Mies (35v) ei pysty harrastamaan seksiä lääkityksensä takia, mutta
toivoo etten harrastaisi seksiä kenenkään muunkaan kanssa. Miten kauan pystyisit olemaan ilman seksiä, jos ei ole tietoa milloin miehellä palaa halut? Nyt mennyt kaksi vuotta.
Kommentit (24)
Ongelma tosiaan on myös se, että mies ei ollut himokas. Itse ainakin kiihotun siitä, että mies haluaa minua ja alkaa syömään itsetuntoa, jos ei halua. Seksi oli myös tunnelmaltaan suorittavaa eikä se ollut sellaista, jota olisi odottanut vaan masturbaatio oli varteenotettava vaihtoehto seksielämässämme. En ajattele, että "rakkaus voittaa kaiken" vaan kallistun enemmän siihen, että läheisyys ja seksi voimistavat rakkautta ja ilman niitä päästään sisar-veli -tunnelmaan parisuhteessa.
Mies, josta kerroin, kokeili eri lääkkeitä. Ensimmäinen lääke tappoi halut kokonaan, toinen oli vain aavistuksen parempi. Vasta myöhemmin sain tietää, että testosteronin aleneminen vaikuttaa myös kovasti haluihin ja kannattaisi selvittää, voisiko ottaa testosteronipiikkiä. Oli siis omasta mielestäni harmi, että ihan kaikkea ei kokeiltu.
12
Ongelma tosiaan on myös se, että mies ei ollut himokas. Itse ainakin kiihotun siitä, että mies haluaa minua ja alkaa syömään itsetuntoa, jos ei halua. Seksi oli myös tunnelmaltaan suorittavaa eikä se ollut sellaista, jota olisi odottanut vaan masturbaatio oli varteenotettava vaihtoehto seksielämässämme. En ajattele, että "rakkaus voittaa kaiken" vaan kallistun enemmän siihen, että läheisyys ja seksi voimistavat rakkautta ja ilman niitä päästään sisar-veli -tunnelmaan parisuhteessa.
Mies, josta kerroin, kokeili eri lääkkeitä. Ensimmäinen lääke tappoi halut kokonaan, toinen oli vain aavistuksen parempi. Vasta myöhemmin sain tietää, että testosteronin aleneminen vaikuttaa myös kovasti haluihin ja kannattaisi selvittää, voisiko ottaa testosteronipiikkiä. Oli siis omasta mielestäni harmi, että ihan kaikkea ei kokeiltu.
12
No en voisi kuvitella harrastavani avioliiton ulkopuolista seksiä jonkun vieraan kanssa vain koska oma mies ei terveydellisistä syistä siihen pystyisi! Esim. lääkityksen tai sitten vaikka jonkun todella oikeasti lopullisen jutun kuten vammautumisen seurauksena. Minä olen sitoutunut ja luvannut ottaa hänet miehekseni loppuelämäkseni ja sen jälkeenkin eikä seksin puute tätä asiaa muuttaisi.
Masennuslääkityksiäkin on muuten monenlaisia, osasta tulee voimakkaammat seksihaluja/kykyjä vievät sivuoireet kuin toisista, onko kaikki vaihtoehdot kokeiltu? Esim. venlafaksiinista ei pitäisi tulla niin pahoja oireita.
Off topic, mutta onko mies kokeillut eri lääkkeitä? Itselläni oli naisena sama ongelma, ja kokeilin eri lääkkeitä, kunnes löytyi sellainen, joka latisti seksuaalisuutta vain hieman.