Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
hain savoniaan ensihoitajaksi. mulla lukee että "valintakokeesi tulos on hylätty". en ymmärrä miten tää on mahollista, voiko joku viisaampi selittää? joillain lukee että peruuntunut mut miten mulla lukee että hylätty? kävin kuiten normaalisti pääsykokeissa eikä todistuksissa pitäs olla mitään epänormaalia.
Katso koodista sun pisteet. Jos oot saanu alle 30, joka monella koululla tarkoittaa että hylätty.
Mistä kohdasta sieltä koodista ne pisteet näkyvät? En löytäny .. xD lukeeko siinä jottai eessä tms?
Pääskö oikeesti kukaan tonne ***** savoniaan sisään...
Jamk fysioterapia monimuoto tuli. En päässyt sisälle, varasijalle 15 jäin. 😒
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohdasta sieltä koodista ne pisteet näkyvät? En löytäny .. xD lukeeko siinä jottai eessä tms?
Mulla näkyy Safarilla ja Firefoxilla eri näkymä. Mutta kummallakin selaimella näkyy siinä kohtaa jossa on listattu omat hakutoiveet, niin jokaisen hakutoiveen perässä. Hakutoiveen jälkeen on listattu eri asioita ja about vikana on kohta ”pisteet”. En pääse just nyt koneelle tarkemmin katsomaan.
En kyllä taas yhtään ihmettelis vaikka olisin ainoo jolle tulis tulokset huomenna 23:59. Edelleen kaikki kuus kohdetta kesken. Ei kiirettä
KESKEN! Helkkarin oamk ja savonia. Itellä ei mitään hajua pisteistä tai muustakaan, koska koodissa niitä ei oo näkyny missään vaiheessa. Mielenterveys tässä menee🙈
Jokaisesta osiosta pitää saada vähintään kolmasosa oikein. Jos ei saa, on tulos hylätty, vaikka kokonaispisteet riittäis.
Jee JAMK! Toimintaterpeutti!! Pääsin!
Jamk sh tullu, varasijoilla ollaan🙄
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin. Vähän harmittaa etten päässy ekaan vaihtoehtoin ensihoitajaks, ei varmaan kovin monesta pisteestä jääny kiinni..
Vierailija kirjoitti:
Pääsin savoniaan opiskelemaan
Mitä tarkoittaa, jos jonosija on 11 ja varasija 4? Mikä ihmeen jonosija?
Jamk toimintaterapeutti monimuoto, paikka vastaanotettu!!
Valinnan tulos on peruuntunut jos
- sinut on hyväksytty johonkin ylempään hakukohteeseesi tai jos
- hakukohteen kaikki aloituspaikat ovat täyttyneet, eikä pistemääräsi ole riittänyt opiskelupaikan saamiseen.
Hylätty on siis eri asia. Silloin esim. valintakokeen tulos on hylätty.
Vierailija kirjoitti:
Jamk fysioterapia monimuoto tuli. En päässyt sisälle, varasijalle 15 jäin. 😒
Mulla pakollinen osio hylätty, olisi mielenkiintoista tietää miksi..
Jos sulla lukee hylätty, soita sinne kouluun ensi viikolla kun kaikki tulokset on tullu!
Viime vuonne mulla hylätty ja soitin ja kerrottiin että mistä osiosta kokeesta jäi pisteet uupumaa. Ei kannata tällä viikolla soitella, ovat varmasti kädet täynnä tuloksien julkaisussa.
Onkohan mitään mahkuja jos sosionomis (TAMK) on varasijalla 7, eilen oli 8 😅
jee seamk sosionomi opinnot kutsuu