Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestää suhteessa ilman seksiä?

Vierailija
14.03.2013 |

Mies on lääkityksellä jonka takia ilmeisesti ei ole kiinnostunut seksistä oikeastaan ollenkaan,(ei mieliala) Ja ei kuitenkaan onneksi ole kuoleman sairas. Suhde olis muuten kunnossa. Pelkään kuollakseni että seksittömyys erottaa meidät jossain vaiheessa ja muutenkin koen sen kurjaksi. Erota en halua koska lapseni ovat jo kerran käyneet läpi avioeron ja ovat kiintyneitä isäpuoleensa kuten minäkin, Mutta miten ihmeessä "tappaa" itseltäni seksin ajattelukin? Yksin tulee vaan tosi pahamieli ja itkenkin monesti. Onko kellään vastaavaa tilannetta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus tuo tilanne, mielialalääkitys vei halut. Ihan hirveetähän se oli. Hankin rakastajan, mutta ei sekään hyvä ratkaisu ollut. Mies sitten sairastui fyysisestikin ja ne seksihalut minultakin stressatessa kuolivat. Jäin leskeksi, että en osaa sanoa mitään ratkaisua tilanteesi.

Vierailija
2/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesi vaikuttaa vielä paljon kurjemmalle kuin minun. Mutta todella vaikeaa tämä silti on koska mielestäni seksi ei voi olla se numero yksi jonka takia toisen kanssa ollaan. Mietin vaan miten pystyn itse poistamaan asian mielestäni ja tosiaa suurin pelkoni on että tämä erottaa. Muuten kai kestäisinkin. En pysty ajattelemaan että olisin jonkun toisen kanssa koska nimenomaan mieheni läheisyyttä kaipaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kyllä tottuu, eikä seksiä lopulta enää edes kaipaa, suhde voi olla ihan täysin hyvä ilman sitäkin. Meillä ei ole lääkityksiä, mutta on hiipunut luonnostaan. usko pois, hyvin tottuu! Ollan hieman alle 40 molemmat.

Vierailija
4/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:30"]. Suhde olis muuten kunnossa. [/quote]

En osaa sinun tilanteeseesi sanoa mitään, mutta oma mieheni on sitä mieltä että suhteemme on muuten kunnossa, vain minun haluttomuuteni on ongelma. Niin paljon kun olen niistä muista ongelmista puhunut, hän on sitä mieltä että se on vain minun valittamistani kaiken maailman turhuuksista, eikä se liity tähän minun haluttomuuteeni mitenkään - hänestä se on MINUN ongelmani ja liittyy masennukseeni, vaikka oikeasti olen masentunut tästä syystä.

En voi kunnioittaa tai rakastaa tuollaista miestä, ja koska hänellä ei ole myöskään mitään sellaisia fyysisiä ominaisuuksia jotka tekisivät helpoksi haluta häntä kunnioituksen ja rakkauden puutteessa, en vain yksinkertaisesti osaa haluta häntä. Lasten takia todellakin toivoisin että pystyisin olemaan tuntematta vastenmielisyyttä häntä kohtaan seksuaalisesti, mutta se ei onnistu kun suhde on niin pahasti pielessä. Ja kuitenkin koko ajan hän on sitä mieltä että suhteemme on muuten kunnossa, vain mun halukkuuteni ja valitukseni suhteeseen liittyen ovat ne ongelmat.

Vierailija
5/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:42"]

Siihen kyllä tottuu, eikä seksiä lopulta enää edes kaipaa, suhde voi olla ihan täysin hyvä ilman sitäkin. Meillä ei ole lääkityksiä, mutta on hiipunut luonnostaan. usko pois, hyvin tottuu! Ollan hieman alle 40 molemmat.

[/quote]

kyllä sen huomaa naamasta kun lakkaa saamasta

Vierailija
6/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:30"]. Suhde olis muuten kunnossa. [/quote]

En osaa sinun tilanteeseesi sanoa mitään, mutta oma mieheni on sitä mieltä että suhteemme on muuten kunnossa, vain minun haluttomuuteni on ongelma. Niin paljon kun olen niistä muista ongelmista puhunut, hän on sitä mieltä että se on vain minun valittamistani kaiken maailman turhuuksista, eikä se liity tähän minun haluttomuuteeni mitenkään - hänestä se on MINUN ongelmani ja liittyy masennukseeni, vaikka oikeasti olen masentunut tästä syystä.

