Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa joku hyvä tekosyy miten jättää väliin

Vierailija
14.03.2013 |

typäret sukujuhlat? Sairastuminen tai lapsen sairastuminen ei voi olla syy tällä kertaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niihin on pakko mennä?

Vierailija
2/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että sun nuppis on kohtsillään hajoamassa, joten kaikki typerät kissanristiäiset tarvii jättää väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekosyy? Sano ettei kiinnosta.

Juhani, 32

Vierailija
4/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi olla sairaus syynä? Isäni veljen perhe on jo vuosia ollut kuumeessa isänpäivät, äitienpäivät, joulut ja juhannukset. Ainakin hänen vaimonsa on aina ihan kuoleman kielissä, tosin omaa äitiään pääsee toki katsomaan.

Vierailija
5/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani sä vanhenet silmissä! Vielä edellisessä ketjussa olit 30.

Vierailija
6/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:07"]

Miksei voi olla sairaus syynä? Isäni veljen perhe on jo vuosia ollut kuumeessa isänpäivät, äitienpäivät, joulut ja juhannukset. Ainakin hänen vaimonsa on aina ihan kuoleman kielissä, tosin omaa äitiään pääsee toki katsomaan.

[/quote]

Ootko koskaan miettinyt, johtuisko tuo osittain teidän suvustanne?

Vierailija
7/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että te ette tule. Ilman selityksiä. Niin minä tein pitkään osallistuttuani vastoin tahtoani milloin mihinkin pippaloihin. Jonkin ajan kuluttua minulta alettiin varovasti kysyä, tulisinko. Aiemmin suurin piirtein vain ilmoitettiin koska ja missä on oltava. Kyllä ne sukulaisetkin oppii :)

Ja oikeasti, miten aikuisia ihmisiä pakotetan? Kun lakkaat hyväksymästä sitä syyllistämistä, mitä näissä kuvioissa käytetään, olet vapaa!

Vierailija
8/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:07"]

[/quote]

Ootko koskaan miettinyt, johtuisko tuo osittain teidän suvustanne?

[/quote]

Tietysti olen.

Vierailija
9/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lähestyvissä sukujuhlissa olla menemättä sillä verukkeella, ettei mua kutsuttu. Eiku ainii, se onki se oikee syy.

Sinänsä on kuitenkin ihan positiivista, että suku välittää sen verran, että viitsii kutsua paikalle, eikö? Jos ei jaksa mennä, kai sen voisi suoraankin sanoa. Tekosyyt on vähän kurja ratkaisu, varsinkin jos joka kerta niitä keksii. 

Vierailija
10/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin ihan suoraan, että olen töistä niin uuvuksissa, että en jaksa lähteä, kiitos kutsusta vaan.

Jos taas on aivan lähiperheestä kyse, menisin, mutta lähtisin jo aikaisin pois. Ei siellä ole pakko koko iltaa notkua, ole vaikka vain tunti alusta.

Vierailija
11/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 30 oli typo. Piti laittaa 32, mutta kun käytän numpadia, ja toi nolla on noin iso näppäin ja ovat allekkain niin osuin sitten siihen.

Juhani, 32

Vierailija
12/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:27"]

Minä sanoisin ihan suoraan, että olen töistä niin uuvuksissa, että en jaksa lähteä, kiitos kutsusta vaan.

Jos taas on aivan lähiperheestä kyse, menisin, mutta lähtisin jo aikaisin pois. Ei siellä ole pakko koko iltaa notkua, ole vaikka vain tunti alusta.

[/quote]

Komppi tolle, että ap vois piipahtaa alussa ja lähteä sit kotiin. Kutsuista on maailman helpoin juttu livistää kesken veks, mä teen sitä koko ajan ja olen kuulemma kauhean sukurakas muun suvun mielestä ;-D

Vierailija
13/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö eräitten mennä vaikka terapiaan jos ei jaksa ja kykene? Tuo on täysin sitä ettei välitä muista. Kylmyyttä. Jos heitä ei olisi niin olisit varmaan tyytyväinen? Minusta tuo on kamalaa ettei voi sukua tavata. Kertoo paljon siitä että on kypsymätön ihminen. Vaan oma napa ratkaisee. Kiinnostaako sinua sitten se että oma lapsesi on heille sukua. Lapsesi varmaa tykkäisi tavata muita? Paha alkaa joskus rippijuhliin pyytää jos ei heidän läsnäolo nappaa vaan.. Tylyä, olet käyttänyt siis oman/lapsen sairastumista niin paljon jo tekosyynä ettei tartte lähteä, mielenterveytesi perään olisin huolissasi.

