Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
2661/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas poijjaat miten Metropolian ryhmätilanteissa tänään meni

ihan ei omalla kohdalla putkeen mennyt.. Aihe oli vähän erilainen mitä olin ajatellut ja myyntipuheessa sanoin omasta mielestä vaan tyhmiä juttuja

Mulla ei oo vielä ollu, mikä tää myyntipuhejuttu oli?

Piti pitää tällanen myyntipuhe että miksi sut pitäis valita ja ite menin siinä vähän lukkoon ja änkyttelin jotain että oon vaan niin hyvä ai kauhee

Vierailija
2662/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#Sosionomiksipyrkivä kirjoitti:

Tietääkö kukaan laurean sosionomikokeessa olleista, voiko tulla hylätty arvosana jos matikkaosio meni huonosti? Tai kuinka paljon vaikuttaa pisteisiin?

Mikä matikkaosio? Olin kans Laurean sosionomikokeessa mut ei kyllä mitään matikkaosioo ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee varmaankin sitä Laurean sosionomin valintakokeessa ollutta neljän minuutin testiä.

Vierailija
2664/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oisko kellään tietoo huomisesta savonian suuhygienisti pääsykokeesta :0 kaikki info on tervetullutta

Vierailija
2665/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, turun sosionomin pääsykoe ohi. Aika helpolle se tuntu :) nyt jännät viikot edessä

Vierailija
2666/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas poijjaat miten Metropolian ryhmätilanteissa tänään meni

ihan ei omalla kohdalla putkeen mennyt.. Aihe oli vähän erilainen mitä olin ajatellut ja myyntipuheessa sanoin omasta mielestä vaan tyhmiä juttuja

Mulla ei oo vielä ollu, mikä tää myyntipuhejuttu oli?

Piti pitää tällanen myyntipuhe että miksi sut pitäis valita ja ite menin siinä vähän lukkoon ja änkyttelin jotain että oon vaan niin hyvä ai kauhee

Voi ei! Mäkin pelkäsin et pitää kertoo miks mut pitäis valita, ei sit kuitenkaan tällasta tullu

Vierailija
2667/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olitte Turun toten valintakokeen eettisyys osiosta?? 😳 te ketkä olitte.

Vierailija
2668/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita keskusteluaiheita teillä oli Metropolian sh ryhmähaastattelussa? Miten meni? :)

Vierailija
2669/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olitte Turun toten valintakokeen eettisyys osiosta?? 😳 te ketkä olitte.

Ootin hitosti pahempaa

Vierailija
2670/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaset oli tänään jamkin sh päivätoteutuksen kokeet?

Vierailija
2671/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa JAMKin toimintaterapeutin ja/tai sairaanhoitajan kokeissa olleet mielipiteitä miten meni ja mitä tykkäsitte kirjallisista tehtävistä ja ryhmäosioista? :)

Vierailija
2672/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tänään metropolian tote kokeissa!

Kirjallinen osio oli musta vähän tyhmä.. ja aikaa vaan 45 min. Keskustelu oli sellanen höpöttelyhetki. Olis mielenkiintoista tietää, että mitä juuri meidän ryhmäämme tarkkailevat opettajat olivat siitä mieltä. Aikaa pelottavaa, että kouluun pääseminen on vaan parin ihmisen subjektiivisesta mielipiteestä kiinni.

Saman kävin itsekin ja jäi tosi ristiriitainen olo. Yhtään en osaa ajatella miten meni. Mietin myös tästä ryhmäkeskustelusta samoin. Jotenkin heppoisalta vaikuttaa sisäänpääsykriteerit.

Vierailija
2673/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonian kokeissa olleet, miten meni? Itelle jäi kyllä lähinnä vaan outo olo :D

Vierailija
2674/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metropolian ensihoidon kirjallinen valintakoe oli vissiin pitkälti kopio TAMK:ssa pidetystä kokeesta (samaa matskua ja samoja kyssäreitä). Kukaan muu ihmetellyt tätä/laittanut palautetta? Tietysti hyvä homma, jos sattui käymään sekä tuossa TAMK:n että Metropolian kokeessa – muille not so much ;-)

Vierailija
2675/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metropolian ensihoidon kirjallinen valintakoe oli vissiin pitkälti kopio TAMK:ssa pidetystä kokeesta (samaa matskua ja samoja kyssäreitä). Kukaan muu ihmetellyt tätä/laittanut palautetta? Tietysti hyvä homma, jos sattui käymään sekä tuossa TAMK:n että Metropolian kokeessa – muille not so much ;-)

Aika usein noissa pyörii vuodesta ja paikasta toiseen samantyyliset materiaalit :D vähän omituista, mutta toisaalta jos ei ensimmäisellä kerralla osannut vastata, niin ei varmaan toisellakaan..

Vierailija
2676/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa tai muistaako edellisvuosilta, miten tuo 70p valintakokeesta jakautuu? Hain ouluun optometriaa, jossa oli haastattelu, ennakkotehtävä, ja kirjallinen koe, joka sisälsi matikkaa ja äidinkielen osion.

Vierailija
2677/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako päättelytehtävät Laurean sosionomikokeessa kuinka paljon pisteisiin?

Vierailija
2678/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen muistikuva, että aiempina tai jonakin aiempana kertana Laurean tuosta 4min tehtävästä on saanut maksimissaan yhteensä 20 pistettä. En tiedä jakaantuuko pisteet joka vuosi samalla tavalla..

Vierailija
2679/4087 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savonian kokeissa olleet, miten meni? Itelle jäi kyllä lähinnä vaan outo olo :D

Kerro toki lisää ku ite oon huomenna menossa :0 oliko siinnä joku kirjallinen osuus vai ryhmässäkö tehtiin?

Vierailija
2680/4087 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a kirjoitti:

Osaako joku kertoa tai muistaako edellisvuosilta, miten tuo 70p valintakokeesta jakautuu? Hain ouluun optometriaa, jossa oli haastattelu, ennakkotehtävä, ja kirjallinen koe, joka sisälsi matikkaa ja äidinkielen osion.

Samaa mietin. Hain röntgenhoitajaksi ja ennakkotehtävä sekä kirjallinen koe meni mielestäni hyvin, mutta haastattelu ei. Voiko kuitenkin olla mahdollisuuksia päästä sisään? Vai päättääkö se yksi haastattelija sisäänpääsystä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä