Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä näistä vartalokuvista/rasvaprosenteista vastaa sinun kroppaasi?

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 minullakin, ja mitat 163/51-52

Vierailija
22/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvan perusteella sanoisin että 35. Mun silmääni muuten kaunein vartalo oli 30%  ja sinne pyritään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rasvaahan voi olla "hirveät määrät" sisuskaluissa ja yleensäkin tasaisesti ihon alla "piilossa". Hoikan näköisellä ihmisella voi olla rasvaprosentti korkea, niin että on sen perusteella ylipainoinen vaikka ei näyttäisi siltä eikä painaisi hirveästi. Eli kaksi kuvassa äkkiseltään samalta näyttävää ihmistä voi olla aivan eri rasvaprosenteissa (koska eihän kukaan näytä täsmälleen samalta, joten aina tulee arviointivirheitä koska vartalon mittasuhteet onkin erilaiset tai sanotaan että muuten sama mutta vähemmän lihasta tms.). Mua epäilyttää nuo kuvat, erityisesti viidennestä toisiksi viimeiseen asti, miten ne on mätsätty noihin rasvaprosentteihin? Silmämääräisesti arvioiden? Jos tän kollaasin tarkoitus oli jotenkin opettaa silmämääräistä rasvaprosentin arvioimista (kyseenalainen asia ehkä sekin), niin iso miinus siitä että kuvat on varmasti vain googlailtu kasaan ja lätätty prosentit päälle.

Vierailija
24/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 ja sitä näyttää myös Omronin kehonkoostumusvaaka. Eli siihen voi sit suunnilleen luottaa?

Vierailija
25/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, et varmaan aika lähelle tota 30%. Vois olla vähän allekin, jos noiden kuvien perusteella pitää päättää.

Vierailija
26/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-35 noita kuvia katsellen, mutta oikeasti luulen olevan 40 tuntumassa.

Vierailija
27/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30% mulla. Paras olisi 22-25%

Vierailija
28/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noista kuvista muistutan nyt raskauskilojen kanssa tota toisiks viimeistä varmaan. Miksei rasvamäärältä tota viimeistäkin, mutta mulla ei kerry rasva tuollalailla mahaan. Normaalipainossa vaikea sanoa, kun mahassa ja reisissä kyllä on löllyä, mutta yläkropasta paistaa luut enemmän kuin yhdessäkään noista kuvista (ja lantioluut kanssa, mitä noissa kuvissa ei hirveesti näy).

Siksi oikeastaan tähän vastailin, kun jäin miettimään, että onko mun kauneusihanteet nyt ihan kummalliset, kun ensimmäiset 5 kroppaa ei näytä mun silmiin yhtään houkuttelevilta, toi 35 % taas on tosi kuuma, ja kaks sen jälkeen vielä huomattavasti kuumempia kun noi laihemmat. Ihanko oikeasti useimmat ihmiset pitää rumana läskinä tota 35 % kuvan ihanaa vatsaa?

Vierailija
29/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen varmaan tuo 35% mutta olis kiva olla 25% , niin ja kokoa mulla on 166/68. :)

Vierailija
30/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin 25%? Olen 158cm/51kg.

Vierailija
31/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon just ton 10-12% ja 15-17% välillä, luulisin. Ei mulla yhtä paljon lihaksia oo kuin tolla ykköskuvalla, muttei yhtä paljoa ihonalaista rasvaakaan kuin kakkosella. Joten sanon että 13%.

Vierailija
32/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka vasemmalla ylhäällä.

Tosin ei noin suuria rintalihaksia.

T: 11cm mies

Vierailija
33/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 25%. Tosi vaikee kyllä arvioida, koska mulla on tosi kummallinen vartalo. Jossain paikassa luut törröttää, mut sit esim. reidet ovat todella löysät ja vatsa röllöttää. 

Vierailija
34/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista... Painoindeksini on 17,5 ja oon mitannut rasvaprosentin useamman kerran ja aina on tullut jotain välillä 11-15% ja silti näytän ihan laihaläskiltä plösöltä. Kaikki rasva mitä mulla on tuntuu just asettuvan rumaksi plösömakkaraksi vatsanseudulle, muuten oon ihan rimpula eikä lihaksia ei tule sit millään lisää vaikka mitä tekis.

Vierailija
35/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 09:33"]

Kummallista... Painoindeksini on 17,5 ja oon mitannut rasvaprosentin useamman kerran ja aina on tullut jotain välillä 11-15% ja silti näytän ihan laihaläskiltä plösöltä. Kaikki rasva mitä mulla on tuntuu just asettuvan rumaksi plösömakkaraksi vatsanseudulle, muuten oon ihan rimpula eikä lihaksia ei tule sit millään lisää vaikka mitä tekis.

[/quote]

Sinulle on kertynyt tietty vakio rasvaprosentti murrosikäisenä.

Olisi kannattanut olla langanlaiha murrosikäisenä jos haluaisi että makkaroita ei tule. 

Vierailija
36/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 23:37"]

30 - 35

Onnekseni olen sitä tyyppiä, jolle rasva jakautuu tasaisesti eikä esim. pelkästään vatsaan. Haluan olla naisellisen pehmeän näköinen, ja olenkin. Minulla on kuitenkin hyvä lihaskunto. Mitatusti rasvaprosenttini on normaali ja lihasmassaa keskivertoa enemmän.

[/quote]

Minulla samoin. Bmi on alle 25 ja rasva tasaisesti. Eli tuo 35 lähinnä mun totuuttani.

Vierailija
37/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkoostumusmittauksessa mitataan erikseen rasvaprosentti (ihon alaisen rasvan määrä) ja viskeraalinen rasva (sisäelinrasva) eli sinälllään nuo kuvat ovat todennäköisesti ihan oikeaa suuntaa antavia. Pelkkä rasvaprosenttitulos tarkoitttaa siis juuri tätä ihonalaisrasvan määrää.

[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 08:09"]

Sitä rasvaahan voi olla "hirveät määrät" sisuskaluissa ja yleensäkin tasaisesti ihon alla "piilossa". Hoikan näköisellä ihmisella voi olla rasvaprosentti korkea, niin että on sen perusteella ylipainoinen vaikka ei näyttäisi siltä eikä painaisi hirveästi. Eli kaksi kuvassa äkkiseltään samalta näyttävää ihmistä voi olla aivan eri rasvaprosenteissa (koska eihän kukaan näytä täsmälleen samalta, joten aina tulee arviointivirheitä koska vartalon mittasuhteet onkin erilaiset tai sanotaan että muuten sama mutta vähemmän lihasta tms.). Mua epäilyttää nuo kuvat, erityisesti viidennestä toisiksi viimeiseen asti, miten ne on mätsätty noihin rasvaprosentteihin? Silmämääräisesti arvioiden? Jos tän kollaasin tarkoitus oli jotenkin opettaa silmämääräistä rasvaprosentin arvioimista (kyseenalainen asia ehkä sekin), niin iso miinus siitä että kuvat on varmasti vain googlailtu kasaan ja lätätty prosentit päälle.

[/quote]

Vierailija
38/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onkohan nuo kuvat nyt ihan realistisia, sillä kuvien perusteella olen ihan selvä 25%, mutta kun kävin rasvaprosentin mittauksessa tulos oli hiukan alle 19%. Ja valitettavasti lihaksia löytyy aivan liian vähän ja takapäätä hiukan enemmän kuin tarvis.

Vierailija
39/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 %

172/58, ei kylläkään ole lihaksia juurikaan

Vierailija
40/89 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-40.