"Olet lyhyt mies, katselisit lyhyitä naisia"
Palstalla sanotaan aina että lyhyen miehen kannattaisi katsella lyhyitä naisia. Pari kertaa olen kuullut saman livenäkin.
Millä perusteella?
Keskimäärin sekä pitkät että keskipituiset naiset suosivat 185cm tai pidempiä miehiä. Lyhyet naiset suosivat keskipituisia miehiä, vasta poikkeuksellisen lyhyet naiset suosivat hieman alle keskipituisia miehiä.
Koska monet pitkät miehet suosivat pieniä ja siroja naisia, joka tapauksessa yli jääneissä on lyhyitä miehiä ja kaiken pituisia naisia. Mitä järkeä olisi yrittää vain lyhyitä naisia, kun joka tapauksessa on löydettävä nainen joka ei välitä pituudesta tai jonka maku poikkeaa tavallisesta?
Ja miksi on niin halveksuttavaa jos lyhyt mies haluaa erityisesti pitkän naisen? Haluaahan moni lyhyt nainenkin pitkän miehen.
Minä siis olen lyhyt mies. Pidän eniten pitkistä naisista, joskaan mikään kynnyskysymys tämä ei ole. Minusta harvemmin kiinnostutaan, mutta jostain kummallisesta syystä kiinnostuneet ovat olleet joko lyhyitä tai hyvin pitkiä naisia (yli 175cm, minä 172cm).
Erityisesti kiinnostaisi tietää pitkien naisten mielipide. Toivoisitteko että lyhyet miehet jättäisivät teidät rauhaan? kiitos etukäteen vastaajille.
Kommentit (33)
Yksi kummallinen ajatus on se ettei hoikkaa/hintelää miestä uskalla halata ettei se mene rikki.
Saman kokoisella miehellä on keskimäärin 50% enemmän lihasmassaa ylävartalossa, ja huomattavasti vahvempi luusto.
Saat olla melkoinen She-Hulk ennen kuin on syytä huolehtia ettei pienempi mies kestä kunnon rutistusta...
Ensinnäkin, 172 cm ei ole lyhyt. Toiseksi, mulle on yksi hailee, minkä pituinen se mies on, kunhan se ei neuroottisesti ajattele pituuttaan jatkuvasti. Sinusta en tekstisi perusteella olisi kiinnostunut, mutta se ei johdu pituudestasi. Suosittelen, että relaat ja aloitat vaikka jonkin kiinnostavan harrastuksen. Naiset kiinnostuvat miehistä, jotka suhtautuvat elämään intohimoisesti.. T. 178cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Lyhyenä miehenä joskus häiritsee pitkät naiset jotka häpeilevät pituuttaan ja haaveilevat mielikuvituskuplasta jossa voivat kuvitella itsensä pieniksi ja siroiksi goljattimiehen rinnalla. Miksi? Jokaisen pitäisi opetella olemaan ylpeä siitä mitä on, vähintäänkin siltä osin mitä ei voi muuttaa.
Katsokaapa miten upealta näyttää pitkälti yli kaksimetrinen nainen joka ei häpeile pituuttaan:
VAU
KERRANKIN oli linkattu joku muu pitkä nainen kuin malli.
Olen siis upea jonkun mielestä.
Sinä "lyhyt mies", numero 21, kiitos.
Tälle 183cm/80kg jättinaiselle tuli hyvä mieli.
Naiset kylläkin vertaavat miehen pituutta omaansa, ja suosivat itseään noin 10-15 senttiä pidempiä miehiä.
Pitkänä miehenä (198) täytyy todeta, että pakit tullut useammankin kerran pituuden takia. Todella vaikea löytää suomesta pidempiä naisia ja lyhyemmät eivät juuri jaksa kiinnostua. Ja en ole hintelä, vaan urheilen myös aktiivisesti.
Entäs nuoret naiset joilla on tummat paksut viikset? Esim. Albaniasta, Moldovasta tms.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, 172 cm ei ole lyhyt. Toiseksi, mulle on yksi hailee, minkä pituinen se mies on, kunhan se ei neuroottisesti ajattele pituuttaan jatkuvasti. Sinusta en tekstisi perusteella olisi kiinnostunut, mutta se ei johdu pituudestasi. Suosittelen, että relaat ja aloitat vaikka jonkin kiinnostavan harrastuksen. Naiset kiinnostuvat miehistä, jotka suhtautuvat elämään intohimoisesti.. T. 178cm nainen
Jatkan vielä, että mikään ei ole musta tylsempää kuin konservatiivinen ajatus siitä, että naisen on oltava miestä lyhyempi tai sirompi tms. Näin tylsästä ihmisestä tuskin kiinnostuisin, fetissit ovat toki asia erikseen.