En voi kunnioittaa tai rakastaa tuollaista miestä, ja koska hänellä ei ole myöskään mitään sellaisia fyysisiä ominaisuuksia jotka tekisivät helpoksi haluta häntä kunnioituksen ja rakkauden puutteessa, en vain yksinkertaisesti osaa haluta häntä. Lasten takia todellakin toivoisin että pystyisin olemaan tuntematta vastenmielisyyttä häntä kohtaan seksuaalisesti, mutta se ei onnistu kun suhde on niin pahasti pielessä. Ja kuitenkin koko ajan hän on sitä mieltä että suhteemme on muuten kunnossa, vain mun halukkuuteni ja valitukseni suhteeseen liittyen ovat ne ongelmat.

[/quote]

se on ukon mielipide 

Vierailija
7/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin pitkään keksiä kaikki keinot seksielämän ylläpitämiseksi mutta en vaan enää jaksa koska kaikki aivan kaikki riippuu siitä pidänkö minä huolen että jotain tapahtuu. Mies vaikuttaa muuten tyytyväiseltä eikä ole riitoja tai muutakaan että uskon syyn haluttomuuten johtuvan muusta kuin minusta. Ulkoisesti minussa ei pitäisi olla myöskään vikaa. Todella raskas tilanne, minun on vaikea luovuttaa koska tiedän että se on koko loppu. En vaan silti jaksa enää väkisin. Ap

Vierailija
8/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo seksi on todella se ongelma niin onhan se aina mahdollita harrastaa sooloseksiä, ja jos haluaa niin nykyään on tarjolla jos jonkin laista mulinexiä mitkä tärisee ja värisee ja pummppaa ja painaa. siitä vaan, voit sitten tänne kirjoittaa arvosteluja noista vibroista.

?

Vierailija
9/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisitko sinä tv:n kanssa vai miehesi kanssa? Sama asia seksissä, se on kommunikaatiota.

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 22:31"]

no jo seksi on todella se ongelma niin onhan se aina mahdollita harrastaa sooloseksiä, ja jos haluaa niin nykyään on tarjolla jos jonkin laista mulinexiä mitkä tärisee ja värisee ja pummppaa ja painaa. siitä vaan, voit sitten tänne kirjoittaa arvosteluja noista vibroista.

?

[/quote]

Vierailija
10/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 23:12"]

Keskustelisitko sinä tv:n kanssa vai miehesi kanssa? Sama asia seksissä, se on kommunikaatiota.

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 22:31"]

?

[/quote]

[/quote]

no ei sitten, ei se itsetyydys mun keksintö ole, luulempa että moni käyttää sitä jos ei muuta ole. sitten ei voi kun syyttää  itseään seksittömyydestä. sorry

Vierailija
11/26 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos kaipaatkin hellyyttä ja läheisyyttä ?

Vierailija
12/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelma on juuri se että yksin sekstailu vaan pahentaa oloa, aiheuttaa todellista hellyys pulaa ja yleensä pillahdan itkuun sen päätteksi koska kaipaan niin miestäni! Tilanne on  mahdoton pitäis päästä irti koko seksistä! :( ap

Vierailija
13/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi kommentoi haluttomuuttaan? Pystyttekö keskustelemaan aiheesta? Voisko haluttomuuteen saada apua, onko siis puhunut siitä hoitavan lääkärin kanssa?

Meillä miehelläni on (kausittain) vähemmän haluja kuin minulla. Nukumme kuitenkin alasti saman peiton alla kiinni toisissamma. Usein masturboin siinä, joskus ohjaan hänen kätensä  vaikka jalkojeni väliin masturboidessani -saan edes vähän tunnetta mukaan, jne... Onneksi meillä on sitten toisaalta välillä aivan loistavaa seksiä. En tiedä mitä tekisin jos sekin loppuisi. Turhautuminen olisi varmasti valtavaa.

Vierailija
14/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä miehen haluttomuuden syyksi paljastui toinen nainen.

Vierailija
15/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole ollut seksiä mieheni kanssa 3  vuoteen (lapsen syntymän jälkeen). Oli mieheni jo ennen lapsen saantiakin pihtari, mutta nyt loppunut kokonaan.

Itsellä kyllä haluja riittäisi. Onneksi vibraattori keksitty.  Olen miettinyt rakastajan ottamista, mutta en ole pettäjä tyyppinen en pystyisi elämään sen syyllisyyden kanssa.

Välillä sitä on enemmän puutteessa välillä menee viikkojakin ettei asiaa ajatte. Ehkä ovulaation aikaa ja ennen menkkoja tuntee kiimaiseksi ja näkee seksi-unia jne....

Vierailija
16/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kanssa seksi kiinnosta yhtään.Annan miehelle vain,kun hän haluaa.Totta puhutaan,en ole (ja ei ole kiinnostanut) edes saada orgasmia miehen kanssa viime kesän jälkeen.Mitä sitä alkaa edes seksistä nauttimaan,kun itse alkaa voihkimaan,miehestä se on niin kiihottavaa,että tulee heti.Käsipelillä toki saisi jatkettua,mutta loppupeleissä olisi kiva tulla kun mies on sisällä.Olen kanssa monesti itkenyt sängyssä kun mies nukkuu...missä menty vikaan,kun ei kiinnosta edes jutella parantaakseen tätä seksielämää?

