Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Miten te ette voi tietää milloin valintakoekitsujen pitäisi tulla? Ainakin Laurean sivuilla kerrotaan selkeästi, että kutsu tulee alkaen viikolla 20 eli ensi viikolla, ja viimeistään viikolla 22. Lähetin vielä Laurean hakijapalveluihin sähköpostia hakuasioihin liittyen, ja sieltä kerrottiin vielä, että ensi viikolla pitäisi tulla kutsujen. Jos nyt tästä oli jotain apua.
No mulle tuli ainakin kutsu Laurean pääsykokeisiin, sh päivätoteutus. Ja pisteeni olivat 68. Laurean pisterajat on jo julkaistu ja ne on linkitetty tuossa pari sivua aiemmin tännekin.
Kylläpä on rajat nousseet! Ei siis pääsykoekutsua tänä vuonna, tsemppiä muille jatkoon 😊
Sain valintakoekutsun tokaan vaihtoehtooni eli Tampereelle sairaanhoitajaksi pisterajat on noussu aika huimasti koska 64,4p ei sinne riittänyt☹
Ei ainakaan Diakin rajat näytä ihan kauheasti nousseen? :) Kiitos linkistä!
Vierailija kirjoitti:
Sain valintakoekutsun tokaan vaihtoehtooni eli Tampereelle sairaanhoitajaksi pisterajat on noussu aika huimasti koska 64,4p ei sinne riittänyt☹
Eikä munkaan 66 pistettä näyttävästi riittänyt :(. Mielenkiinnolla odotan, että kuinka korkeaksi pisterajat ovat nousseet tamkiin😆
Vierailija kirjoitti:
No mikä kellekin on kauheasti, viime keväänä sosionomi 48,1 ja nyt 59,4 eli yli 11 pistettä noussut. On se mun mielestä aika paljon!
No mulla ei näyttäny riittävän 70p Tamkiin terveydenhoitajaks...ku ei ainakaa oo kutsuu tullu vaik tiiän joitaki ketkä on saanu jo valintakoekutsun Tampereelle.
Onni on kun tietää saavansa kutsun eikä tarvitse stressata milloin se tulee❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä kellekin on kauheasti, viime keväänä sosionomi 48,1 ja nyt 59,4 eli yli 11 pistettä noussut. On se mun mielestä aika paljon!
Oho, vertasinkin pääsykokeiden pisteitä esivalinnan pisteisiin, oma moka. Onpa ollut pienet pisteet osalla aloista :O ei tänä vuonna kuitenkaan 60 raja ole mennyt rikki diakissa.
Voi kun näkisi Tamkin pisterajat jo jostain! Ja Jamkin myös.
Onko kukaan saanu Savoniasta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanu Savoniasta mitään?
Ei ole
Onko Samk alim. pisteistä tietoa?
Sain vähän alle puolet pisteistä oikein ja kutsun 2 vaiheesee 😱😅 en uskonut pääseväni. Yksilö ja ryhmä haastattelu koe vielä. No en juhli ennen kun oikeasti pääsen 👍 sh linja.
Onko kukaan estenomi koulutukseen hakenut saanut jo kutsua pääsykokeeseen? :)
Itse mietin, että mä 6,7 keskiarvolla ja kielitaidottomana pääsin, että kuinka huonoja ne muut sitten mahto olla ku ei päässy😂😂
Niillä peruskoulun papereilla ei ole mitään merkitystä sote-alalle hakiessa. Peruslaskut osaa kaikki, ja kirjottaa jos osaa niin pääsee jo pitkälle.
Odottavan aika on pitkä, onko ketään saanut näin viikonloppuna kutsuja? Ei varmaan, moetin vaan kun diak oli julkistanut tänään pisteitä että miten jos kutsujakin tulis 🙈 Toivottavasti maanantaina kuuluisi Turusta jo.
Et, saat kutsun vain yhden oppilaitoksen valintakokeeseen ja sinne sinun on mentävä.