Itse en nuorena miehenä (170 cm) tullut koko pituusasiaa pohtineeksi. (Tai siis munan pituutta kyllä, mutta se puoli onkin vähintäänkin kunnossa).
Joka tapauksena lyhyystiedostamattomuuteni johti siihen että uskalsin lähestyä kaikenpituisia hyvännäköisiä naisia, usein erittäin hyvällä menestyksellä.
En muista että kukaan nainen olisi ihan suoraan sanonut tai antanut ymmärtää että ”menepäs hobitti Kontuun muita lyhytkasvuisia vikittelemään”.
Tai se ”upeat” kulmakarvat omaava kyproslainen malli typy..
Vierailija kirjoitti:
Yksi kummallinen ajatus on se ettei hoikkaa/hintelää miestä uskalla halata ettei se mene rikki.
Saman kokoisella miehellä on keskimäärin 50% enemmän lihasmassaa ylävartalossa, ja huomattavasti vahvempi luusto.
Saat olla melkoinen She-Hulk ennen kuin on syytä huolehtia ettei pienempi mies kestä kunnon rutistusta...
Puhut nyt kuitenkin keskiarvoista, joten yksilöllisen vaihtelun takia niitä todella hinteliäkin miehiä on kuitenkin ihan merkittävä määrä. Itse olen 173cm pitkä, urheilullinen ja ruumiinrakenteeltani leveäharteinen nainen - en mikään itäsaksalainen kuulantyöntäjä, mutta kuitenkin suht harteikas - ja kyllä on tullut vastaan miehiä joiden kohdalla oikeasti tuntuu että minähän voisin sen vahingossa litistää h-e-n-g-i-l-t-ä. Toki on paljon itseni kokoisia miehiä joiden kohdalla tilanne ei ole tämä, yleensä nämä litistysvaarassa olevat yksilöt ovat sellaisia l-a-i-h-a-l-ä-s-k-e-j-ä jotka eivät juurikaan liikuntaa harrasta.
Minä olen 148 cm nainen, joka tapuksessa kaikki miehet ovat minua pidempiä joten miehen pituudella ei siksi ole väliä. Itse en juuri mieti piruuttani niin koskaan se ei ole ollut ongelma, en ainakaan koe niin. Miehessä itsevarmuus on seksikästä ja asenne, ei pituuden senttimäärä. Usko itseesi niin muutkin uskovat sinuun. Jos joku ei tykkää sinusta, hän ei vain ymmärrä arvoasioissa tai ole sinun tyyppinen ihminen. Pituus on vain numero kuten ikäkin. Älä ota niistä paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut nyt kuitenkin keskiarvoista, joten yksilöllisen vaihtelun takia niitä todella hinteliäkin miehiä on kuitenkin ihan merkittävä määrä. Itse olen 173cm pitkä, urheilullinen ja ruumiinrakenteeltani leveäharteinen nainen - en mikään itäsaksalainen kuulantyöntäjä, mutta kuitenkin suht harteikas - ja kyllä on tullut vastaan miehiä joiden kohdalla oikeasti tuntuu että minähän voisin sen vahingossa litistää h-e-n-g-i-l-t-ä. Toki on paljon itseni kokoisia miehiä joiden kohdalla tilanne ei ole tämä, yleensä nämä litistysvaarassa olevat yksilöt ovat sellaisia l-a-i-h-a-l-ä-s-k-e-j-ä jotka eivät juurikaan liikuntaa harrasta.
Juurihan edellinen sanoi että tuolta naisista tuntuu. Mutta tässäkään se miltä naisista tuntuu ei ole sama kuin miten asiat ovat. Vain iso ja roteva mies tuntuu vahvalta, muuten on kuin halaisi lasta ja sitä rataa.
Tuossa ihan graafia. Lähes kaikki miehet ovat vahvempia kuin lähes kaikki naiset. Jos tuosta miinustettaisiin sairaat yms pois, et löytäisi käytännössä ollenkaan miehiä jotka eivät ole keskivertonaista selkeästi vahvempia.
https://i.redd.it/24q7mk1ooecx.png
Vähän sama, kuin valkoisena pitäisi ottaa valkoinen kumppani tai punahiuksisena punahiuksinen. Siis oikeasti, pituus on aika triviaali asia ihmisessä.