Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Täällä odotellaan myös samkin tuloksia..
Metropolia Bioanalyytikko hyväksytty :>
Turku AMK fysioterapeutti!!!!!! Itkin onnesta, en voi uskoa, että pääsin.❤️ Oli siis ensimmäinen hakukerta ja tein tämän eteen niin paljon etten enempää olisi voinut tehdä ja kova työ palkittiin, superonnellinen☺️ Onnea kaikille muillekin.
Savonian ensihoidosta tuli hyväksytty-merkintä! En ois uskonut koska en ensikertalainen enää ole.
Pisteitä älkää kysykö, niistä mulla ei ole mitään hajua.
Onko Tikkurilan Laurean sosionomin päivätoteutuksesta tullut vielä tuloksia?
jep sosionomiks varasija 9 , ei hele!
Vierailija kirjoitti:
Täällä odotellaan myös samkin tuloksia..
Taitaa mennä huomiseen 😏
Sanoisin (omalla neljän haun kokemuksella useampaan eri kouluun :D ) että jos varasija on 5 tai alle, on hyvä mahdollisuus päästä sisään. Jos varasija 10 tai alle niin on mahdollisuus vielä mutta jos yli 10 niin vähän heikompaa jo mutta ei toki ollenkaan mahdotonta :)
Tsemppiä kaikille kouluun päässeille ja varasijalla vielä jännääville!
Metropolia sosionomi varasija 12, onkohan mitään toivoa tuolta päästä?:D
Pääsin metropoliaan!!! Mun unelma kävi toteen
Onko Saimia jo julkaissut tulokset? Kun nyt näkyy taas todistusvalinnan pisteet, mutta muuta tietoa kokeista ei ole.
Sain paikan SH Metropoliaan 👌
Kolmas haku ja pääsin Turkuun opiskelemaan 😭❤️ Ensimäisellä kerralla kampitti Soteli, toisella itse valintakoe parilla pisteellä. Tällä kertaa meni pääsykokeet sen verran huonosti etten uskonut pääseväni, monivalinta taisi pelastaa. 😅 Näin 30-vuotiaana on jo sellainen olo että pitäisi jo löytää sitä suuntaa elämälle, etenkin kun aiemmat paperit on melko huonot kiinnostuksen loputtua kesken.
Metropolia röntgen hyväksytty, jee.
Tää vanhus lähtee opiskelemaan monen vuoden tauon jälkeen ☺️
Vaasan sosionomi tuli! Olen varasijalla 12 ja Turkuun 14 :( onkohan mitään mahiksia lähinnä Vaasaan?
Voi samk !?!?