Mikä on aivojesi sukupuoli? Testi!
Täällä voi tehdä testin omien aivojen sukupuolesta. On vähän pitkähkö (ei mahdoton kuitenkaan) mutta mun mielestä hauska ja mielenkiintoinen. Joku on kyllä saattanut tehdäkin, koska tämä on aika vanha.
Mikä tulee sukupuoleksesi ja vastaako se ihan käytännön elämän mielikuvaasi siitä, miten "mies" tai "nainen" olet? Mä olin ihan keskellä, siis yhtä paljon miestä ja naista. Intuitiivisesti se sopii kuvaan, koska olen aina tuntenut olevani jossain asioissa ei niin stereotyyppinen nainen, mutta sitten en kuitenkaan mikään "poikatyttökään" vaan naismaisiakin puolia löytyy.
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml
Ai niin ja vinkki: sanatehtävässä sanat voi kirjoittaa suomeksikin.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 20:38"]
Hämmästyttävää, jos joku muisti 100 % oikein siinä tehtävässä, missä piti muistaa tavarat ja niiden paikat. Itselläni se tehtävä nimittäin meni 100 % väärin. Muistin pari oikein ja pari ihan väärin ja muita en ollenkaan, joten tulos oli plus miinus nolla.
[/quote]
Se oli helppo, kun sanoitin esineiden paikat itselleni. Katsellessa kuvaa keksin siitä koko ajan lauseita tyyliin "norsu on silityslaudan ja -raudan välissä" tai "norsu kakkaa kukan" (kun norsun takapuolella kukka) tai "pullot kasvaa" kun pullot oli vierekkäin vasemmalla pienempi, oikealla isompi. Sillä tavalla oli helppo saada sitten suurin osa oikein, kun testasin lauseitani siihen sekoitettuun kuvaan. Loput taisi mennä tuurilla. Vaikka olen kyllä meidän perheessä aina se, joka löytää kadoksissa olevat kamat :)
t. se joka sai kaikki oikein
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 19:28"]
Olen näköjään mies, mutta se voi johtua siitä, etten edes yrittänyt kunnolla sanatehtävää.
Preferoiko joku muuten feminiinisiä kasvonpiirteitä miehillä tuon testin mukaan? Jotenkin vaikea uskoa minusta.
[/quote]
Minä! Tiesin tän kyllä jo ennen testiä(että tykkään miehistä joilla feminiinisiä piirteitä). Miksiköhän? Onko sitä tutkittu?
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi tehdä testin omien aivojen sukupuolesta. On vähän pitkähkö (ei mahdoton kuitenkaan) mutta mun mielestä hauska ja mielenkiintoinen. Joku on kyllä saattanut tehdäkin, koska tämä on aika vanha.
Mikä tulee sukupuoleksesi ja vastaako se ihan käytännön elämän mielikuvaasi siitä, miten "mies" tai "nainen" olet? Mä olin ihan keskellä, siis yhtä paljon miestä ja naista. Intuitiivisesti se sopii kuvaan, koska olen aina tuntenut olevani jossain asioissa ei niin stereotyyppinen nainen, mutta sitten en kuitenkaan mikään "poikatyttökään" vaan naismaisiakin puolia löytyy.
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtmlAi niin ja vinkki: sanatehtävässä sanat voi kirjoittaa suomeksikin.
Testi on rikki. Ei toimi ekan osion jälkeen. Ei siis pääse jatkamaan seuraaviin.
Aargh, oon niin kyllästynyt näihin huumoritesteihin...
Yllättyikö muka joku, että useimmat suomalaiset naiset ovat aivotoiminnalta sangen lähellä miehiä, jos verrokiksi otetaan muun maailman naiset? :)
Pystyin tekemään vain part 1, (20 oikein).
Olen tehnyt tuon ja vastaavia ennenkin. Saan oikeastaan kaikista tuloksen tasan keskiväliin. Eli en ole kumpaakaan tai sitten olen molempia :)
Tein tuon aikaisemmin ja tuloksen mukaan olen mies. En kamalasti yllättynyt. Olen oikeasti nainen.
Oonko mä neutri kun tuli 0 -tulos??