Vierailija
14/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä, jos ihminen ei ole valmis yhtään menemään ohi oman mukavuusalueensa ja sietämään hetken sitä epämukavaakin oloa. Nykyään kuvitellaan, että joka asiasta pitää saada hyötyä tai nautintoa eikä tajuta, että joskus se tärkein on toisen ilahduttaminen. Jos joku on sinut kutsunut, hän haluaa varmaan sinut paikalle. Miksi et voi ilahduttaa toista ja edes piipahtaa? Tai sitten todeta suoraan, etten jaksa. Valehtelu on vain rumaa. Hätävalheet ymmärrän, mutta en sitä, että jatkuvasti valehdellaan, kun tosiasiassa ei kestetä, jos itse ei hyödytä tilanteesta jotain. Mutta kyllä se mummo sitten kelpaa, kun on omien lasten juhlia tai pitäisi hoitaa lapsia vanhempien matkan verran...

Vierailija
15/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehkä katkaisisin itseltäni pikkusormen lihaveitsellä tai hyppäisin parvekkeelta ja murtaisin jalkapöydästä jonkun pikkuisen luun. Solisluu menee aika helposti poikki ja sijoiltaan, kun siihen iskee jollain kovalla. 

Monesti olen muka liukastunut ja vähän rikkonut itseäni ettei tarvitse lähteä häihin tai hautajaisiin.

T: 11cm mies

Vierailija
16/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:52"]

Minä ehkä katkaisisin itseltäni pikkusormen lihaveitsellä tai hyppäisin parvekkeelta ja murtaisin jalkapöydästä jonkun pikkuisen luun. Solisluu menee aika helposti poikki ja sijoiltaan, kun siihen iskee jollain kovalla. 

Monesti olen muka liukastunut ja vähän rikkonut itseäni ettei tarvitse lähteä häihin tai hautajaisiin.

[/quote]

Anteeksi, mutta mitkäs juhlat ne olikaan kun tuo kalusi lyheni Hooverissa tuon mittaiseksi? Harmi ettet tiennyt, ettei se kasva takaisin.

Vierailija
17/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:02"]

[/quote]

Anteeksi, mutta mitkäs juhlat ne olikaan kun tuo kalusi lyheni Hooverissa tuon mittaiseksi? Harmi ettet tiennyt, ettei se kasva takaisin.

[/quote]

Olet kiinnostunut kalustani. Kaluni tyyppi tai koko ei paljastu nimimerkistäni. Ehkä voisit kokeilla jotain toista keinoa kiinnostua kalustani? Olen tosin otettu kiinnostuksestasi. Kiitos vaan huomiostasi.

Vierailija
18/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:02"]

[/quote]

[/quote]

Olet kiinnostunut kalustani. Kaluni tyyppi tai koko ei paljastu nimimerkistäni. Ehkä voisit kokeilla jotain toista keinoa kiinnostua kalustani? Olen tosin otettu kiinnostuksestasi. Kiitos vaan huomiostasi.

[/quote]

Olin kiinnostunut vain tuosta onnettomasta tapauksesta, joka olisi kyllä ansainnut Darwin Awardsin. Et kieltänyt sortuneesi moiseen?

Vierailija
19/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:35"]

Pitäiskö eräitten mennä vaikka terapiaan jos ei jaksa ja kykene? Tuo on täysin sitä ettei välitä muista. Kylmyyttä. Jos heitä ei olisi niin olisit varmaan tyytyväinen? Minusta tuo on kamalaa ettei voi sukua tavata. Kertoo paljon siitä että on kypsymätön ihminen. Vaan oma napa ratkaisee. Kiinnostaako sinua sitten se että oma lapsesi on heille sukua. Lapsesi varmaa tykkäisi tavata muita? Paha alkaa joskus rippijuhliin pyytää jos ei heidän läsnäolo nappaa vaan.. Tylyä, olet käyttänyt siis oman/lapsen sairastumista niin paljon jo tekosyynä ettei tartte lähteä, mielenterveytesi perään olisin huolissasi.

[/quote]

Olet naispuolinen vastine vonkaajamiehille. "Antaisit nyt. Oot pihtari jos et anna. Meen huoriin jos et anna. Ei edes kestäis kauan. Sul on päässä vikaa jos et anna. Menisit terapiaan, sussa on jotain vikaa kun ei seksi kiinnosta. Mutku mä haluun et sä annat. Onks sun aina välttämättä itse pidettävä siitä, ajattelisit muita ihmisiä"

Vierailija
20/33 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 18:12"]

Olin kiinnostunut vain tuosta onnettomasta tapauksesta, joka olisi kyllä ansainnut Darwin Awardsin. Et kieltänyt sortuneesi moiseen?

[/quote]

Olen jokatapauksessa kiitollinen että olet kiinnostnut tapauksestani ja seikkailustani jossa tapahtuma sattui. Sydäntä lämmittää ihmiset jotka kuvittelevat mielessään minut verinen kalu käsissä itkemässä polvi-istunnossa pää rintaan painettuna kovan kivun johdosta mytkähdellen :( .