Tunnusta tähän jokin nolo juttu :) ov
...jota et välttämättä kehtaisi koskaan tunnustaa kenellekään oikeasti. Nyt on elämäsi tilaisuus keventää sydäntäsi anonyyminä ;-)
Ja haukkujat / provoilijat / muut pellet: älkää vaivautuko. Mä en aio reagoida teihin ja suosittelen muitakin olemaan reagoimatta :)
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="02.05.2013 klo 18:50"]
Juu.. Mäkin oon ihan pihkassa james francoonnn :D oihhh se on vaan niiiiiiiiin söpö! <3 olin kattomas sitä mahtava oz leffaaki vaan sen takii ku se näyttelee siin! Oiku se näytti hyvältä silinterihatussa! Hahahaa! :D mitä mä teen? Apuaapuaapua! Oon ihan pihkassa siihen ... :X ei kauheeta....
[/quote]
sama mullaki!!! Oon ihan raksatunu francoon! <3 ei sille vaa voi mitäänn :) koita kestää kyl siit pääsee eroon sit joskus... (:
Juu.. Mäkin oon ihan pihkassa james francoonnn :D oihhh se on vaan niiiiiiiiin söpö! <3 olin kattomas sitä mahtava oz leffaaki vaan sen takii ku se näyttelee siin! Oiku se näytti hyvältä silinterihatussa! Hahahaa! :D mitä mä teen? Apuaapuaapua! Oon ihan pihkassa siihen ... :X ei kauheeta....
Kusin anopin sohvalle ja pakotin mieheni tunnustamaan että hän se oli. Hävettää vieläkin kun käydään kylässä ja siinä sohvalla on kaunis viltti ettei kusitahra näy.
Siis joskus mun murrosiän alussa,olin kotona illalla ja puolveli kanssa..oltiin kahestaan. Sit ku saatii ihme idea käydä ostamassa ihan tosi paljon karkkia...juu 😂 sit oltiin(tai ainakin minä olin) sokerihumalassa niin annoin tämän ottaa alapäästäni kuvia...seuraavana aamuna oli niin et "mitä mä annoin ton pojan tehdä?" Nii oli tosi noloa tämän jälkeen!!! Poika oli saman ikäne ku minä
Minua nolottaa nuoruuteni toilailut, joista en haluaisi kenenkään muistuttavan minua. Ja toisekseen olen joka asiassa surkea, myös ihmissuhteissa olen surkea. Yritän esittää muuta, mutta totuus on etten jaksa panostaa mihinkään.