Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soteli 2019 kevät OFFICIAL

Vierailija
20.03.2019 |

Nyt se alkaa!

http://soteli.metropolia.fi/

Ennakkomateriaali on julkaistu.

Kommentit (4087)

Vierailija
2321/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisilla pisteillä pääsi Turkuun?

Vierailija
2322/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisilla pisteillä pääsi Turkuun?

29p ja pääsin päivätoteutukseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei auttakaa tyhmää!

Miten toi todistusvalinta toimii? Ketkä voidaan valita sillä ja mistä kouluista/mille aloille?

Vierailija
2324/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei auttakaa tyhmää!

Miten toi todistusvalinta toimii? Ketkä voidaan valita sillä ja mistä kouluista/mille aloille?

Kato opintopolusta pääseekö sun koulutukseen yo-todistuksella, sieltä hakeminen-sivulta löytyy tosi hyvin tietoo. Ite hain Vierulle ja siellä luki ihan selkeesti, et pelkästään yo-totaril voi päästä ja pisteet tulee näin: äikästä, kielestä ja matikasta TAI reaalista voi saada pisteitä, yhteensä max 30 p. L/E = 10 p, M = 9 p, C = 8 p, B = 7 p ja A = 6 p.

Vierailija
2325/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Laurean todistusvalinnat jo tulleet?

Vierailija
2326/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei auttakaa tyhmää!

Kato opintopolusta pääseekö sun koulutukseen yo-todistuksella, sieltä hakeminen-sivulta löytyy tosi hyvin tietoo. Ite hain Vierulle ja siellä luki ihan selkeesti, et pelkästään yo-totaril voi päästä ja pisteet tulee näin: äikästä, kielestä ja matikasta TAI reaalista voi saada pisteitä, yhteensä max 30 p. L/E = 10 p, M = 9 p, C = 8 p, B = 7 p ja A = 6 p.

Kiitos!

Vierailija
2327/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko metropolian todistusvalinnat tulleet?

Vierailija
2328/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei auttakaa tyhmää!

Eikös se mee kielten kohdalla niin, että jos on kirjottanut aineen pitkänä ja saanut vaikkapa arvosanan M, tästä tulee 9p, jos kyseessä lyhyt/keskipitkä kieli, tulee M:stä 8p? Vai olenko ymmärtänyt taulukon väärin?:D

Vierailija
2329/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko metropolian todistusvalinnat tulleet?

Ainakaan mulle ei ole vielä tullut!

Vierailija
2330/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistusvalinnassa varasijalla 3 Turkuun. Onko mitään mahdollisuuksia, että jono liikkuisi vielä?

Vierailija
2331/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei auttakaa tyhmää!

Eikös se mee kielten kohdalla niin, että jos on kirjottanut aineen pitkänä ja saanut vaikkapa arvosanan M, tästä tulee 9p, jos kyseessä lyhyt/keskipitkä kieli, tulee M:stä 8p? Vai olenko ymmärtänyt taulukon väärin?:D

joo, kielten arvosanoissa vaikuttaa onko kirjoittanut pitkänä vai lyhyenä :) 

Vierailija
2332/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todistusvalinnassa varasijalla 3 Turkuun. Onko mitään mahdollisuuksia, että jono liikkuisi vielä?

Mun ymmärtääkseni kaikki todistusvalinnat eivät oo vielä edes tulleet, joten siellä voi ihan hyvin olla sellaisiakin ihmisiä hyväksyttynä, jotka pääsevät vielä ylempään hakuvaihtoehtoon :) minkälaiset pisteet sulla on?

Vierailija
2333/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei auttakaa tyhmää!

Joo on noin. En vaa jaksanu alkaa selittää sitä tossa ku halusin lyhyen ja ytimekkään vastauksen :D

Vierailija
2334/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ymmärtääkseni kaikki todistusvalinnat eivät oo vielä edes tulleet, joten siellä voi ihan hyvin olla sellaisiakin ihmisiä hyväksyttynä, jotka pääsevät vielä ylempään hakuvaihtoehtoon :) minkälaiset pisteet sulla on?

Mulla on 28p :)

Vierailija
2335/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tilaksi "kesken" mikäli ei tule valituksi todistusvalinnalla? Eli tässä vaiheessa jonosija ei näy virallisella sivulla?

Vierailija
2336/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö tilaksi "kesken" mikäli ei tule valituksi todistusvalinnalla? Eli tässä vaiheessa jonosija ei näy virallisella sivulla?

Jää.

Vierailija
2337/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 28p :)

Kuulostaa kyllä sellaselta pistemäärältä, että ihan hyvin voi kaikkien todistusvalintojen valmistuttua päästä sisään :)

Vierailija
2338/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurean todistusvalinnan tulivat!

Vierailija
2339/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan fysioterapiaan hakenut jo saanut todistusvalinnalla paikkaa turkuun

Vierailija
2340/4087 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurean todistusvalinnan tulivat!

Pääsitkö? Millä pisteillä? Itse hakenut sosionomiksi Tikkurilaan ja Otaniemeen, ei vielä näy opintopolussa mitään. 28p mulla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi