Miks meidän koira menee aina makaamaan Ikea-kassiin?
Meillä käytetään noita kasseja pyykin kuljettamiseen, joten niitä on useampi ja joskus joku lattiallakin. Koira käpertyy usein tuollaiseen lattialla olevaan tyhjään Ikea-kassiin nukkumaan. Mun mielestä se on vain plain weird!
Kommentit (9)
Se kaihoilee kerran maistamansa heppapyörykän perään tietty.
Mun koiralla on kaksi pehmeää petiä ja oma nojatuoli johon se saa mennä, mutta silti se tunkee mun Ikea-päiväpeitolle nukkumaan. Musta se on vain plain argh!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 21:20"]
Mun koiralla on kaksi pehmeää petiä ja oma nojatuoli johon se saa mennä, mutta silti se tunkee mun Ikea-päiväpeitolle nukkumaan. Musta se on vain plain argh!
[/quote]
:D
Ehkä koiramme ovat hyvin bränditietoisia? Ehkä niitä puhuttelee Ikean ruotsalaislässytys?
Ap
Meidän koira on hylännyt petinsä ja siirtynyt miehen lattialle jättämän paidan päälle nukkumaan. Siinä se köllinyt jo pari päivää, myttysen paidan päällä. Kerran jäi vauvan toppahaalari lattialle, niin senkin päälle hyökkäsi lököilemään. Nyt tykkää myös maata päivisin ikkunan takana auringon valossa, missä on varmaan 50 astetta lämmintä.
Mä ymmärrän kyllä tosi hyvin, miksi koira valitsee päiväpeiton, paidan tai toppahaalarin, mutta toi Ikea-kassi on käsittämätön. Liukas, muovinen rimpula, jonne on hankala asettautua.
Ap
meidän koira viihtyy myös ikeakassissa. Kassia käytetään pyykin kuljettamiseen ja epäilen sen olevan kyllästetty meidän ihmisten tuoksulla.
Heh mun oli pakko käydä kokeilee mitä mieltä meidän koira oli ikeapussista. Nuuhkaisi vaan ja jäi viereen makaamaan. Ei ollut menestys täällä. Mut luulen että koirasi vaan tykkää siitä muovipinnasta :)
Meidän kasseilla kuljetetaan pääsääntöisesti puhdasta pyykkiä, joten ehkäpä koira nauttii puhtaan pyykin tuoksusta. Mä en käsitä, miten se muovipinta voi tuntua miellyttävältä, mutta on tuo koira muutenkin aika outo.
Ap
Se on laatutietoinen?