Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on aivojesi sukupuoli? Testi!

Vierailija
26.03.2013 |

Täällä voi tehdä testin omien aivojen sukupuolesta. On vähän pitkähkö (ei mahdoton kuitenkaan) mutta mun mielestä hauska ja mielenkiintoinen. Joku on kyllä saattanut tehdäkin, koska tämä on aika vanha.

Mikä tulee sukupuoleksesi ja vastaako se ihan käytännön elämän mielikuvaasi siitä, miten "mies" tai "nainen" olet? Mä olin ihan keskellä, siis yhtä paljon miestä ja naista. Intuitiivisesti se sopii kuvaan, koska olen aina tuntenut olevani jossain asioissa ei niin stereotyyppinen nainen, mutta sitten en kuitenkaan mikään "poikatyttökään" vaan naismaisiakin puolia löytyy.

http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml

Ai niin ja vinkki: sanatehtävässä sanat voi kirjoittaa suomeksikin.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä neutri kun tuli 0 -tulos??

Vierailija
22/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 20:38"]

Hämmästyttävää, jos joku muisti 100 % oikein siinä tehtävässä, missä piti muistaa tavarat ja niiden paikat. Itselläni se tehtävä nimittäin meni 100 % väärin. Muistin pari oikein ja pari ihan väärin ja muita en ollenkaan, joten tulos oli plus miinus nolla.

[/quote]

Se oli helppo, kun sanoitin esineiden paikat itselleni. Katsellessa kuvaa keksin siitä koko ajan lauseita tyyliin "norsu on silityslaudan ja -raudan välissä" tai "norsu kakkaa kukan" (kun norsun takapuolella kukka) tai "pullot kasvaa" kun pullot oli vierekkäin vasemmalla pienempi, oikealla isompi. Sillä tavalla oli helppo saada sitten suurin osa oikein, kun testasin lauseitani siihen sekoitettuun kuvaan. Loput taisi mennä tuurilla. Vaikka olen kyllä meidän perheessä aina se, joka löytää kadoksissa olevat kamat :)

t. se joka sai kaikki oikein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 % mies minäkin. 

Vierailija
24/30 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 19:28"]

Olen näköjään mies, mutta se voi johtua siitä, etten edes yrittänyt kunnolla sanatehtävää.

Preferoiko joku muuten feminiinisiä kasvonpiirteitä miehillä tuon testin mukaan? Jotenkin vaikea uskoa minusta.

[/quote]

Minä! Tiesin tän kyllä jo ennen testiä(että tykkään miehistä joilla feminiinisiä piirteitä). Miksiköhän? Onko sitä tutkittu?

Vierailija
25/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä voi tehdä testin omien aivojen sukupuolesta. On vähän pitkähkö (ei mahdoton kuitenkaan) mutta mun mielestä hauska ja mielenkiintoinen. Joku on kyllä saattanut tehdäkin, koska tämä on aika vanha.

Mikä tulee sukupuoleksesi ja vastaako se ihan käytännön elämän mielikuvaasi siitä, miten "mies" tai "nainen" olet? Mä olin ihan keskellä, siis yhtä paljon miestä ja naista. Intuitiivisesti se sopii kuvaan, koska olen aina tuntenut olevani jossain asioissa ei niin stereotyyppinen nainen, mutta sitten en kuitenkaan mikään "poikatyttökään" vaan naismaisiakin puolia löytyy.
http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/sex/add_user.shtml

Ai niin ja vinkki: sanatehtävässä sanat voi kirjoittaa suomeksikin.

Vierailija
26/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on rikki. Ei toimi ekan osion jälkeen. Ei siis pääse jatkamaan seuraaviin.

Vierailija
27/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh, oon niin kyllästynyt näihin huumoritesteihin...

Vierailija
28/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyikö muka joku, että useimmat suomalaiset naiset ovat aivotoiminnalta sangen lähellä miehiä, jos verrokiksi otetaan muun maailman naiset? :)

Vierailija
29/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin tekemään vain part 1, (20 oikein).

Olen tehnyt tuon ja vastaavia ennenkin. Saan oikeastaan kaikista tuloksen tasan keskiväliin. Eli en ole kumpaakaan tai sitten olen molempia :)

Vierailija
30/30 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuon aikaisemmin ja tuloksen mukaan olen mies. En kamalasti yllättynyt. Olen oikeasti nainen.