaa ole liikaa, koska imee nestettä kastikkeesta ja voi nopeasti muuttua kuivakaksi. Sekoittuvat kyllä lautasellakin.

Vierailija
5/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan muistanut pestä pastan ennen keittämistä, mieluusti pukeutuneena Munsalan kansallispukuun. P.S. Ananaan lisääminen siihen ruokaan voisi olla hyvä, raikastava idea.

Vierailija
6/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Et sekoita pastaa kastikkeeseen vaan päinvastoin.

Jos sinusta tuntuu että olet sekoittamassa pastaa kastikkeeseen, on kastiketta liikaa ja pastaa liian vähän.

Vierailija
7/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko typerämpää kysymystä tai uusiavuttomampaa kysymystä olla? Myöyähäpeä.. Kumpi oli ensin, muna vai kana🐣?

Vierailija
8/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta erillään on paras, jos vaan on tarpeeksi kastiketta. Jos sitä kastiketta on vähän, niin kannattaa sekoittaa.

Mun mielestä taas valkoinen.

Sinccis

Vierailija
9/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin jännän ilmiön. Kun laittaa kastikkeen pohjalle, niin mä syön nykyään vähemmän kastiketta, ja enemmän pastaa. Ja hyvää on! 

Sitä kastiketta saattaa nykyään jäädä puolet lautasen pohjalle.

Sinccis

Lisäksi mielestä pasta on muttunut jopa paremmaksi.

Itse hän aion tehdä tänään pastaa. Sen päätin jo eilen, kun otin osan aineksista sulamaan.

Tähän pastaan lisätäänkin sitten juustoa kunnolla, joten se kyllä sekoitetaan keskenään, eli vastaisin, että mielialasta ja pastan laadusta riippuen ;)

Vierailija
10/10 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähän vieraita, niin voi olla erikseenkin. Mutta kastike imeytyy parhaiten pastaan heti pastan valmistuttua. Myöhemmin se jää erilleen. Ja tosiaan kastike sekoitetaan pastaan eikä toisinpäin.. Kastike voi usein olla valmiina. Katkaravut kyllä ylikypsyy, jos ne joutuu odottamaan. Tuossa ajoittaisin katkaravut ja pastan valmistumaan samaan aikaan. Eli kun ihmiset jo istuu pöydässä. Sekottaisin kastikkeen pastaan ja tarjoilisin samantien .