Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
3021/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole vuorokauteen tullut päivityksiä :-(

Vierailija
3022/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todella hämmästynyt tästä keskustelusta. Voiko olla totta, että näin paljon näin yksinkertaisia ihmisiä täällä? Ne koodit ei sano mitään ja tulokset tulee perjantaina! Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää? Antakaa sen opintopolun olla ja menkää vaikka jätskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ihmetytä ollenkaan että ihmiset vahtaa tuloksia ja koittaa tulkita koodeja, kyllähän tässä aika kauan kestää ennenkuin tulokset tulee. Enää tietysti vain kolme päivää jäljellä. En usko pääseväni niin olen ottanut rennosti, muuten kuumottelisin itsekin :D Täytyisi pyytää opintovapaata töistä ja se täytyy pyytää 45 päivää ennen vapaalle jäämistä. Aika tiukalle menee kun valinnat ilmoitetaan näin myöhään. Toisaalta, ei se kyttääminen mitään auta vaikka niin saattaa ajatella hermostuksissaan :) Jäitä hattuun ja tsemppejä tuleville opiskelijoille!

Vierailija
3024/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten tuloskirje tuli torstaina klo 23.49, että onkohan nytkin odotettavissa tuohon aikaan tietoa :D

Vierailija
3025/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon todella hämmästynyt tästä keskustelusta. Voiko olla totta, että näin paljon näin yksinkertaisia ihmisiä täällä? Ne koodit ei sano mitään ja tulokset tulee perjantaina! Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää? Antakaa sen opintopolun olla ja menkää vaikka jätskille.

Tulokset tulevat VIIMEISTÄÄN perjantaina. Itse uskon että huomenna tai to tulee kaikki ulos.

Vierailija
3026/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella mitä täällä tapahtuu torstaina😄

Vierailija
3027/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää ottaa niin vakavasti? Hauskaahan tämä on, kun jännitys on niin kutkuttavaa. Keskustelun vertaistuki on ainakin itselleni nautinnollisempaa, kuin yksin mietiskellä tuloksia. Tsemppiä kaikille, kohta selviää! <3  

Vierailija
3028/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän niin paljon kaverin puolesta, et oli pakko tulla kattoo tät keskusteluu... :o Ollaan läheisiä, enkä kestä kattoo, jos toine ei pääse ku hakenu jo useemman vuoden eri paikkoja :( Vaikuttaa myös kaverisuhteeseen tää tilanne, ku ite oon jo opiskelemassa ja ei voi sitten ihan kaikesta puhua. Jos tänä vuonna <3

...miten voikaan jännittää toisen puolesta näin paljon... en tiiä, onks sielt ketään samanlaista ku minä seuraamassa tätä keskustelua. 😄

Tsemppiä kaikille hakijoille! Jännä viikko :/

Vierailija
3029/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tätä keskustelua ja ihmisten jännäämistä on hauska seurata! Ja kyllä muakin jännää. Itse en ainakaan jaksa oikean elämän kanssaihmisille jatkuvasti hihkua tätä sisäänpääsy asiaa, joten ihan ymmärrettävää, että asiasta vaahdotaan täällä keskustelupalstalla jossa porukka elää samaa tilannetta tahoillaan. Ei sen luulisi keltään olevan poissa, jos osa hakijoista päivystää koodeja ja opintopolkua. Jos keskustelun seuraaminen on raskasta, niin kannattaa mennä vaikka sinne jädelle sit enemmin itse ;) Eipä täällä varmaan koodin puimista kummempaa tapahdu ennen kuin ne tulokset alkavat oikeasti tipahdella, joten tämä koodikeskustelu sinälläänkään ei muuta keskustelua hirveästi häirinne.

Vierailija
3030/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulokset tulevat VIIMEISTÄÄN perjantaina. Itse uskon että huomenna tai to tulee kaikki ulos.

Viime kevään keskustelusta katsoin, että kyllä suuri osa tuloksista näytti tulevan ihan silloin viimeisenä päivänä.

Vierailija
3031/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin jännittää mutta myös häiritsee kun koko keskustelu täyttyy näistä koodeista. Eri asia jos niillä oikeasti olisi jotain merkitystä, mutta kun ei ole. Sama asia kuin joka päivä kaikki kertoisi monta kertaa päivässä minkälainen sää siellä teillä nyt on. Ei mitään merkitystä muille keskustelijoille sillä asialla, kuten ei näillä koodeillakaan.

Vierailija
3032/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamkista on tullut jo ainakin sairaanhoitaja opiskelijoille tulokset!

Vierailija
3033/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mitään ilmoitusta omaan sähköpostiin, jos opintopolkuun on tullut jotain päivitystä tuloksista? Osaako kukaan tulokset jo saanut kertoa? 

Vierailija
3034/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsis on tullut.

Vierailija
3035/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutsis on tullut.

Jos sruraisit Vipusta niin tietäisit että tämä pitää paikkaansa.

Vierailija
3036/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutsis on tullut.

Jos sruraisit Vipusta niin tietäisit että tämä pitää paikkaansa.

seuraisit siis

Vierailija
3037/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa joku sano, että oamk sosionomi ois tullu, mut Jodeliin ei voi oikeen aina luottaa. Oisko täällä jollaki lisätietoa asiasta?

Vierailija
3038/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko mitään ilmoitusta omaan sähköpostiin, jos opintopolkuun on tullut jotain päivitystä tuloksista? Osaako kukaan tulokset jo saanut kertoa? 

Opintopolusta tulee viestiä kun on paikka vastaanotettavissa. Tässä kohtaa voi ottaa vastaan vain ylimmän toiveen tai sellaisen alemman, jonka yläpuolelta kaikki on hylätty (esim. ei käynyt pääsykokeessa tai sai siitä liian vähän pisteitä).

Vierailija
3039/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa joku sano, että oamk sosionomi ois tullu, mut Jodeliin ei voi oikeen aina luottaa. Oisko täällä jollaki lisätietoa asiasta?

Vipusen mukaan 13 on saanut jo tiedon joista 11 ottanut paikan vastaan eli ovat luultavasti todistuksella päässyt

Vierailija
3040/4087 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vipusen mukaan 13 on saanut jo tiedon joista 11 ottanut paikan vastaan eli ovat luultavasti todistuksella päässyt

Vipusen tiedot ovat eiliseltä/eiliseen mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi