Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Onko joku saanut tilattua Päämäärältä jo sen ilmaisen tulospalautteen?
Vierailija kirjoitti:
MISSÄ OAMKIN TULOKSET KAMOON
Niinpä. En edes hakenut muualle kuin Ouluun, joten pitkä rivi kesken...
Vierailija kirjoitti:
En päässy.. Mitä teen..
Vietät mukavan kesän ja haet syksyllä uudelleen! Tsemppiä, kyllä vielä pääset!
Pääsin terveydenhoitajaksi Vaasaan! :)
MIssä vitussa ne samkin tulokset
Miksköhän mulla ei näy varasijassa kuin todistusvalintajonon varasija? (Ainakin näin tulkitsin kun pisteet näyttäis olevan hakukohteen kohdalla todistukseni pisteet)
Voiko siis olla vain yhdessä jonossa vai oonkohan vielä tuon lisäksi pääsykokeen pisteillä toisessa jonossa?:D Entäs jonon liikkuminen? Liikkuukohan mun sija eteenpäin vain jos joku todistusvalintajonosta peruu paikkansa, vai onko noi jonot jotenkin kytköksissä toisiinsa?:D
Näkeekö jostain omia pisteitä? Olen varasijalla ja haluan tietää pisteet...
Miksi koodissa näkyy pisteet kohdassa todistusvalinnan pisteet, eikö siellä pitäisi näkyä valintakokeessa saadut pisteet?
Savoniaan sairaanhoitajaks opiskelemaan pääsin 😍
Metropolian tote 43. varasija.. mitenköhän lienee?
Aluksi olin siis hyväksyttynä savoniaan mutta se paikka peruuntu kun pääsin metropoliaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päässy.. Mitä teen..
Vietät mukavan kesän ja haet syksyllä uudelleen! Tsemppiä, kyllä vielä pääset!
Jotenki tuntuu, että joka kerta hylsyn jälkeen on enemmän ja enemmän jännitystä haastattelussa.
kutkuttavaa kirjoitti:
Tämän aamun keskustelussa on ainakin kolmesti ohjeistettu, että miten pisteet katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaasan sosionomi tuli! Olen varasijalla 12 ja Turkuun 14 :( onkohan mitään mahiksia lähinnä Vaasaan?
muistan viimevuonna mu kaverilla tippu tampereelle sosionomii 15 sijaa ainaki et on toivoa!!
Vierailija kirjoitti:
kutkuttavaa kirjoitti:
Tämän aamun keskustelussa on ainakin kolmesti ohjeistettu, että miten pisteet katsotaan.
Mulla ei näy koodissakaan koepisteitä, pelkästään todistusvalinta.
Minulla ei näkynyt mitään pisteitä, kun ohjeiden mukaan katsoin.
Toimintaterapeutti Jamk monimuoto, mä pääsin. Älytöntä! Onnea kaikille ja tsemppiä aivan hirveesti niille joilla ei mennyt suunnitelmien mukaan. Tää palsta on ollu ihana.
Tulevat seamkkilaiset, onnea ja tervetuloa! Ja onnee kaikille muillekin jotka pääsi!
t. muutama vuosi sitten valittu sh SeAMKista.