Soteli 2019 kevät OFFICIAL
Kommentit (4087)
Huh, päivät vähenee! Tsemppiä piinaavaan loppukiriin! :)
Onkoha oikeesti ihan turha odotella mitään tuloksia metropoliasta ja laureasta ennen perjantaita? :D
Viime vuonna taisi Metropolian tulokset tulla päivää ennen määräaikaa. Ainakin tekniikan alan. Haulla löytyy viime vuoden vastaavaan ketju.
Ootte kyllä ihan hassuja noiden koodienne kanssa. :D
"ei vastaanotettavissa", "ehdollisesti hyväksyttävis:false" ja linkki koulun x uusien opiskelijoiden oppaaseen on ihan joka ikisellä hakijalla siellä koodissa, antakaa sen jo olla :D kaikki tieto ilmestyy kyllä siihen etusivulle sitä mukaa, kun sitä syötetään, ja ainoa asia joka koodista saattaa selvitä tulosten tultua on teidän pistemäärä. sekin tosin selviää myös tuloskirjeestä, joka tulee lähes välittömästi haun päätyttyä, joten sitäkään ei kannata erikseen penkoa.
Vierailija kirjoitti:
Itselle tullut tulos Laurean sosionomin monimuotoon.
Tämä siis näytti eilen hyväksyttyä (alin hakutoive), mutta nyt taas kesken. Toivottavasti vaan sen takia, että syöttävät uusia tuloksia sinne. Kylläpä kuumottelee.
mulla lukee ilmoittautumisaika loppu 20.9.2019 :D
voiko haku-id:stä päätellä mikä olisi sijotus?
Vierailija kirjoitti:
voiko haku-id:stä päätellä mikä olisi sijotus?
Ei voi.
Mulla näkyy ohjeita uudelle opiskelijalle. Wuhuu pääsin sisään siis. Tosta skumppa auki!
Mikä siinä on ku ei vaan voi odottaa sitä tulosta 🙄 Onko joku muka joskus oikeesti saanu tietää sijotuksensa noitten syynäysten avulla, epäilen
Mulla näky vielä eilen haku id:ssä jonosija j varasijanumero, mut tänään ne on molemmat hävinnee. Mitähän tapahtuu 😵
Fysio kirjoitti:
Mulla näkyy ohjeita uudelle opiskelijalle. Wuhuu pääsin sisään siis. Tosta skumppa auki!
Oon hakenu kolmeen eri amkiin ja mulla myös näkyy kaikissa, taisin päästä siis kaikkiin! Wuhuu! Skumppa auki!
Tuo ohjeita uudelle opiskelijalle näkyy kaikilla..
Fysio kirjoitti:
Naurahdin tälle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se koodi josta pystyy omat tiedot katsoa?
https:// opintopolku.fi /omatsivut/secure/applications
Ei kyl toiminu mulla ainakaan :/
Lopettakaa nyt sen koodiston kattominen. Se ei merkkaa mitään. PISTE. Ei tarvii tätä keskustelua koodisto ongelmilla täyttää.
Koodistossa?