Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Vierailija kirjoitti:
Varasijalla 32. En odottele ihmeitä, tuskin niitä paljon perutaan
Siis tää kommentti oli tarkotettu sulle joka jäit kans Laurean verkko-opintojen varasijalle
Vaasa sosionomi varasija 5. 😭
Metropolian tote vs. 37, eli ei mitään toivoa 😭 Onnittelut kaikille koulupaikasta!
Vierailija kirjoitti:
Metropolian tote 43. varasija.. mitenköhän lienee?
Auts, en oo kuullut et noin suurilta varasijoilta ois kukaan päässy :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasan sosionomi tuli! Olen varasijalla 12 ja Turkuun 14 :( onkohan mitään mahiksia lähinnä Vaasaan?
muistan viimevuonna mu kaverilla tippu tampereelle sosionomii 15 sijaa ainaki et on toivoa!!
Oi eli mulla on toivoa 😍 Oon siis TAMKissa 7 varasijalla!
Mulla pisteet tuli siinä vaiheessa näkyviin koodiin, kun tulokset valmistuivat omaan opintopolkuun.
Onko ens vuonna sit haastatteluja? Ennakkomateriaali? Vai mikätyyppinen se on sitten?
Mikä toi digitaalinen valintakoe on?
Syksystä lähtien on jonkinlainen valvottu, digitaalinen valintakoe koko AMK:lle. Yhteisen osion, mitannee yleisiä oppimisvalmiuksia?, lisäksi siinä on alakohtaiset osiot sen mukaan mihin on itse hakenut. Sotelissa on jotain etiikkaa ja jos samalla hakee vaikka insinööriksi, saa insinöörien osion myös tehtäväksi.
Onks kaikilla muilla tullut Savonian tulokset? Mulla näyttää edelleen kesken 🤔
Samk fyssari hyväksytty!!!😍😍😍 ei voi uskoo todeks😍🤩
Miksi en voi vastaanottaa hyväksyttyä paikkaa joka oli 4 hakutoive? Muutossa hakutoiveissa oon varasijoilla
Onkohan mahiksia 12.varasijalta suuhygienistiksi Turkuun?
Onko kaikki muut amk jo julkaissu tulokset paitsi samk? Voi hyvää päivää.. kai menee huomiselle
onkohan jamkista tullut mitään?
Itsellä Turkuun suuhygienisti varasija 20...
Varasijalla 32. En odottele ihmeitä, tuskin niitä paljon perutaan