Mikä näistä vartalokuvista/rasvaprosenteista vastaa sinun kroppaasi?
Kommentit (89)
30%, luulisin. Olen 55v ja mittani ovat 170/64. Rintavarustukseni on huomattavasti vaatimattomampi kuin kuvassa, mutta en vaihtaisi.
Hankala mennä sanomaan kun sekä 30% että 35% naisilla on kunnon vyötärö kun taas minulla ei sitä ole (tasapaksu olen ollut aina, myös ihan hoikkana). Ehkä kuitenkin olen lähempänä 30%
35%, tosin epäilen että kuvan malli on isokokoisempi kuin minä
25% ja 30% välimuoto. Mielestäni näyttävät aika saman rasvaisilta, mutta eri ruumiinrakenteet, mun muistuttaa enemmän tuon 30%:n.
On mitattu rasvaprosentti, oli silloin joku 27% ja painoin pari kiloa enemmän kun nyt.
Tuossa kaaviossa pitäisi kaikillla olla sama pituus, paino ja vartalomalli - sitten vasta näkisi sen eron vain siinä rasvan osuudessa.
Mun silmiin esim. neidillä 35% ja 25% näyttäisi olevan yhtä hyvin näkyvät vatsalihasten reunat.
Näteimmät ja naisellisimmat ovat 30-40%.
Usein unohdetaan että naisen normaali rasvaprosentti on 21-36% (vähän iän mukaan vaihtelee). Eli nuo alle 21% on sitten liian alhaisia, eli käy urheilijoille ja vain osan aikaa (kilpailukaudella).
Naisen keho vaan on sellainen ettei sille sovi liika rasvattomuus, eikä liikakaan rasva. Siinä välissä on terveys ja hedelmällisyys.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 08:09"]
Hoikan näköisellä ihmisella voi olla rasvaprosentti korkea, niin että on sen perusteella ylipainoinen vaikka ei näyttäisi siltä eikä painaisi hirveästi.
[/quote] Se menee kuule niin päin, että pienen rasvaprosentin omaava (ja etenkin jos on lihaksia) näyttää paljon kevyemmältä kuin oikeasti on. Lihakset vetävät vartaloa "kasaan". Tämän tietää kaik ken treenanneet/urheilleet ja tuloksia saavuttaneet ovat.
50: Kun olin samanlainen (paitsi selässä hitusen vähemmän rasvaa), r% oli 21. Pihdeillä mitattu. Sanoisin sun rasvoiksi 20-22 %
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 23:24"]
http://www.builtlean.com/wp-content/uploads/2012/09/body-fat-percentage-women.jpg
[/quote]
Toi 50% oli varmaan Tuksu:) Miksiköhän ne kuvat muuten loppui jo 50%, olen varma että AV mammoista löytyy huomattavasti tuhdimpia!
Mulla tuon 25 ja 30 välillä noiden kuvien perusteella ja just mitattiin arvoksi vajaa 27.
Ei nämä pidä paikkansa, noita kuvia on ihan miljoona ja ne on silmäarviolla laitettu. Turha verrata.
25-30% Vaa'at näyttäneet 27-29% 163cm/61kg
Totta, noi on mielipiteitä enemmän =)
Tässä postauksessa on hyvin havainnollistettu. Rasvaprosentista ei näe paljon mitään, Mitä rasvaprosentti kertoo
En tiedä osaanko tehdä linkin... =)[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 19:57"]
Ei nämä pidä paikkansa, noita kuvia on ihan miljoona ja ne on silmäarviolla laitettu. Turha verrata.
[/quote]
En osannut, tämä piti olla
www.lily.fi/blogit/fitness-fuhrer/mita-rasvaprosentti-kertoo[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 20:05"]
Totta, noi on mielipiteitä enemmän =)
Tässä postauksessa on hyvin havainnollistettu. Rasvaprosentista ei näe paljon mitään, Mitä rasvaprosentti kertoo
En tiedä osaanko tehdä linkin... =)[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 19:57"]
[/quote]
[/quote]
Alle 20, mutta en ole erityisen lihaksikas, pikemminkin laiha. Mikään noista kuvista ei muistuta mua?!
Olen kuvien perusteella 25% ja 30% välillä.
35, pyrin 30:iin. 25 vielä menettelisi.
25% on esteettisin. Tommoset "kuumat fitnesstiput" näyttää kauheilta rusinoilta.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 23:28"]
25%. Olen 163cm/53kg.
[/quote]
Mulla täysin sama!