Eikä meillä mitään esileikkejä ole.Sisään vain.Joskus itken,kun en edes muista miltä tuntuu,kun on kiihottunut.Välillä olen miettinyt,että helpottaisi jos miehellä olisi salarakas,ehkä siinä itselläni heräisi jotain sisällä,enkä haluais erota.

Ei meillä ole edes hellyyttä,syleilyä,silittelyjä,ei istuta vierekkäin.Itse haluaisin vain pelkkää koskettelua ja silittelyä,mutta miehen mielestä sen pitää aina johtaa seksiin.

Neuvolasta sai lomakkeen joka piti täyttää.Lapsenhoidosta,parisuhteesta,mielialasta jne.Kaikki muu meni ihan ok luokitukseen,mutta kaikki parisuhdekysymykset olisivat menneet ihan lomakkeen ulkopuolelle,sinne surkeuden joukkoon,joten jätin sen kohdan täyttämättä.En halua mustaa valkoiselle.Tälläistä meillä,eipä lähiperhe edes tiedä,että näin meillä.Varmaan luulevat erittäin onnelliseksi liitoksi ja perhe elämäksi.

Vierailija
17/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys ja hellyys on ihan eri asioita kuin pelkkä seksi.

Toki hyvässä parisuhteessa läheisyys usein johtaa seksiin mutta ei aina.

Jos miestä ei kiinnosta seksi tai ei pysty sairauden ym takia niin miksi se läheisyys tai hellyys loppuisi?

Jos mies ei koske omaan vaimoonsa/naisystävään pitkällä tikullakaan niin silloin on kyllä parisuhteessa muutakin vikaa kuin seksin puute.

Toki jokainen joka toista rakastaa ja välittää toisesta haluaa olla lähellä ja tehdä toiselle hyvää vaikka itse ei olisi seksiin halukas/kykenevä...edes joskus.

Miten joku lääkitys tai sairaus estää toista halimasta ja pussaamasta ja seksiä voi olla niin kauan kuin miehellä kädet ja kieli pelaa!

Vierailija
18/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n miehellä diabetes tai verenpainelääkitys?? Ne saattaa hetkellisesti heikentää erektiota mutta haluihin ei pitäisi vaikuttaa. Ja onneksi on lääkkeet keksitty, pieni sininen pilleri tukee mukavasti eikä sitä pidä hävetä.

Mun miehellä juuri nuo em lääkkeet heikensi hetkeksi tilannetta, mutta pystyimme aina keskustelemaan asiasta - siitä ei tullut mörköä meidän väliin. Ja rakasteltiinkin suunnilleen kerran viikossa enemmän tai vähemmän onnistuneesti ennen erektiolääkettä. Jos ei yhdyntä onnistunut niin hyväiltiin, harrastettiin suuseksiä (ei haittaa vaikka olis vähän lerppu, mies nauttii silti) ja oltiin lähekkäin. Sillä vielä enemmän kuin seksin vähenemistä pelkäsin läheisyyden katoavan seksin mukana!!

Uskon että sairauden/lääkkeiden takia voisin hyväksyä seksittömyyden mutta en selviäisi pitään ilman läheisyyttä - pelkkä haluttomuus puolin tai toisin rikkoisi avioliiton vähitellen.

50+/- ja 17 vuotta intohimoisesti yhdessä

Vierailija
19/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 20:30"]

Mies on lääkityksellä jonka takia ilmeisesti ei ole kiinnostunut seksistä oikeastaan ollenkaan,(ei mieliala) Ja ei kuitenkaan onneksi ole kuoleman sairas. Suhde olis muuten kunnossa. Pelkään kuollakseni että seksittömyys erottaa meidät jossain vaiheessa ja muutenkin koen sen kurjaksi. Erota en halua koska lapseni ovat jo kerran käyneet läpi avioeron ja ovat kiintyneitä isäpuoleensa kuten minäkin, Mutta miten ihmeessä "tappaa" itseltäni seksin ajattelukin? Yksin tulee vaan tosi pahamieli ja itkenkin monesti. Onko kellään vastaavaa tilannetta?

[/quote]

Entä lääkkeen vaihto? Jos tässä lääkkeessä sivuoireena on haluttomuus niin voi olla että jossain toisessa lääkkeessä tätä sivuvaikutusta ei ole. Keskustelkaa lääkärin kanssa.

Vierailija
20/26 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mites tää: http://www.betteryou.uk.com/Menergy ? Mulla ainakin Maca vaikuttaa niin, että halut nousee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan