Olenko epäonnistunut kasvattajana?
22 -vuotias tyttäreni seurustelee 34 -vuotiaan miehen kanssa. Olenko epäonnistunut vanhempi, kun tyttäreni hakee turvallista auktoriteettia muualta? Tunnen syyllisyyttä, etten ole kyennyt olemaan tarpeeksi turvallinen äiti.
Kommentit (6)
Todennäköisesti samantyyppinen astrologia kuin mulla. Jos tosta ei tule mitään, saattaa käydä kuten mulla, että sitten kymmenen vuoden kuluttua menee naimisiiin 7 vuotta itseään nuoremman kanssa. Nää asiat ovat tähdissä eivät kasvatuksessa ainakaan pelkästään. Miksi hakisi turvallista auktoriteettia? Onko mies sellainen? Ehkä mukava ja fiksu mies ja tyttäresi on ikäistään kypsempi eikä jaksa sietää suunnileen saman ikäisten kohellusta ja ehkä kaipaa jo tyynempää elämää kuin mitä ikäisensä mies voisi tarjota. Miksi kysyt itsestäsi, eihän se sinun vika mitenkään voisi olla? Missä tytön isä? Sinun pitäisi kysyä, miksi isä ei ollut tarpeeksi auktoriteetti. Ei äiti voi olla isä. Mutta nämäkin kysymykset saattavat olla ihan turhia. Katsos, jo ennen tänne syntymää, ovat he päättäneet tavata tässä elämässä joko jotain hetkeä varten, joka kummallekin antaa jotain, tai sitten elääkseen yhdessä ja perustaakseen perheen.
Tuli jotenkin niin turvallinen olo, palstalla kaikki hyvin ja entisellään:)
Minäkin olen sitä mieltä, että isästä tässä on kysymys. Nuori tyttö etsii aikuisesta miehestä isähahmoa. Miksi 22v muuten olisi 34v kanssa? Terapian ehdottaminen tytölle voi olla vaikeaa, mutta äitinä sinun on se tehtävä.
Minä sen sijaan haaveilen kolme-nelikymppisestä kuumasta aikuisesta naisesta. Sellaista, jonka kanssa voisi ronskisti olla, eikä olisi turhan häveliäs kuten parikymppiset tytöt.
Terv. 22v mies
Et ole epäonnistunut. Sinulla on vaan ongelmia oman päänsisällön kanssa. Kyllä se siitä